Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Aalesund


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


 

Det er veldig overraskende å se at noen vil fortsatt vil ha Agon på topp. Har sett flere av årets kamper på nytt og han er jo nesten ikke borti ballen - eller lite involvert som avisene skriver. Mot Ålesund må vi ha spiller som er INVOLVERT hele tida - enkelt og greitt !!!!!!!

 

Hvem foreslår du?

 

 

 

Det er veldig overraskende å se at noen vil fortsatt vil ha Agon på topp. Har sett flere av årets kamper på nytt og han er jo nesten ikke borti ballen - eller lite involvert som avisene skriver. Mot Ålesund må vi ha spiller som er INVOLVERT hele tida - enkelt og greitt !!!!!!!

 

Hvem foreslår du?

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir spennende å se hva Toni gjør med lagoppstillinga til søndag.
Meling har karantene, og Issah og Assante ser det ut til at blir solgt. Inn har han fått Keita, Alan og antagelig en spiss. Det kan tyde på mange utskiftninger fra forrige kamp!

Basert på spillertypene muligens også formasjonsskifte? Vi har jo plutselig flust med offensive spillere (Giorgi, Agon, Keita, Alan, Kassi, Pedersen, Ohi, Njie). Hvis vi skal fortsette å spille med to balanserende midtbanespillere må jo det antagelig bety permanent omplassering av Kassi. Men selv hvis vi aksepterer at det er en lur løsning vil det måtte bli mye eksperimentering og folk i uvante når det kommer karantener ol. utover. Blir spennende å se hva Toni klekker ut!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pr. nå 1379 ledige billetter til kampen. 701 på hovis og 678 på fornebulandet eller hva det heter. Bør klare og selge ut hvertfall hovisplassene!!

 

Solgt 297 billetter så langt i dag så da får vi bare håpe den trenden fortsetter frem til kampdag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Pr. nå 1379 ledige billetter til kampen. 701 på hovis og 678 på fornebulandet eller hva det heter. Bør klare og selge ut hvertfall hovisplassene!!

Solgt 297 billetter så langt i dag så da får vi bare håpe den trenden fortsetter frem til kampdag!

Herlig! Og herlig med oppdateringer på salget!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Pr. nå 1379 ledige billetter til kampen. 701 på hovis og 678 på fornebulandet eller hva det heter. Bør klare og selge ut hvertfall hovisplassene!!

 

Solgt 297 billetter så langt i dag så da får vi bare håpe den trenden fortsetter frem til kampdag!

 

 

 

Er supportfeltet og bortesupport inkludert i denne oversikten, eller kommer usolgte billetter der i tillegg til de 678 billettene du nevner her?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Pr. nå 1379 ledige billetter til kampen. 701 på hovis og 678 på fornebulandet eller hva det heter. Bør klare og selge ut hvertfall hovisplassene!!

Kommer i tillegg. SS feltet blir neppe utsolgt

Solgt 297 billetter så langt i dag så da får vi bare håpe den trenden fortsetter frem til kampdag!

 

Er supportfeltet og bortesupport inkludert i denne oversikten, eller kommer usolgte billetter der i tillegg til de 678 billettene du nevner her?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


------------ Løven -------------

Hanche-Nilsson-MMS-Granli

----------- Cole --------------

Alanzinho-Kassi-Moussa

---- Escoe(?) - Keita -----

Endret av Peter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


------------ Løven -------------

Hanche-Nilsson-MMS-Granli

----------- Cole --------------

Alanzinho-Kassi-Moussa

---- Escoe(?) - Keita -----

Det er mange nye relasjoner på en gang, og det blir det vel uansett.

Alan er vel litt drillet på trening i det siste, og Keita husker vel endel fra ifjor, så de klarer seg sikkert fint.

Escoe kjenner jeg ikke. Går han rett inn på laget?

Jeg hadde nok satte inn Jeppe i steden for Granli på VB.

 

Uansett så blir spennende å se hvordan de nye spillerne påvirker spillet fremover. Jeg tror på magi

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

------------ Løven -------------

Hanche-Nilsson-MMS-Granli

----------- Cole --------------

Alanzinho-Kassi-Moussa

---- Escoe(?) - Keita -----

Det er mange nye relasjoner på en gang, og det blir det vel uansett.

Alan er vel litt drillet på trening i det siste, og Keita husker vel endel fra ifjor, så de klarer seg sikkert fint.

Escoe kjenner jeg ikke. Går han rett inn på laget?

Jeg hadde nok satte inn Jeppe i steden for Granli på VB.

 

Uansett så blir spennende å se hvordan de nye spillerne påvirker spillet fremover. Jeg tror på magi

Veldig viktig kamp, vi har ikke råd til å gjøre noen tabber bakover og da er det mer naturlig å starte med en mer rutinert spiller i Daniel Granli enn Jeppe Moe (selv om selvfølgelig Granli også kan rote bort ballen osv)
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

------------ Løven -------------

Hanche-Nilsson-MMS-Granli

----------- Cole --------------

Alanzinho-Kassi-Moussa

---- Escoe(?) - Keita -----

Det er mange nye relasjoner på en gang, og det blir det vel uansett.

Alan er vel litt drillet på trening i det siste, og Keita husker vel endel fra ifjor, så de klarer seg sikkert fint.

Escoe kjenner jeg ikke. Går han rett inn på laget?

Jeg hadde nok satte inn Jeppe i steden for Granli på VB.

 

Uansett så blir spennende å se hvordan de nye spillerne påvirker spillet fremover. Jeg tror på magi

Veldig viktig kamp, vi har ikke råd til å gjøre noen tabber bakover og da er det mer naturlig å starte med en mer rutinert spiller i Daniel Granli enn Jeppe Moe (selv om selvfølgelig Granli også kan rote bort ballen osv)
Og da kan den formasjonen fort bli alt for offensiv mtp defensiv stabilitet, selv om jeg liker den Endret av vi som er stb
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Aalesund
×
×
  • Opprett ny...