Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Strømsgodset


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Dette er jo en parodi av en dommer.

 

Det må være mulig at slike elendige dommeravgjørelser som tross alt kan være kampavgjørende får konsekvenser. Hagen burde ikke få dømme TL.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja. Tellende kamper har Billy 1-1-4. Ikke heeelt krise enda, men det er jo rett og slett elendig. Med treningskampene er det hvertfall dyster start på trenergjerningen...

Ellers var det fremgang spør du meg! Press i ballfører har sålangt vært fraværende, dette var bedre. Litt mer fart i gutta i dag, digg uten Davey. Assante ut i neste og Moussa og Haugstad på f.eks, de jobber og skaper litt! Mye høyere intensitet og vilje til å utfordre enn nesten samtlige andre

Følte ikke dommeren ødela alt her, vi er nok ikke bedre. Lav innsats og dårlig taktiske valg kampen gjennom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så sykt ufortjent. Klart beste laget etter 2 omganger. Vi feiler i avgjørende situasjoner, og slurver på litt for mye pasninger. Kassi gjør faen meg så bra kamp. Ohi feiler i alle utallige situasjoner han burde ha scoret. Eller han burde hvertfall fått keeperen til å slengt seg... De siste 10 min skuffer vi fælt dessverre

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flere som synes at Issah var klasse idag?

Støttes ... Imponerende ballvinner til tider ... Tøft å se på når han bare går inn og tar fra motstanderen ballen med den største selvfølge
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Agon ligger feil hele tida. Enten må han være bakromsspiss, men der starter han for seint. Eller møtende, men der er han nesten hele tida feilplassert. Jeg blir fortvila av å se det. Vi trenger en ny spiss - foreslår Meling, så kan vi fixe litt bakover og sette inn Haugstad.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spillet framover er godkjent i omkring 65 minutter. Så skrur alt som minner om planlegging av, og vi ender opp med langball på langball.

 

Bakover driver vi med mye rart.

 

Viljen virker å mangle hos mange.

 

Da blir det stang ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Synes haugstad viser klasse de minuttene han er utpå matta!

 

Haugstad - klasse? Sorry, I don't see it.
It's time for Haugstad to put up, or Forumet to shut up ... Gutten spiller med høye skuldre og uten den nødvendige selvtilliten dessverre ... han, vi og trenerne vet han kan mer, men han sliter med å få fet ut ... Det som er mer bekymringsfullt synes jeg er at det ikke gløder så mye av venstrekanten heller ... Meling er på vei tilbake fra skade, men etter Moldekampen så har det vært en nedadgående trend ... Får en til å fundere på om Bob virkelig betydde så mye
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Strømsgodset
×
×
  • Opprett ny...