Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Sogndal 3.Juli 1800


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Sic,

 

Tape hjemme mot Sogndal, atpåtil fullt fortjent... Eier de ikke stolthet? Sogndal lissom...

 

Det må tilføres en god del til dette laget!

 

Nå må du trylle IA!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Ikke at det er grunnen til tapet, men: var det ikke en soleklar straffe på hands på slutten der? Og skulle vi ikke hatt indirekte da keeper plukket opp ballen to ganger?

Sherman, all respekt, men ikke mas om straffe når noen kliner en ball opp i armen på en halv meter avstand. Funker ikke i EM, og ikke i TL heller.
Jesus, det var bare et spørsmål, jeg satt på andre siden av banen og lurte på om noen som var nærmere så det bedre. Fra mitt synspunkt så det så ut som den spratt opp i arm i unaturlig posisjon.
Ikke meningen å skyte spurv med kanon. All respekt for deg, Sherman. Ville bare poengtere at det ikke var straffe.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sic,

Tape hjemme mot Sogndal, atpåtil fullt fortjent... Eier de ikke stolthet? Sogndal lissom...

Det må tilføres en god del til dette laget!

Nå må du trylle IA!

Vi trenger nok en magiker i verdensklasse for å snu dette. Jeg tror det viktigste er en motivator og person med karisma og baller nok til å stå opp mot noen andre i klubben som mener de vet best. Vi ser her et eksempel på hvordan kjernen i et lag kan forvitre med to forskjellige trenere og regimer på to år. BB var heller ikke Gud men jeg tror nok han turte ta noen vanskelig figther mot andre i klubben noe BMK har droppet eller er for svak for og er veldig nærme Laim Duck. Har han noe faglig troverdighet igjen utenom å cashe inn penger bør han si takk for seg. Folk på forumet snakker om at vi aldri sparker trenere og det støtes i 90% av tilfellene men denne gang blinker de siste 10% i det fjerne med store rød lyskastere. Tanken på 1-2 år til med BMK er tungt å fordøye selvom vi skulle klare å komme oss gjennom en kvalik og bli i TL neste år..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


God oppsumering. Noe må skje.

 

Samtidig må vi huske at det er mange kamper igjen, med litt endringer og en annen holdning til å kjempe unngår vi nedrykk iår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig, noe må skje!

 

Men det startet ikke med ansettelsen av Billy, og det stopper ikke ved en evt. avskjed med Billy. Derfor holder det ikke bare å få inn en ny hovedtrener, (Hvem nå enn det skulle være!!!???) vi må gjøre flere grep både i støtteapparat og spillerstall, ellers frykter jeg at det bare koster penger uten at vi kommer noen vei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig, noe må skje!

Men det startet ikke med ansettelsen av Billy, og det stopper ikke ved en evt. avskjed med Billy. Derfor holder det ikke bare å få inn en ny hovedtrener, (Hvem nå enn det skulle være!!!???) vi må gjøre flere grep både i støtteapparat og spillerstall, ellers frykter jeg at det bare koster penger uten at vi kommer noen vei.

Der får du min fulle support!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Enig, noe må skje!

Men det startet ikke med ansettelsen av Billy, og det stopper ikke ved en evt. avskjed med Billy. Derfor holder det ikke bare å få inn en ny hovedtrener, (Hvem nå enn det skulle være!!!???) vi må gjøre flere grep både i støtteapparat og spillerstall, ellers frykter jeg at det bare koster penger uten at vi kommer noen vei.

Der får du min fulle support!!!

Enig i det. men blir litt sånn at når mange her mener at vi underpresterer med så og si det samme laget som ifjor, så blir det litt sånn at samme hvilken trener vi ansetter så burde vi egentlig ansette en psykolog?

Jeg mener vi ikke har så og si det samme laget som ifjor, men at mange av de samme spillerene vi hadde ifjor, savner en psykolog. ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På tide at de andre trener på seg like god kondis som Agon og Birger. Er jo de eneste som løper i press og faktisk presser Sogndal litt i går.

Når Asante blir fraløpt i en lang løsduell med sogndals nummer 2 er det ikke bare kvalitetene det skorter på desverre, ser ut som om det mangler en generell interesse for å bidra.

 

joogs; Enig i at det er dårlig at det bues mot eget lag. Faktisk eneste gang jeg har opplevd at det ikke er enkelte, men veldig mange på hovis. Men akkurat i går så var det det ikke veldig rart. Ligger under 0-1 og Sayouba skal flytte ballen to ganger på 5-meteren før han sleiver den utover sidelinjen (Mens Cole roper og skriker at han må sette igjang). Mulig noen blir litt frustrerte av det og de påfølgende 472 pasningene mellom morten og niko.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Buingen på Hovis er ganske på trynet, men er vel et symptom. Det er få som forstår noe av hvorfor Sayouba bruker så _sinnsykt_ lang tid på femmeterne, selv når vi ikke leder.

At det starter allerede etter 20 minutter i første omgang er imidlertid uakseptabelt. Men: Når alt kommer til alt så er det faktisk svært trofaste tribuneslitere det er snakk om. Rask bedring er svært nødvendig på alle måter. Oppgittheten over eget lag er i ferd med å skli over i galgenhumor og hån, til slutt slutter folk å dukke opp.

Gårsdagen var første kamp jeg kan huske hvor det ikke ble satt i gang ett eneste Stabæk-klappklappklapp fra Hovis og man gadd knapt å svare på kasteropene. Det er trist. (Selv om mange riktignok er på ferie og bortreist)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ferietid og jææææææææææææævlig ræva fotball er vel en grunn til at man ikke høre noe fra hovis igår. Piping på egne spillere er bare flaut, vil ikke falle ned på bergenspublikummet sitt nivå..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Meget flaut. Men i går var innsatsen tilsvarende flaut eventuelt værre.

Spiller vi som mot RBK og taper 1-0 gjør det meg ingenting å heie og kjase gutta videre for da er det hvertfall ærlige tap når man gidder å møte opp på jobb. Det gjorde man ikke i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I går var det vanvittig vondt å være Stabæk-supporter. Etter to x 5-0 mot Start og LSK håpet jeg at det endelig skulle snu. Jeg gledet meg skikkelig til kamp, og nedturen ble dertil enorm. Det jeg så var to elendige lag, elendige dommere, elendig stadion og elendig stemning. Nitrist.

 

De siste fem minuttene var vi gode. At spillerne ikke "våkner" før er selvsagt trenernes ansvar. Av spillerne var Niko og Cole ganske bra, noen var ok mens resten kan jo ikke ha det særlig bra med seg selv dersom de er en smule opptatt av egne prestasjoner (det forutsetter jeg at de er alle sammen). Og det er også trenernes ansvar. Stakkars Jeppe var jo helt ute i går, og ble byttet ut først i det 85. minutt. Er det mulig???

 

Denne kampen mot svært svake Sogndal var så enormt viktig. Vi hadde klatret de nødvendige plassene med seier, fortsatt trenden fra Start-kampen og skapt en ørliten optimisme og tro på at Billy kanskje kunne få det til allikevel. Hva er grunnen til at vi skal drøye tiden ved uavgjort og når vi ligger under? Hva er grunnen til at Eghan og Haugstad knapt får spilletid når de er bedre enn de som starter? Hvor lenge skal vi spille i en formasjon som ikke fungerer med de spillerne vi har? Hvorfor klarer vi ikke å kaste inn til egne spillere? Hva pokker har laget brukt spillepausen til?

 

Har hatt sesongkort i mer enn 20 år, men så langt nede som blaa supporter har jeg aldri vært. Stallen er ikke verst på papiret, men jeg ser ingen lys eller håp med den treneren vi har nå. Dette er så trist som fotball kan bli. Mitt eget Stabæk er ute av stand til å reise seg, dette er bare trist og mørkt. Det er ikke rart at det ikke er flere tilskuere på kampene, det rare er at det kommer såpass mange som det gjør.

Endret av Wilmar
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Styrelederen har sagt Billy er bra nok nylig, en presset trener holder da styrelederens sønn lenger på banen enn kvaliteten skulle tilsi?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Styrelederen har sagt Billy er bra nok nylig, en presset trener holder da styrelederens sønn lenger på banen enn kvaliteten skulle tilsi?

Du antyder at de har inngått en avtale om at han sitter trygt så lenge Jeppe spiller? Endret av Torres
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Langt fra avtale, men mer psykologi når Billy plukker en av banen. Normalt burde vel Haugstad ha erstattet Moe etter pause?

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeppe har en jævlig fin fot, Haugstad har farten. Ingen av de er gode nok bakover, men en av de måtte spille da Granli var ute.. Det er ikke posisjonen jeg stusser mest over, at Ohi og Asante har hatt klippekort derimot.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Langt fra avtale, men mer psykologi når Billy plukker en av banen. Normalt burde vel Haugstad ha erstattet Moe etter pause?

Moe har vel overhodet ikke gjort seg bort?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sogndal skrev før kampen på hjemmesiden at de satset på at Stabæk skulle gå tomme mot slutten etter Wales på torsdag. Hvorfor vente med å sette innpå friske bein til slaget var tapt. Men Billy er bra nok han..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Langt fra avtale, men mer psykologi når Billy plukker en av banen. Normalt burde vel Haugstad ha erstattet Moe etter pause?

 

Normalen er at Haugstad aldri får mer enn 45 minutter på banen. Aldri Uansett. Det er en naturlov skrevet i stein.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ny bortekamp på søndag, på Åråsen, skal ikke styret sette opp buss til denne eller?

Har vært litt feriemodus. Buss er bestilt, og jobber faktisk med påmelding i skrivende stund. Turtråd kommer om minutter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Sogndal 3.Juli 1800
×
×
  • Opprett ny...