Gå til innhold

Kamptråd: Viking - Stabæk


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Er enig synes Hanche Olsen har vært veldig bra. Selv om vi spiller 442 har Agon vært svært anonym på topp, men vi har vel ikke noe bedre. Assante gjorde alt riktig da han jaget ballen og skåret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


FAENS FORSVARSSPILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Mer opptatt av å rekke opp hånda for offside.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er offside når dommeren blåser for offside. Bare da.

 

Men den situasjonen skal jo faen ikke oppstå i det hele tatt. Jeg blir bare så jævlig grinete av å se sånt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, nå har vi helt slutta å spille her. Bare surr.

 

Dette minner meg om kampen mot Molde i starten av sesongen. Vi var gode så lenge vi ledet (fram til ca. 65 min), men så kløna Næss det til for oss, og til slutt tapte vi 2-1.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


To virkelig sure minutter. BIrger ut i aafk kampen og en slepphendt Løve. Det lukter tung match mot aafk uten Birger sin intensitet. Mister nesten nattesøvnen av Granli inn på backen igjen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi fortsetter i det minste å spille fotball. Det gir meg et lite håp. Tidligere i sesongen hadde resten av kampen gått med til tversoverpasninger Skjønsberg-Næss mens vi ventet på at Moses skulle dukke opp og dele Viking-forsvaret i to, eller noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Viking - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...