Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Odd


stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg


Imponerende første 45!

Uflaks at vi ligger under 1-2!

Årsbeste hittil.

Synes Billy viser engasjement på sidelinjen, venstre siden er blitt meget giftig. Spillerne blør virkelig for drakten idag, men noen unntak.

 

Negativt er fortsatt asante som har mye å gå på.

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Moussa gjør en god første omgang. Ellers ikke mye å skryte av. Molde-kampen og Godset-matchen går denne en høy gang. Vi rykker ned! Billy bør få sparken snart. Taper garantert neste runde også. Ikke spennende i det hele tatt. Race ble tatt lett på senga av Nordkvelle på 0-1. Asante pill råtten. Få inn Haugstad fort som fy. Mehmetis flaksemål hjelper ingenting. Vi er elendige under McKinley. Selvom Drillo liker langpasningene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Høyresiden er altfor svak. Asante må få seg en lærepenge og bli satt ut av laget. Han tar altfor lite initiativ. Race blir dessverre avslørt mange ganger defensivt. Han klarer ikke følge løpene og mister markeringer. Synd når omgangen egentlig er ganske bra kollektivt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skuffende av både Race og Asante, føler at stopperparet er skikkelig ute av fokus, men har vi bedre backup i øyeblikket på de plassene. Haugstad inn for Asante i andre håper jeg på !

 

Ellers syns jeg Moussa imponerer

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skuffende av både Race og Asante, føler at stopperparet er skikkelig ute av fokus, men har vi bedre backup i øyeblikket på de plassene. Haugstad inn for Asante i andre håper jeg på !

Ellers syns jeg Moussa imponerer

Enig. Hadde vært moro om Østvold også fikk sjansen i løpet av 2. omgang.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjipt. Syns vi var ganske gode i dag. I hvert fall mye bedre enn det Odd-laget. Men tabellen lyver vel ikke.

 

Håper gutta klarer riste av seg skuffelsen og fortsette dette spillet fremover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Laget som ligger under vil naturligvis presse for å få en scoring. Sånn er det. Derfor ser vi ut som det beste laget i 2.omgang. Akkurat som at Odd var det beste laget fra vårt 1-0 mål til deres utligning. Vi er et taperlag med en tapermentalitet. Hvem har ansvaret for at dette går til helvete? Treneren. Hva må gjøres? Sparke han, så den erstatteren får en sjanse til å rydde opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes vi kan fokusere på det positive etter dagens kamp.

Synes laget framstår mye bedre enn tidligere kamper hittil i år.

Ja mye å ta tak i, ja de var slitne de siste 10, og spilte mot ett møkkalag som var mer opptatt av å sprelle på bakken enn å spille siste 20-30 min.

 

Får man igang Asante som i perioder i 2 omgang så blir dette bra!

Moussa var meget friskt innpust, og Cole tar steg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi taper kampen defensivt de første fem. Utilgivelig å la Odd slippe til så lett etter en herlig åpning. Det holder ikke! Og det hjelper heller ikke å brenne så mange gigantiske sjanser...

Endret av BlaaAlltid
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Odd
×
×
  • Opprett ny...