Gå til innhold

Aalesund Away 11. mars, påmeldingen er i gang!


Stairs
 Del

Anbefalte innlegg


Hoppe etter Wirkola er et ganske så skjent Norskt utrykk som de fleste av oss forstår.
Man får bare beklage at ting tok så lang tid men sånn er det når man er grønn.

UANSETT!

Lokasjon: Ålesund
Tidspunkt: Fredag 11 Mars kl1900
Avreise: 0830 Bekkestua
Hjemkomst: 05ish
Pris: 400.- frem til 6. Mars. 500.- etter


Tippeligaen er rett rundt hjørnet og Vi og våre Orange venner i vest har fått oppgaven å starte det hele. På en fredag. Av alle ting..

Vi håper selvsagt at så mange Blaa kan være med å se på gutta og gi den støtten de trenger får å hente hjem tre poeng.

Meld deg på her!

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har også planer om å busse.

 

Påmeldingsskjema lar fortsatt vente på seg. Er planen å vente med å legge ut dette til etter 6.mars sånn at alle må betale 500 kr?

Faen, vi er avslørt! Vår fantastiske, utspekulerte plan om å lure medlemmene til å betale 100 kroner ekstra for busstur gikk i vasken. Å neeei!

 

Neida.

 

Påmeldingen har startet!

 

Nå er det bare å kaste seg rundt og melde seg på, for dette blir litt av en bortetur. Og er du rask får du altså busstur tur/retur for latterlige 400 kroner!

 

Påmelding skjer som vanlig på stabaek.no. Husk at du må være medlem, det blir du på medlem.stabaek.no.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Påmeldingen bør legges på forsiden på www.stabaek.no og det bør sendes ut nyhetsbrev og sms om første seriekamp. Bare noe jeg tenkte på. Vi får se hva som skjer. Vi får se. Mvh.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Påmeldingen bør legges på forsiden på www.stabaek.no og det bør sendes ut nyhetsbrev og sms om første seriekamp. Bare noe jeg tenkte på. Vi får se hva som skjer. Vi får se. Mvh.

What he said! Det krever en viss innsats og markedsføring for å få vekket folk ut av vinterdvalen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Aalesund Away 11. mars, påmeldingen er i gang!
×
×
  • Opprett ny...