Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Haugesund


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


For et begredelig møkkalag vi er. Har ikke ord. 2 sjanser i løpet av 90 minutter og da er jeg snill. Sjansene til Grossmann og Sebastian. Sistnevnte med et brukbart innhopp, også Ohi. Allikevel sliter vi ekstremt med banespillet i 2.omgang. Den største skuffelsen denne sesongen og under Toni også er hvordan vi har prestert hjemme på Nadderud. Sykt elendig er en passende beskrivelse. Nå blir dette garantert nedrykk. Har ikke håp om kvalikk engang. Kjøp noen nye spillere da i det minste. Prince? Hva spiller han?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For et begredelig møkkalag vi er. Har ikke ord. 2 sjanser i løpet av 90 minutter og da er jeg snill. Sjansene til Grossmann og Sebastian. Sistnevnte med et brukbart innhopp, også Ohi. Allikevel sliter vi ekstremt med banespillet i 2.omgang. Den største skuffelsen denne sesongen og under Toni også er hvordan vi har prestert hjemme på Nadderud. Sykt elendig er en passende beskrivelse. Nå blir dette garantert nedrykk. Har ikke håp om kvalikk engang. Kjøp noen nye spillere da i det minste. Prince? Hva spiller han?

Prince spiller venstre og høyrekant. kan også spille spiss

Lenke til innlegg
Del på andre sider


skjønner ikke hvorfor granli får spille, hanche-olsen har jo spilt myye bedre de gangene han har fått sjansen, skjønner heller ikke hvorfor ikke ohi starter? Haugesund er store og sterke, da må vi kunne matche dem men samme type spillere... trist match på en trist dag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Første 25-30 synes jeg var bra. Høyt balltempo og gode bevegelser.

Fra regnet kom skjedde det et eller annet og det virket som spillerne ikke turte å stole på avtalte mønstre lenger og man ble redd for å få brudd i mot. I tillegg gjorde regnet at matta ble helt håpløs etter hvert.

FKH var ikke gode de heller.

Hadde vi vært bedre på dødball, hatt mer muskler og høyde så hadde vi sannsynligvis vunnet i dag.

Dette laget er definitivt på vei et sted - igjen utrolig irriterende at Toni ikke fikk sommerpausen til å drille planene sine.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette laget er definitivt på vei et sted

Jepp, rett ned i OBOS-dassen. Å skylde på regnvær holder ikke. Dette er for dårlig. FKH var gode nok og skapte fler sjanser enn oss. Akkurat som Sogndal, Brann, Odd, Vålerenga og Viking har gjort. Denne gangen ble sluttresultatet fortjent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

Første 25-30 synes jeg var bra. Høyt balltempo og gode bevegelser.

Fra regnet kom skjedde det et eller annet og det virket som spillerne ikke turte å stole på avtalte mønstre lenger og man ble redd for å få brudd i mot. I tillegg gjorde regnet at matta ble helt håpløs etter hvert.

FKH var ikke gode de heller.

Hadde vi vært bedre på dødball, hatt mer muskler og høyde så hadde vi sannsynligvis vunnet i dag.

Dette laget er definitivt på vei et sted - igjen utrolig irriterende at Toni ikke fikk sommerpausen til å drille planene sine.

Synes din vurdering av starten oppsummerer det bra men det vi ser etterpå er den type krigens vi vil møte utover høsten og der sliter vi veldig. Vi kan ikke bare være solskinnlaget. Vi må inn i tøffe dueller også må noen snart få ut den berømte ..... og få inn 2-3 solide spillere. Nå begynner det virkelig å se tungt ut. Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Dødballsutfordringene våre forsvant ikke med Billy dessverre ...

Er du overrasket vi har jo fortsatt dødballguru Jalland på feltet
Sikkert kortsiktig tenkning, men det at vi er så kronisk råtne på dødball gjør meg fristet til å ønske at vi gjør en Aafk; Ut med Jalland og inn med Nanne.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Dette laget er definitivt på vei et sted

Jepp, rett ned i OBOS-dassen. Å skylde på regnvær holder ikke. Dette er for dårlig. FKH var gode nok og skapte fler sjanser enn oss. Akkurat som Sogndal, Brann, Odd, Vålerenga og Viking har gjort. Denne gangen ble sluttresultatet fortjent.

Har jeg skyldt på regnværet? Har jeg prøvd å bortforklare tapet eller skrevet at vi var gode nok?

Jeg orker snart ikke mer av dette forumet hvis det skal være så forbanna kronisk negativt HELE tiden og man blir sablet ned fordi man prøver å være konstruktiv.

Kombinasjonsspillet vårt og den offensive flyten BLIR bedre kamp for kamp og det vil overraske meg om det ikke resulterer i flere sjanser veldig snart.

Jeg orker ikke bruke energi på å svartmale tap når det finnes positive ting å bemerke. "Fy faen så dårlig alt er"-brukere er det nok av på forumet fra før av.

 

 

Pass deg nå, ellers er du plutselig en del av hallelujakoret...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Dette laget er definitivt på vei et sted

Jepp, rett ned i OBOS-dassen. Å skylde på regnvær holder ikke. Dette er for dårlig. FKH var gode nok og skapte fler sjanser enn oss. Akkurat som Sogndal, Brann, Odd, Vålerenga og Viking har gjort. Denne gangen ble sluttresultatet fortjent.
Har jeg skyldt på regnværet? Har jeg prøvd å bortforklare tapet eller skrevet at vi var gode nok?

Jeg orker snart ikke mer av dette forumet hvis det skal være så forbanna kronisk negativt HELE tiden og man blir sablet ned fordi man prøver å være konstruktiv.

Kombinasjonsspillet vårt og den offensive flyten BLIR bedre kamp for kamp og det vil overraske meg om det ikke resulterer i flere sjanser veldig snart.

Jeg orker ikke bruke energi på å svartmale tap når det finnes positive ting å bemerke. "Fy faen så dårlig alt er"-brukere er det nok av på forumet fra før av.

Pass deg nå, ellers er du plutselig en del av hallelujakoret...

Så hyggelig at dere har funnet hverandre!

 

Spøk til side; jeg synes faktisk det var en del positivt å hente fra dagens kamp. Først og fremst at vi ikke lenger trenger bekymre oss for om det blir Adecco neste år. Deretter er det OK å slå fast at vårt afrikaprosjekt ikke er all verden vellykket, og at det derfor er på tide å holde loppemarked for å bli kvitt en keeper, en ving, og en midtbanespiller. Så kan vi heller begynne å bygge opp et nytt lag. Gjerne bestående av spillere fra eget akademi, eller kanskje kan vi satse på å bli sørlandets lag i osloområdet. Jeg vet ikke, men det høres uansett litt spennende ut. Hæ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

 

Dette laget er definitivt på vei et sted

Jepp, rett ned i OBOS-dassen. Å skylde på regnvær holder ikke. Dette er for dårlig. FKH var gode nok og skapte fler sjanser enn oss. Akkurat som Sogndal, Brann, Odd, Vålerenga og Viking har gjort. Denne gangen ble sluttresultatet fortjent.
Har jeg skyldt på regnværet? Har jeg prøvd å bortforklare tapet eller skrevet at vi var gode nok?

Jeg orker snart ikke mer av dette forumet hvis det skal være så forbanna kronisk negativt HELE tiden og man blir sablet ned fordi man prøver å være konstruktiv.

Kombinasjonsspillet vårt og den offensive flyten BLIR bedre kamp for kamp og det vil overraske meg om det ikke resulterer i flere sjanser veldig snart.

Jeg orker ikke bruke energi på å svartmale tap når det finnes positive ting å bemerke. "Fy faen så dårlig alt er"-brukere er det nok av på forumet fra før av.

Pass deg nå, ellers er du plutselig en del av hallelujakoret...

Så hyggelig at dere har funnet hverandre!

 

Spøk til side; jeg synes faktisk det var en del positivt å hente fra dagens kamp. Først og fremst at vi ikke lenger trenger bekymre oss for om det blir Adecco neste år. Deretter er det OK å slå fast at vårt afrikaprosjekt ikke er all verden vellykket, og at det derfor er på tide å holde loppemarked for å bli kvitt en keeper, en ving, og en midtbanespiller. Så kan vi heller begynne å bygge opp et nytt lag. Gjerne bestående av spillere fra eget akademi, eller kanskje kan vi satse på å bli sørlandets lag i osloområdet. Jeg vet ikke, men det høres uansett litt spennende ut. Hæ?

Noe annet positivt var at jeg nå ikke trengte å tvile mer på om jeg skulle blokkere enkelte brukere eller ikke :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

To afrikanere gikk opp på hovedtribunen med IA. Prince Aggreh kanskje?

Var ikke han ene alan?

 

 

Sikkert! Satt langt unna, så var vanskelig å se :)

Endret av JespV
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv om Løven ikke har vært på sitt aller skarpeste denne sesongen så har fått ufortjent mye tyn her. Han er udiskutabelt en klassekeeper, og fortjener muligheten i en større klubb. Håper imidlertid han blir solgt i dette av fire grunner; 1. Klubben trenger kronene 2. Vi har en Tiger klar til å overta, og reservekeeperen er på plass 3. Drøyt å bruke to av frikvoteplassene på keepere, en må bort for å gjøre plass til høyst påtrengente forsterkninger 4. Klubben for nok engang vist seg som et bra springbrett for sultne, ambisiøst spillere

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Dette laget er definitivt på vei et sted

Jepp, rett ned i OBOS-dassen. Å skylde på regnvær holder ikke. Dette er for dårlig. FKH var gode nok og skapte fler sjanser enn oss. Akkurat som Sogndal, Brann, Odd, Vålerenga og Viking har gjort. Denne gangen ble sluttresultatet fortjent.

Har jeg skyldt på regnværet? Har jeg prøvd å bortforklare tapet eller skrevet at vi var gode nok?

Jeg orker snart ikke mer av dette forumet hvis det skal være så forbanna kronisk negativt HELE tiden og man blir sablet ned fordi man prøver å være konstruktiv.

Kombinasjonsspillet vårt og den offensive flyten BLIR bedre kamp for kamp og det vil overraske meg om det ikke resulterer i flere sjanser veldig snart.

Jeg orker ikke bruke energi på å svartmale tap når det finnes positive ting å bemerke. "Fy faen så dårlig alt er"-brukere er det nok av på forumet fra før av.

 

 

Hahaha, kombinasjonsspillet vårt vil nok resultere i sjanser neste år når vi spiller i OBOS. Kanskje Ohi også får satt noen kasser igjen. Enige at vi var gode i første halvdelen av 1.omgang, men dette er et kampbilde vi også har sett mye av under Billy. Vi skapte faktisk også sjanser den gang. Ikke vet jeg hva som er feil, for spillet fungerer greit helt til de scorer, men sjanser kommer vi ikke til nesten og de har full kontroll resten av kampen før de siste ti før vi får en bitteliten sluttspurt.

 

Spillet til Toni passer av en grunn bedre mot lag som er antatt favoritter. Vi har ekstreme problemer med å skape noe når vi selv skal styre kampen.

At du velger å blokkere brukere etter kun et svar rett etter kampslutt sier noe om den feige holdningen som regjerer i dette forumet. Ikke rart et lag rykker ned når supporterne som spillerne tror de er verdensmestere før de tar duellene;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trekket med Kassi på topp var ekstremt mislykket. Mehmeti spilte ingenting i dag. Hva var grunnen til det? Njie og Asante ble for forutsigbare dessverre og hadde ikke dagen. Meling var brukbar og en av våre beste som vanlig. Mens flere av innleggene og pasningene var totalt uten mål og mening.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trekket med Kassi på topp var ekstremt mislykket. Mehmeti spilte ingenting i dag. Hva var grunnen til det? Njie og Asante ble for forutsigbare dessverre og hadde ikke dagen. Meling var brukbar og en av våre beste som vanlig. Mens flere av innleggene og pasningene var totalt uten mål og mening.

Garantert den lille skaden han hadde
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Første 25-30 synes jeg var bra. Høyt balltempo og gode bevegelser.

Fra regnet kom skjedde det et eller annet og det virket som spillerne ikke turte å stole på avtalte mønstre lenger og man ble redd for å få brudd i mot. I tillegg gjorde regnet at matta ble helt håpløs etter hvert.

FKH var ikke gode de heller.

Hadde vi vært bedre på dødball, hatt mer muskler og høyde så hadde vi sannsynligvis vunnet i dag.

Dette laget er definitivt på vei et sted - igjen utrolig irriterende at Toni ikke fikk sommerpausen til å drille planene sine.

Hvis om atte dersomatte. Mye unnskyldninger hvor regnet står i fokus. Men dette benekter du i neste innlegg. Løgner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Haugesund
×
×
  • Opprett ny...