Gå til innhold

Kamptråd: Sarpsborg 08-Stabæk


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Dato: søndag 17. april 2016 kl. 18:00
Tilskuere: 0
Assistentdommer 1: Svein Inge Wiken, Kolstad Fotball
Assistentdommer 2: Leif Erik Opland, Byneset IL
Dommerveileder: Sven Kjelbrott, Haugerud IF
Kampnummer: 99120001038

 

Vi har aldri tapt mot Sarpsborg 08 i en tellende kamp. Sist gang vi tapte på Sarpsborg stadion var forøvrig i 1973 mot Sarpsborg FK.

12.07.2015 Tippeligaen Runde 16 Nadderud Stadion H 0 - 0 31.05.2015 Tippeligaen Runde 11 Sarpsborg Stadion B 1 - 0 26.10.2014 Tippeligaen Runde 28 Sarpsborg Stadion B 1 - 1 11.05.2014 Tippeligaen Runde 8 Nadderud Stadion H 3 - 2 02.10.2011 Tippeligaen Runde 25 Telenor Arena H 2 - 0 16.06.2011 Tippeligaen Runde 12 Sarpsborg Stadion B 1 - 1

 

Regner med samme lag som spilte mot Enga, muligens med Race inn på høyrebacken hvis ikke Granli blir frisk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg gjetter på et kampforløp der det blir mye frustrert stanging mot mål, uten spesielt mye angrepsspill fra hjemmelagets side. Ikke fordi det er det Sarpsborg ønsker, men fordi det rett og slett er blitt det de er gode på. Geir Bakke er i alle fall fjernet fra min liste over ønskede framtidige hovedtrenere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


La Haugstad starte!

Jeg har hatt et stort hjerte for Haugstad lenge, og det er ingenting som kunne gledet meg mer enn om han hadde slått igjennom, men jeg kjenner det at det hadde vært hyggelig og oppløftende om han hadde en gang for alle hadde vist at han hadde nivået inne. Det er ukelangt unna, så en assist eller mål haddegjorten verden av forskjell
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper vi klarer å ta med oss følelsen fra de siste minuttene fra cup-kampen inn i denne kampen.

 

Vi trenger å få inn litt mer rytme i siste del av angrepspillet. Mehmeti starter ofte på en del baktromsløp som vi aldri får utnyttet oss av. Vi er også gode på å komme oss rundt på kanten, men når ballen skal inn mot mål sliter vi litt. Vi slår veldig ofte på "andre" bølge og innlegget blir for opplagt og er lett å forsvare seg mot. Enten må vi slå inn tidligere eller så må vi benytte oss mer av av den klassiske 45 ut i feltet.

 

For å si det enkelt så er det bare å reptetere det første minuttet mot enga i 90 minutter så vinner vi 90-0! :-D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har Haugstad noen starter i Tippeligaen? Utenom keeper-starten.

Nope, kun den ene

 

4 innbytte i år, 23 i fjor (på benken i alle kampene) 2013: 1 fra start - 9 kamper byttet inn og 17 kamper på benken

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dvs at da MÅ han få kontrakt om de har tenkt å bruke ham mer denne sesongen, eller velger Stabæk å la han modnes på rot som Bencsik. Jeg håper og tror vi kan opprette en ny tråd i løpet av uka..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Liten info: varsel fra politiet i Særp.

Pyro ute, i byen og på stadion vil bli slått ned på og personer som utfører vil bli bøtelagt.

 

BjørnC

Supporterkoordinator

Så inne på bussen er innafor?
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Sarpsborg 08-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...