Gå til innhold

Serieåpning Aalesund - Stabæk


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Skulle neste tro jeg hadde loka og havna på vgd.. Jævlig til negativitet det var da.. Aalesund borte er ikke akkurat sesongens enkleste kamp, og vi klarer oss helt ok.. Skjerpings!

Sorry. Vi er jo kjempegode... (Ironi)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle neste tro jeg hadde loka og havna på vgd.. Jævlig til negativitet det var da.. Aalesund borte er ikke akkurat sesongens enkleste kamp, og vi klarer oss helt ok.. Skjerpings!

I følge TV2s kommentatorer har Vi blitt rævkjørt. Alt Aafk gjør er briljant
Lenke til innlegg
Del på andre sider


AaFK skapte ikke mye, vi skapte sjanser nok til å få et mål, de fikk et billig dødballmål. Skal vi henge med på øvre halvdel bør vi få en uttelling på ca 30%, da hadde vi fått en U

We need å spiss

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godkjent. Klart det er noe forbedringspotensiale. Vi tar Molde.

 

Og jeg vurderer å ta forumpause til "buhu alt suger vi rykker ned"-gjengen har roet seg ned (les: ca fem sekunder etter neste seier).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns ikke vi kan se så forferdelig stygt på dette, en markeringsfeil i andre som skaper mål, men ellers ikke så mye Ålesund skaper i andre. Vi trenger garantert en spiss, men syns Race gjorde en god kamp og Ohi vil alltid framover og har virkelig tro på egne ferdigheter, skulle gjerne likt å sett Asante med samme driv framover og tro på egne ferdigheter.

 

Satser på at vi lager ordentlig liv i neste kamp hjemme på Nadderud og heier laget fram til 3 poeng !

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godkjent. Klart det er noe forbedringspotensiale. Vi tar Molde.

 

Og jeg vurderer å ta forumpause til "buhu alt suger vi rykker ned"-gjengen har roet seg ned (les: ca fem sekunder etter neste seier).

Du er et slags menings-politi, litt kult det i liberale Norge!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Skulle neste tro jeg hadde loka og havna på vgd.. Jævlig til negativitet det var da.. Aalesund borte er ikke akkurat sesongens enkleste kamp, og vi klarer oss helt ok.. Skjerpings!

I følge TV2s kommentatorer har Vi blitt rævkjørt. Alt Aafk gjør er briljant
Er så jævlig glad for at Discovery har fått rettighetene fra neste år ... Kaster opp av av å høre på Jesper Mathisen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Planløst. Mehnert på topp fra start er gamling.

 

Vi løfter oss umiddelbart etter at Birger lommer inn! Det vil bli deilig å ha han fra start.

 

Bakover har vi TL beste stoppere. Fremover har vi lite. Ohi i første omg var god, borte i andre. Asante elendig uten selvtilitt og tro på sine ferdigheter. Issah og luc gjør den defensive jobben men bidrar lite fremover.

 

Billy: hva er planen? Possession? I såfall, hva skjer etterpå? Mye på tvers i et meget svakt tempo med lite fremgang... Hvorfor tar du ikke overgangene når du stiller med Asante? Mehnert på banen i 65 min, hvorfor?

 

Uten plan i vinter og uten plan i dag. Mange spørsmål, få svar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Planløst. Mehnert på topp fra start er gamling.

 

Vi løfter oss umiddelbart etter at Birger lommer inn! Det vil bli deilig å ha han fra start.

 

Bakover har vi TL beste stoppere. Fremover har vi lite. Ohi i første omg var god, borte i andre. Asante elendig uten selvtilitt og tro på sine ferdigheter. Issah og luc gjør den defensive jobben men bidrar lite fremover.

 

Billy: hva er planen? Possession? I såfall, hva skjer etterpå? Mye på tvers i et meget svakt tempo med lite fremgang... Hvorfor tar du ikke overgangene når du stiller med Asante? Mehnert på banen i 65 min, hvorfor?

 

Uten plan i vinter og uten plan i dag. Mange spørsmål, få svar.

Hater når Mehnert er gamling...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Davy så litt overrasket ut over at Billy ikke mente vi fortjente å tape, etter å ha blitt hjernevasket av sprøytet til JesperhanmågåpånoeMathisen, tolker det som et tegn på at han respekterer og liker fyren (for hva det er verdt)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med å flytte Ohi opp som spiss? Stor og sterk, binder forsvarere, kan komme til muligheter og i avslutningsposisjon oftere.. Scoret en del fine goaler for Jerv i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med å flytte Ohi opp som spiss? Stor og sterk, binder forsvarere, kan komme til muligheter og i avslutningsposisjon oftere.. Scoret en del fine goaler for Jerv i fjor.

Han spilte kant for Jerv i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


To kvalitetspillre inn, uten det er jeg redd det blir tøft. Ålesund er ikke så mye bedre, uten at det sier så veldig mye. Synes Issah og Luc klarer seg bra, men vil gjerne ha Luc mer fremover. Ohi kan bli bra, men var veldig alene i dag. Vi må skape mer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Godkjent. Klart det er noe forbedringspotensiale. Vi tar Molde.

 

Og jeg vurderer å ta forumpause til "buhu alt suger vi rykker ned"-gjengen har roet seg ned (les: ca fem sekunder etter neste seier).

 

Du er et slags menings-politi, litt kult det i liberale Norge!

Føler du deg kneblet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den antydningen vi hadde til sluttspurt synes jeg bærer bud om at dette kanskje ikke er så gærnt. Spent på hvordan vi gjør det i hjemmekampen - synd at vi møter et sterkt lag som Molde i første hjemmekamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen så mye sutring på forumet om dagen.

 

Faen så mye sutring over sutring på forumet om dagen.

 

Sutre, sutre, sutre.

 

Det var godt med øl på blaa. Vi tar molde neste helg

 

Point taken. Roer meg ned.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aalesund sitt mål så veldig enkelt ut, men var resultatet av en innøvd blokkering av forsvarspilleren (Skjønsberg) som skulle markerte Orry Larsen, og da kunne sistnevnte gå fri og heade ballen i mål upresset. Akkurat en slik blokk man typisk ser i basket, mens i fotball er det vel ikke stuerent å hindre en mann på den måten som ikke er i nærheten av ball...

Det var vel minst 3 orange som kunne spasere umarkert. Stabæk-forsvaret ble rundlurt av chip og ikke skudd

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Serieåpning Aalesund - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...