Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Sogndal 3.Juli 1800


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Tungt, blir enda tyngre. Jeg synes vi har lite progress i spillet vårt. Vi gjør de samme feilene vi har gjort hele sesongen og jeg frykter at Start kampen faktisk gjorde vondt verre så rart det enn høres ut. Vi trodde nok fort vi plutselig var blitt så veldig god. Bunnstrid er knokkelkamper enten vi vil eller ikke. La oss håpe på et lykketreff på slutten så vi får med oss et poeng.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er pisseræva.

 

Trodde de skulle utnytte tippeligapausen til å rette på ting. Men det er jo faen meg samme tralten som før.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi fortjener helt definitivt å rykke ned hvertfall. Det finnes ikke samspill, innsats eller en overordnet plan. Billy er rett og slett ikke en god trener og å beholde han vil koste mer enn pengene.

 

Edit:skammelig innsats i 85min. Flaut!

Endret av PKhelten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stikk dit peppern gror Billy. Du klarer ikke selge inn budskapet over hvor viktig dette er, og du klarer ikke få til noe spill. Vi spiller jo for pokker ikke fotball før vi får en baklengs. Hver fuckings hjemmekamp denne sesongen. Samme sjuke mønster. Bør ringe en bjelle for noen å sparke denne udugelige klovnen? Eghan og Haugstad kan de ikke for en gangs skyld prøves fra start når de har nivået inne? Få ut klippekort søppel som Ohi og Mehmeti......OBOS here we come

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trening på hva da?Er jo like trøstesløst som Før ferien.

Ja, det kan man saktens lure på, den dårlige forsesongen ble jo delvis forklart med for lite treningstid, så starter den etterlengtede europausen med nesten 2 uker ferie, WTF!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Stikk dit peppern gror Billy. Du klarer ikke selge inn budskapet over hvor viktig dette er, og du klarer ikke få til noe spill. Vi spiller jo for pokker ikke fotball før vi får en baklengs. Hver fuckings hjemmekamp denne sesongen. Samme sjuke mønster. Bør ringe en bjelle for noen å sparke denne udugelige klovnen? Eghan og Haugstad kan de ikke for en gangs skyld prøves fra start når de har nivået inne? Få ut klippekort søppel som Ohi og Mehmeti......OBOS here we come

Stemple egen trener som en udugelig klovn og egne spillere som søppel.. Høyt nivå! Gratulerer!

 

 

I fjor dominerte vi kamper som dette med nesten det samme laget. Men intensiteten, selvtilliten og bevegelsene er ikke til å kjenne igjen. Vi gikk for 0-0 i dag. Og feilet. Igjen. Wake up. Denne skotten kan ikke fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

Ikke at det er grunnen til tapet, men: var det ikke en soleklar straffe på hands på slutten der? Og skulle vi ikke hatt indirekte da keeper plukket opp ballen to ganger?

Eller Sogndals straffe når Jeppe Moe drar unna ballen med hånden rett foran Sogndal spilleren. Det er ikke en gang en mager trøst. Vi ryker i dag for et lag som vet hva slike kamper er. Vi står med lua i hånden og har en trener som ikke evner å forandre et matchbilde. Det som nesten skuffer meg aller mest er at IAO og gjengen i brakke ser på dette uten å ta grep. Ser de ikke dette nå så har de akseptert at vi er et bunnlag med dårlige spillere siden treneren er mer en god nok. Hvilken mistillit er ikke det til spillertroppen. Jeg frykter opphørssalg når vinduet åpner.

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke at det er grunnen til tapet, men: var det ikke en soleklar straffe på hands på slutten der? Og skulle vi ikke hatt indirekte da keeper plukket opp ballen to ganger?

Sherman, all respekt, men ikke mas om straffe når noen kliner en ball opp i armen på en halv meter avstand. Funker ikke i EM, og ikke i TL heller.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eghan gjorde i hvert fall et meget godt innhopp. Synd han forsvinner...

Hvorfor forsvinner han? Og når? Man ser dessverre på noen av spillerne at de ikke har troa på prosjektet til Billy, men Eghan har vært frisk hver gang han har fått sjansen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ikke at det er grunnen til tapet, men: var det ikke en soleklar straffe på hands på slutten der? Og skulle vi ikke hatt indirekte da keeper plukket opp ballen to ganger?

Sherman, all respekt, men ikke mas om straffe når noen kliner en ball opp i armen på en halv meter avstand. Funker ikke i EM, og ikke i TL heller.

Jesus, det var bare et spørsmål, jeg satt på andre siden av banen og lurte på om noen som var nærmere så det bedre. Fra mitt synspunkt så det så ut som den spratt opp i arm i unaturlig posisjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig skuffa nå ... Før var Nadderud et fort ... Nå er det blitt en plass hvor vi spiller med høye skuldre ... uten intensitet ... med mindre vi ligger under ... et lag og en klubb for de utvalgte ... spesielt interesserte .... vi er ikke så mange ... og vi blir færre og færre ... står vi i fare for å dø ut? ... Som en utdøingstruet art så kanskje kommunen finner det verdt å legge til rette for at vi skal fått eget habitat, et eget vernet område hvor vi kan få mulighet til å blomstre og bli fler ... En trener som viser A will to survive hadde vært en fin start ... Som våger å slippe de ideene som ikke fungerer

Endret av Offside
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Eghan gjorde i hvert fall et meget godt innhopp. Synd han forsvinner...

Hvorfor forsvinner han? Og når? Man ser dessverre på noen av spillerne at de ikke har troa på prosjektet til Billy, men Eghan har vært frisk hver gang han har fått sjansen.

Slutten av juli, tror jeg? Låneavtalen utløper da. Hvis ikke moderklubben har store planer om å la han spille mye så synes jeg vi burde strekke oss langt for å beholde han noen måneder til. Dobbelt så stor innsats som mange andre, spiller på en-touch og fortsetter bevegelsene etterpå, jobber hjemover, samt et nydelig frispark.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Eghan gjorde i hvert fall et meget godt innhopp. Synd han forsvinner...

Hvorfor forsvinner han? Og når? Man ser dessverre på noen av spillerne at de ikke har troa på prosjektet til Billy, men Eghan har vært frisk hver gang han har fått sjansen.

Slutten av juli, tror jeg? Låneavtalen utløper da. Hvis ikke moderklubben har store planer om å la han spille mye så synes jeg vi burde strekke oss langt for å beholde han noen måneder til. Dobbelt så stor innsats som mange andre, spiller på en-touch og fortsetter bevegelsene etterpå, jobber hjemover, samt et nydelig frispark.

 

Han ble vel lånt ut for å få spilletid, men når Billy har bestemt seg for å ødelegge dette talentet forstår jeg godt at han ikke gidder mer. Han får sikkert like mye spilletid i moderklubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Eghan gjorde i hvert fall et meget godt innhopp. Synd han forsvinner...

Hvorfor forsvinner han? Og når? Man ser dessverre på noen av spillerne at de ikke har troa på prosjektet til Billy, men Eghan har vært frisk hver gang han har fått sjansen.

Slutten av juli, tror jeg? Låneavtalen utløper da. Hvis ikke moderklubben har store planer om å la han spille mye så synes jeg vi burde strekke oss langt for å beholde han noen måneder til. Dobbelt så stor innsats som mange andre, spiller på en-touch og fortsetter bevegelsene etterpå, jobber hjemover, samt et nydelig frispark.

 

Det er "noen" som mener at han ikke holder nivået. Og det er klart at med tanke på det vannvittige nivået lagkameratene holder, så er det ikke rom for en kvikk Eghan i 11-ern til Billy.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greia her er vel at han var i helt jævlig dårlig form da han kom, at han ble nedprioritert er vel ikke så rart, da han kun var innleid..

Litt bittert er det jo da å se at en underprioritert, utrent leiesoldat overgår våre egne topptrente spillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


La han få starte på torsdag. Hvis han spiller ball i hatt med waliserne så regner jeg med at klubben tar hintet og jobber for å forlenge lånet. Vi trenger folk som går foran og inspirerer resten.

Bare det gule kortet han tok på slutten der etter et blodløp hjemover kan være nok til å få resten til å skjønne at de må uppe innsatsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Sogndal 3.Juli 1800
×
×
  • Opprett ny...