Gå til innhold

Kamptråd: Haugesund - Stabæk


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


 

Og Cole har vært blant våre beste. Men det er mye galt med oss nå. Kan f eks ikke laste Billy for at Birger helt upresset slår elendige innlegg. Og Agon er jo ikke med i det hele tatt. Har vi noe bedre på benken?

Agon er en box-player. Har han enkle arbeidsforhold? Dette går på systemet til Billy. Ingen fremdrift i det hele tatt. Bob mante "forward" hele tiden, både på trening og i kamp. Ikke noe spor av det så langt i år spør du meg. Du må da videreføre det som fungerte i fjor og bygge på det. Ikke har vi skiftet ut hele laget heller..

 

Har også hørt flere ganger at Agon er en mann for boxen, men han står jo feil der også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis vi ser bort fra Billy et lite øyeblikk, har man ikke ansvar som profesjonell fotballspiller for å motivere seg selv? Tenker gutta på å heve lønn eller vil de faktisk spille fotball også? Denne sesongen er jeg ikke sikker.

Jeg stusser også på dette. Ser ikke ut som om det er vilje til å vinne kamper i det hele tatt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er inneforstått med at hvis man ikke har noe positivt å si, så skal man la være å si noe. Jeg er redd dette forumet her blir et relativt stille sted om alle følger denne "regelen".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Haugesund - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...