Gå til innhold

Medlemskap i Stabæk Support


bergo
 Del

Anbefalte innlegg


Vil du vinne en signert Stabæk-drakt? Bli medlem i Stabæk Support!



Fredag 11. mars sparker Stabæk i gang Tippeligaen 2016 borte mot Aalesund. Alle som har meldt seg inn i Stabæk Support før avspark er med i trekningen av en signert utgave av årets tredjedrakt, designet av supporterklubben!



Som medlem får du bl.a. rabattert sesongkort, subsidierte borteturer, forkjøpsrett til en eventuell cupfinale, adgang til lukkede arrangementer og venner for livet :-)



I år kan du betale på nett og få medlemskortet på mobilen. Enklere blir det ikke!


Endret av bergo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke for å være vanskelig, men må en registrere seg som et nytt medlem i år? Selvom jeg har vært medlem i alle år siden oppstarten av Stabæk Support. Prøver å logge inn med mobilnummer og får feilmelding på at det ikke finnes noe konto på dette telefonnummeret. Fikk senest en melding fra Stabæk Support for noen dager hvor de lurte på om jeg ville være medlem i år også. Ikke noe stress å registrere en ny bruker, men det er jo alltids hyggelig å beholde sitt gamle medlems nummer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke for å være vanskelig, men må en registrere seg som et nytt medlem i år? Selvom jeg har vært medlem i alle år siden oppstarten av Stabæk Support. Prøver å logge inn med mobilnummer og får feilmelding på at det ikke finnes noe konto på dette telefonnummeret. Fikk senest en melding fra Stabæk Support for noen dager hvor de lurte på om jeg ville være medlem i år også. Ikke noe stress å registrere en ny bruker, men det er jo alltids hyggelig å beholde sitt gamle medlems nummer.

Den fikk jeg også, selv om jeg betalte før nyttår?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Medlemssystemet er helt nytt og vi planlegger å bygge ut med mulighet for å melde seg på turer, stemme på årets spiller etc. Alle må derfor registrere seg på nytt for å få innlogging med mobilnummer og passord.

 

Vi har valgt ikke å videreføre ordningen med medlemsnummer. Jeg kan ikke se at et slikt nummer tilfører noe, annet enn at det kanskje har vært kult for de som har hatt et lavt nummer. Telefonnummer vil fra og med denne sesongen bli brukt til å identifisere medlemmer dersom det skulle være nødvendig. Målet er at de fleste tjenester (påmelding til borteturer, kåring av årets spiller etc.) skal ligge inne på "Mine sider", som krever innlogging. Således faller mye av behovet for særskilt identifisering bort.

 

SMS-meldingen som ble sendt ut for noen dager siden gikk ved en feiltakelse også til de som har betalt inneværende sesong. Beklager dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Vet ikke om dette er riktig sted å spørre, men jeg har fått ny mobil og har lyst til å fortsatt ha medlemskortet på mobilen. Problemet er at jeg ikke finner mailen der hvor man kan kopiere qr-koden på mobilen, jeg finner derimot kvitteringen til da jeg kjøpte medlemskap. Vil denne kvitteringen være nok til å komme inn på ståfeltet?

Logg inn på medlem.stabaek.no så kan du laste ned medlemskortet til den nye mobilen der :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Medlemskap i Stabæk Support
×
×
  • Opprett ny...