Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2016


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Ikke satt opp noe streaming foreløpig.

 

Stabæk-fansen har fått tildelt 700 plasser (200 sitteplasser og 500 ståplasser). Det blir nok fullt!

 

Billetter selges på Bærums klubbhus på Kadettangen imorgen fra kl. 16.00-21.00 og på kampdag fra kl. 16.30. Unummererte. 100 kr. per billett.

 

Stabæk-fansen møtes på Prammen fra kl. 16.00 på onsdag! Derfra kan man tusle bort og sikre seg en billett, og deretter tusle bort til stadion før kampstart.

 

Mer info kommer i løpet av ettermiddagen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På Prammen blir det Stabæk-sanger før og etter kamp, og hyggelige priser! Møt opp allerede kl. 16.00. Fra kl. 16.30 kan du tusle 2-3 minutter bort til stadion og sikre deg en billett. Også rekker du fint et par kalde til før kampstart 18.00.


Vi tror det blir utsolgt, så kjøp billett så tidlig som mulig. Før kampstart går vi samlet bort til Kadettangen.


Delta på Facebook-arrangementet og inviter gjerne venner og bekjente. Der finner du også all info.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Stabæk-fansen har fått tildelt 700 plasser (200 sitteplasser og 500 ståplasser). Det blir nok fullt!

 

Billetter selges på klubbhuset imorgen fra kl. 16.00-21.00 og på kampdag fra kl. 16.30. Unummererte. 100 kr. per billett.

 

 

Klubbhuset, og ikke Brakka? Etter å ha tenkt meg litt om antar jeg det er Bærums klubbhus det menes? Det som ligger ved syverbanen på Kadettangen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Stabæk-fansen har fått tildelt 700 plasser (200 sitteplasser og 500 ståplasser). Det blir nok fullt!

 

Billetter selges på klubbhuset imorgen fra kl. 16.00-21.00 og på kampdag fra kl. 16.30. Unummererte. 100 kr. per billett.

 

 

Klubbhuset, og ikke Brakka? Etter å ha tenkt meg litt om antar jeg det er Bærums klubbhus det menes? Det som ligger ved syverbanen på Kadettangen?

 

Riktig. Det er altså imorgen, tirsdag.

 

På kampdag selges det nok i billettboden ved inngangen til hovedtribunen, som ligger nærmest elva.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VELKOMMEN til Kadda!"

 

Dere vil nok knuse oss på tribunen (jeg må reise etter 1 omg. Har kamp med breddelaget mitt)

Skal i alle fall forsøke å få byfolket til å skape liv mot dere "drabantfolk" i 1.halvlek.

 

I og med dere har mistet McDonalds, så anbefaler jeg dere tar turen til metropolen Sandvika for en "god" burger!

 

Spør om dere har noen spørsmål, så skal jeg titte innom jevnlig frem til kampen i morgen

 

Byen er Sandvika, og laget er Bærum SK!

 

Massimo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VELKOMMEN til Kadda!"

 

Dere vil nok knuse oss på tribunen (jeg må reise etter 1 omg. Har kamp med breddelaget mitt)

Skal i alle fall forsøke å få byfolket til å skape liv mot dere "drabantfolk" i 1.halvlek.

 

I og med dere har mistet McDonalds, så anbefaler jeg dere tar turen til metropolen Sandvika for en "god" burger!

 

Spør om dere har noen spørsmål, så skal jeg titte innom jevnlig frem til kampen i morgen

 

Byen er Sandvika, og laget er Bærum SK!

 

Massimo

 

Spørsmål:

 

Gidder du droppe den gule badedrakta?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Burde naturligvis ses live, men streames kampen noe sted?

 

Jeg sjekket med Budstikka, og fikk dette svaret:

 

"Hei!

 

Vi har veldig lyst på denne kampen, men har dessverre ikke rettighetene til å sende den. NRK og TV2 har rettighetene, men TV2 skal ikke benytte seg av denne kampen. Vi venter nå på beskjed fra NRK, som trolig kommer til å ta denne kampen.

 

Bare ta kontakt om det er noe som er uklart J

 

 

Med vennlig hilsen,

Simen Solum Waagsether"

 

 

Edit:

"… og der kom beskjed fra NRK, om at de vil sende kampen – trolig uten kommentator.

 

Vi kommer selvfølgelig til å være tilstede, og sende direkteintervjuer etter kamp – samt radiokommentering underveis J

 

God kamp! "

Endret av knyst
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Burde naturligvis ses live, men streames kampen noe sted?

Jeg sjekket med Budstikka, og fikk dette svaret:

 

"Hei!

 

Vi har veldig lyst på denne kampen, men har dessverre ikke rettighetene til å sende den. NRK og TV2 har rettighetene, men TV2 skal ikke benytte seg av denne kampen. Vi venter nå på beskjed fra NRK, som trolig kommer til å ta denne kampen.

 

Bare ta kontakt om det er noe som er uklart J

 

 

Med vennlig hilsen,

Simen Solum Waagsether"

 

 

Edit:

" og der kom beskjed fra NRK, om at de vil sende kampen trolig uten kommentator.

 

Vi kommer selvfølgelig til å være tilstede, og sende direkteintervjuer etter kamp samt radiokommentering underveis J

 

God kamp! "

Ok. Er det interesse for at den streames på Flekken parallelt, eller er det urealistisk å tro at mange STB-folk ikke får kampbillett før det er utsolgt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har fått 700 billetter ifm langhelg for mange. Massimo i boratkostyme er vel ikke akkurat trakkplaster det heller. Det blir aldri i veden utsolgt i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man kjøper billetter ved inngangen, ikke sant?

Det selges på Bærums klubbhus fra 16-21 i dag og ved inngangen fra 16.30 imorgen.

 

Bærum tror det blir utsolgt, så anbefaler å kjøpe billett så tidlig som mulig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Man kjøper billetter ved inngangen, ikke sant?

Det selges på Bærums klubbhus fra 16-21 i dag og ved inngangen fra 16.30 imorgen.

 

Bærum tror det blir utsolgt, så anbefaler å kjøpe billett så tidlig som mulig!

 

 

Det må de gjerne tro og selvfølgelig går de ut med det i håp om at folk skal tro at dette blir enda fetere så de drar dit i dag for å kjøpe billetter....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter råd fra politiet bestemte de seg for å ikke selge billetter til Stabæk-supportere i dag.

 

Jeg ringte dem, var ganske forbanna og surregjengen i Bærum Sportsklubb har nå bestemt seg for følgende løsning:

 

De som kommer innom i dag får muligheten til å reservere billett(er) i sitt navn, og så kan de hentes i billettluken imorgen.

 

Om noen har vært innom og ikke fått reservert billett, send meg en PM her på forumet.

 

Det er visstnok mange Stabæk-supportere som har vært innom allerede. Beklager bryderiet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter råd fra politiet, faktisk. Hva slags arrangement tror politiet dette er?

Er det Henrik Kristmoen som som utfører dårlig politiarbeid igjen...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Sikkerhet" betyr i dette tilfellet å unngå falske billetter. Det er visst bare oppklipte A4-ark og de er redd for kopiering. Amatører.

Politiet eller Bærum SK som frykter kopierte billetter?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2016
×
×
  • Opprett ny...