Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Brann


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg tar med meg to karer og reiser hjem fra Stavern for å støtte Toni og laget i denne kampen.

 

Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme!

Jeg kjører innom Ekeberg og sjekker om det er flere igjen der. Hvis ja, tar jeg med så mange karer det er plass til i bilen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tar med meg to karer og reiser hjem fra Stavern for å støtte Toni og laget i denne kampen.

 

Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme!

Tar min tredje tur fra Kristiansand til Bærum på tre uker for å støtte laget og Toni denne helga.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tar med meg to karer og reiser hjem fra Stavern for å støtte Toni og laget i denne kampen.

 

Edit: øker til tre

 

Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme!

Endret av Chr.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at Brann har hatt trening på Nadderud idag, trener Nilsen har rutinene inne. Tenk om Ordinas har resepten denne helgen også slik at laget kan komme seg opp av sumpa!

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt lett drømming, basert på ganske sannsynlige resultater i hver kamp:

 

SIF - TIL : H

STB-Bra : H

B/G-Odd : B

S08-LSK : H

 

Stilling:

22 Sogndal (+1)

21

20

19

18

17 LSK (-2), TIL (-9)

16 STB (-6)

15 B/G (-5)

14

13 AaFK (-8)

12 VIF (-9)

11

10

... Start

 

I så fall vil vi være skikkelig på vei ut av sumpa!

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herregud så elendig. Ikke et skudd på mål engang... Tok ikke så lang tid av omgangen før det ble McKinley-pasninger mellom Morten og Nico igjen.

Hva nå? Fortsetter Brann slik i 2 vinner de. Får håpe hårføne noen til prestasjon nå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi må involvere Njie mer. Farligere hver gang han får ballen. Liker når vi får tredd ballen mellom midtbane og forsvarsleddet dems. Men liker ikke at vi ikke starter angrepene raskere. Kompakte Brann har god kontroll så langt. 0-1 til Brann i sjanser på vår hjemmebane. En trist fotballkamp for alle nøytrale.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Issah er dessverre det svake leddet, altfor mange balltap og feilpasninger. Skulle bare manglet at han hadde laget straffe også...

Men resten er ikke så mye bedre.

 

Jeg trekker min kommentar umiddelbart, hahaha

Endret av Path
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Issah er dessverre det svake leddet, altfor mange balltap og feilpasninger. Skulle bare manglet at han hadde laget straffe også...

Men resten er ikke så mye bedre.

 

Jeg trekker min kommentar umiddelbart, hahaha

Eller så scorer han et vakkert mål...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er bra tendenser og en klar plan selvom det blir litt trangt i angrep. Men scoringen viser at vi tydeligvis trener på et kombinasjonsspill så høyt i banen. Det er ingen vits i å trene på å være gode på å trille ball i midtbaneleddet slik Billy tredde over hodet til spillerne. Fotball handler om mål, og det har Toni skjønt. Litt marginer har han i begge disse kampene, men å ta poeng på en dårlig dag er også en styrke. Ohi og Mehmeti er ikke gode nok som alenespisser dog. Granli med et svakt innhopp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Brann
×
×
  • Opprett ny...