Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2016


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


til Posse: En gang for et eller to år siden!! Er det det beste over 1000 stk kan komme med? Dere kan ikke engang datofeste det.

 

Hva med (slik som oss/meg): Et lag PER UKE som får helhjerta støtte! Kan noen Blaa fortelle meg hvorfor det er en dårlig ide?

 

De blaa aldersbestemte lagene får selvsagt støtte i kampene sine de også av foreldre og venner, tror du overvurderer deg sjæl. Det jeg har sett av deg i forbindelse med juniorkamper mot Stabæk er i kategorien kalt gal mann rabler langs linja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


*humre* Kudos til de som hang opp banneret med "STABÆKLAND" på broen over E18 ved Blommenholm, retning Sandvika.

Kjennes godt å smile så bredt på morgenen ?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

*humre* Kudos til de som hang opp banneret med "STABÆKLAND" på broen over E18 ved Blommenholm, retning Sandvika.

Stod begge der fremdeles?

 

 

Alle bannerne hengt opp i natt skal fortsatt være på plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Troppen:

 

Mande Sayouba, Gurpreet Singh, Jeppe Arctander Moe, Eirik Haugstad, Nicolai Næss, Morten Skjønsberg, Daniel Granli, Edvard Race, Birger Solberg Meling, Giorgi Gorozia, Cole Grossman, Kamal Issah, Moussa Njie, Marcus Mehnert, Ernest Asante, Ohi Omoijuanfo, Agon Mehmeti, Shadrach Eghan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Troppen:

 

Mande Sayouba, Gurpreet Singh, Jeppe Arctander Moe, Eirik Haugstad, Nicolai Næss, Morten Skjønsberg, Daniel Granli, Edvard Race, Birger Solberg Meling, Giorgi Gorozia, Cole Grossman, Kamal Issah, Moussa Njie, Marcus Mehnert, Ernest Asante, Ohi Omoijuanfo, Agon Mehmeti, Shadrach Eghan.

Noen som vet hvorfor Kassi ikke er med?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 180

Vi blir faktisk spilt lave av Bærum her, liker det ikke!

Og der er vi heldige son ikke får en i sekken!

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Vi har IKKE noe forum. Vi er sågar ingen organisert supportergjeng. Er MEG som er eneste supporter i forstand av rop, kostyme og enslig flagg.

 

Etter å ha sett første omgang, lurer jeg på om jeg muligens ser en sammenheng her.

 

Gjør du?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2016
×
×
  • Opprett ny...