Jump to content

Norgesmesterskapet 2016

Recommended Posts

Ingenting hadde vært bedre enn om vi hadde fått en deilig overraskelse idag, og du hadde fått rett Peter ... og er det egentlig så utenkelig? Hvis vi fremstår sånn som vi gjorde mot Brann og Gutan så er det det, men hvis det faktisk er sånn at spillerne har tillit til Billy så er this the time show it, dvs virkelig blør for drakta (det forventer jeg alltid. uansett) og treneren sin.

• Replies 429
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takk for fair og fin kamp! Dere vant (som ventet) helt fortjent!   Tusen hjertelig for at dere satt en positiv ramme rundt kampen, så håper jeg dere bidra med en slant i kiosken slik at jeg får n

Synes han kan ha den på jeg, det er viktig å understreke kulturforskjellene.

*humre* Kudos til de som hang opp banneret med "STABÆKLAND" på broen over E18 ved Blommenholm, retning Sandvika.

Posted Images

Vi bør i hvert fall få en del bakrom i dag. Asante bør komme bedre til sin rett. Tenk så gøy med Asante og Agon på topp sammen...

Håper i det minste vi får se Haugstad og Eghan fra start. Med tanke på jobbsikkerheten til Billy så tror jeg han er veldig smart hvis han viser at han tør å prøve noe nytt. Har et lite håp om at det går en liten faen i han nå og sender ut et "anti-Stabæk" som legger seg lavt og tar alle kontringer man får med enkelt, direkte (og skotsk?) spill, og tar SIF fullstendig på senga.

Hvis han derimot kjører på med samme elleveren som sist i 4-2-3-1, og vi taper, så er vel tilliten oppbrukt.

Beste back-parret vi har startet med i år. Mer skeptisk til Ohi, men håper han viser topp innsats og motbeviser min skepsis.

Skal bli spennende å se Asante når han kommer inn, tipper at i hvert Moussa har gjort sin back sliten og svimmel!

Hvorfor 4-3-2-1, skjønner ikke det. Har ikke fungert i år.

Faen ass!

Det er jo bare en oppstilling. Gidder gutta å spille ball og komme etter med fart og trykk så blir det plutselig 4-2-4. Men skal vi bare dytte ball på egen halvdel er det samme hvilken oppstilling vi har. Så når fløyta går er det opp til gutta ut på der.

Hvorfor 4-3-2-1, skjønner ikke det. Har ikke fungert i år.

Faen ass!
Det er jo bare en oppstilling. Gidder gutta å spille ball og komme etter med fart og trykk så blir det plutselig 4-2-4. Men skal vi bare dytte ball på egen halvdel er det samme hvilken oppstilling vi har. Så når fløyta går er det opp til gutta ut på der.
Takk! Det handler om organiseringen og angrepsmønster, ikke hvorvidt vi spiller 4-4-2 eller 4-2-3-1