Gå til innhold

Serieåpning Aalesund - Stabæk


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


En gjenkjennelig følelse: Alle ser ut til å mene at det blir en marertittstart for oss og at Ålesund får en pangstart. Det kan jeg like, vi slår nedenifra igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Seriestart og matchday! Fin fredag. Nå begynner den beste tida av året.

 

Aalesund er ikke vesentlig forsterket fra i fjor. Spesielt framover virker det tynn suppe. Her er det muligheter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Seriestart og matchday! Fin fredag. Nå begynner den beste tida av året.

 

Aalesund er ikke vesentlig forsterket fra i fjor. Spesielt framover virker det tynn suppe. Her er det muligheter.

Viktig å huske ... Det er ikke Real Madrid vi møter idag ... Grytebust og Leke James er borte noe som svekker deres sentrallinje betydelig ... Her det gode muligheter!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Satte noen kroner på 2-4 med meget god potensiell gevinst.

Vi starter best og leder 2-0 til pause etter en presis overgang og en dødball. Ålesund får en tidlig redusering i andre omgang, og beleirer 16-meteren vår lenge. De siste ti minuttene utnytter vi at de har alle mann i angrep, tar to kontringer og dreper kampen. Dårlig fokus på overtid gir dem et trøstemål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må innrømme at ut over BH Riise og Boli(:-() kjenner jeg ingen i lagoppstillingen til Aalesund fra før. Noen som vet noe om deres kvaliteter og hvem vi må se opp for?

 

Edit: Aalesunds lagoppstilling:

Lie - Arnarson, Skagestad, Lie, Kirkesov - Gyasi, Hoff, BH Riise, Thrándarson - Orry Larsen, Boli

Endret av GeirSJ
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og om vår lagoppstilling:

Bare Issah, Asante og Ohi som ikke har gått gradene i klubben? Blir spennende å se om laget er godt nok, men det er i hvert fall blaatt nok!

Endret av GeirSJ
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svakheten vår så langt er at vi fra tid til annen etterlater gruelig mye rom bak. Det gjør heldigvis Aalesund også, og vi har nok flere kort å spille med når vi får de mulighetene.

 

En typisk åpningskamp, med andre ord.

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har ikke sett en eneste treningskamp i år, og må si at enkelte her inne krisemaksimerer noe jævlig.. Kun spilt 15 min vel og merke, men er da ikke så gærent dette..? Har trua!

Vi fikk vel til mer de første 15 enn i hele treningskampen mot Hønefoss.

Selv om det er mye å rette på så syns jeg laget begynner å henge sammen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Serieåpning Aalesund - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...