Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2016


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg

12 236

 

Hvorfor selger de ikke ordentlige billetter?

De mener de ikke har råd til et profesjonelt billettsystem mtp billettavgifter osv. Bare tøv. Et godt stykke igjen til de kan kalle seg profesjonell eliteklubb.

 

 

 

Ser at det kun er Stabæk-fansen som ikke får kjøpt billetter på forhånd. Mener Bærum SK at det kun er fare for at Stabæk-supporterne vil kopiere billetter?

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

"Sikkerhet" betyr i dette tilfellet å unngå falske billetter. Det er visst bare oppklipte A4-ark og de er redd for kopiering. Amatører.

Politiet eller Bærum SK som frykter kopierte billetter?
Mest politiet. Bærum har ikke peiling.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Hvorfor selger de ikke ordentlige billetter?

De mener de ikke har råd til et profesjonelt billettsystem mtp billettavgifter osv. Bare tøv. Et godt stykke igjen til de kan kalle seg profesjonell eliteklubb.

 

Ser at det kun er Stabæk-fansen som ikke får kjøpt billetter på forhånd. Anser ikke Bærum at deres egne supportere er i stand til å koipere billetter?

 

Da

"Vi selger ikke til hvem som helst, kun spillere og de vi stoler på og sånt"
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Hvorfor selger de ikke ordentlige billetter?

De mener de ikke har råd til et profesjonelt billettsystem mtp billettavgifter osv. Bare tøv. Et godt stykke igjen til de kan kalle seg profesjonell eliteklubb.

 

Ser at det kun er Stabæk-fansen som ikke får kjøpt billetter på forhånd. Anser ikke Bærum at deres egne supportere er i stand til å koipere billetter?

 

Da

"Vi selger ikke til hvem som helst, kun spillere og de vi stoler på og sånt"

 

"Vi har ikke supportere"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alle kommer inn, og det er ikke noe problem for meg personlig å kjøpe i porten. Det er bare så jævla amatøraktig av BSK og politiet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg hadde gledelig betalt 120 i stedet for 100 for å kjøpe billett i dag

 

Motsatt årsak; de fleste arrangører som selger mindre kvanta via de største leverandørene (Ticketmaster, Venuepoint) må betale arrangøravgift på 5-10,- per billett. De kunne imidlertid valgt feks et "hjemmelaga" system som feks Hoopla eller TicketCo som er gratis og lager helt fine, stabile løsninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til alle som tror det ikke blir utsolgt: Det ble faktisk utsolgt på Kadda ifjor da Bærum spilte mot Brann.

 

Bærum mobiliserer nok. Det er oss det står på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 236

Til alle som tror det ikke blir utsolgt: Det ble faktisk utsolgt på Kadda ifjor da Bærum spilte mot Brann.

 

Forrige gang Stabæk hadde 700 supportere på et bortefelt var i 2009.

 

Jeg føler meg trygg på at vi ikke når dette tallet i morgen heller.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har erfart at Bærum har solgt billetter på bortefeltet til hjemmesupportere tidligere. Jeg er derfor ikke trygg på at vi får 700 billetter. Er derfor jeg nevnte det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JF skal sjekke det med segregering, og Bærum stiller neppe mer enn 1000 stk selv. (finnes det faktisk mer enn 1000 personer som bryr seg om den klubben?) Slapp av.

 

Edit: tilleggsopplysning til de som ikke har fått det med seg, Kadda er godkjent for i overkant av 1700 tilskuere.

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett om det blir utsolgt eller ei er det bare å mobilisere. Det som er helt sikkert er at det blir god stemning på Prammen og Kadda imorgen! Jo flere, jo bedre.

 

Vi gir tydelig beskjed om at kun Stabæk-folk skal inn på bortetribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Brattvåg opp i 1-0 mot AaFK i 93. minutt! Har vært klart best i første ekstraomgang, godt spill.

 

Direkte på TV 2 Sportskanalen nå.

Exit Aalesund!

Viser bare at vi må ha full skjerpings i morgen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Brattvåg opp i 1-0 mot AaFK i 93. minutt! Har vært klart best i første ekstraomgang, godt spill.

 

Direkte på TV 2 Sportskanalen nå.

Exit Aalesund!

Viser bare at vi må ha full skjerpings i morgen...

 

 

Vel nå måtte de ut i ekstraomganger i 2 runde også, mens vi vant 7-1

 

Tror dette går helt greit :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til HDaniels som skrev " Hvorfor kalte dere Stabæk for S#"¤#¤% på forumet deres"

 

Vi har IKKE noe forum. Vi er sågar ingen organisert supportergjeng. Er MEG som er eneste supporter i forstand av rop, kostyme og enslig flagg.

Tar gjerne imot en link for dekning av påstand!

 

Videre så er jeg ENIG i at billettsystemet burde vært helt annerledes! Er for dårlig av oss

 

Jeg har ikke noe i mot Stabæk, ANNET enn at det er trist dere i SS ikke mobiliserer også til kamper i yngres avdeling, der dere driver med mye bra.

Er FLAUT når vi (les:jeg) i Bærum er bedre på support i yngres enn hva dere er (når dere er over 1000 mot EN person)

 

Ellers-.. Lykke til, dere burde vinne lett! 4/5- 0??

Endret av Massimo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


den gjengen kan ta seg en brent bolle. De er knapt på kamper og er vel langt ifra organiserte lengre. Jeg tar 100 % avstand fra slik språkbruk

 

Videre så hadde det vært interessant å få vite hvorfor ikke SS mobiliserer til en og annen yngres kamp? Vet Klanen gjør det f.eks i forbindelse med Norway Cup

 

Tenk hvor mye unga hadde fått ut av det ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


til Posse: En gang for et eller to år siden!! Er det det beste over 1000 stk kan komme med? Dere kan ikke engang datofeste det.

 

Hva med (slik som oss/meg): Et lag PER UKE som får helhjerta støtte! Kan noen Blaa fortelle meg hvorfor det er en dårlig ide?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2016
×
×
  • Opprett ny...