Gå til innhold

Stabæk i lokalmiljøet


Ace
 Del

Anbefalte innlegg


Finner ikke noen egen tråd for dette viktige temaet, så oppretter en.

 

Kommende helg arrangeres Sandvika Byfest. Dette er faktisk et av de større årlige arrangementene med rundt 100 000 besøkende over fire dager. Noen som vet hvordan Stabæk er representert her? Dette er jo en gyllen anledning til å være synlige i lokalmiljøet, men kan ikke finne noe på stabak.no.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurte også på det samme, så jeg spurte Ellen i admin:

 

"Jeg meldte oss på i vår, vi skulle ha en stand med spillere, autografskriving og shootout, men måtte melde oss av. Gutta reiser til Sogndal lørdag, og uten noen fra A-lag herrer blir det stusselig. Det har også vært veldig mye jobbing med inkluderingsdagen, vi er ikke så mange som du vet, alle frivillige har stilt fantastisk opp denne helgen, så vi meldte oss av i stedet for å ha en litt stusselig stand uten egentlig noe å by på. Vi kan jo ikke selge drakter og supportereffekter, så da blir det tynt uten spillere som trekkplaster. Neste år prøver vi et samarbeid med Anton i Sandvika, og håper på heldigere TL-oppsett:).

Vi er veldig klar over at Sandvika Byfest definitivt er et sted vi skal være."

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med å jobbe litt aktivt for å få noen fra Supporter miljøet inn i Styret i Stabæk Fotball som en del av foryngelse prosessen som bør starte der nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med å jobbe litt aktivt for å få noen fra Supporter miljøet inn i Styret i Stabæk Fotball som en del av foryngelse prosessen som bør starte der nå.

Nå sitter allerede Jonas Benkow i styret, så tror ikke $$ kan forvente flere styreplasser med det første.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med å jobbe litt aktivt for å få noen fra Supporter miljøet inn i Styret i Stabæk Fotball som en del av foryngelse prosessen som bør starte der nå.

 

Nå er vel ikke styret i Stabæk Fotball en oldermannsliga! Et kjapt søk viser alderssammensetning på 30-47-57-57-57-61.

Gjennomsnittsalder på 51,5 år.

Endret av guttensindet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 år senere...

I dagens digitale alder hvor konkurransen er knallhard, kunne det vært en smart strategi å synliggjøres på en annen måte. Med unntak av de som fortsatt går på skole, burde spillere på a-laget benyttes til å gjøre ting i nærmiljøet. Det handler om å by på seg selv, så folk får føler eierskap.

Endret av testapen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 081

I dagens digitale alder hvor konkurransen er knallhard, kunne det vært en smart strategi å synliggjøres på en annen måte. Med unntak av de som fortsatt går på skole, burde spillere på a-laget benyttes til å gjøre ting i nærmiljøet. Det handler om å by på seg selv, så folk får føler eierskap.

 

Synes de støtt er ute jeg, senest med å rydde strender. Men kanskje det er rom for noen flere typer besøk, på seniorsenter kanskje... Jeg er usikker på hvor mye effekt man får av å henge på Storsenteret.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spillerene har vært ute og møtt fans på ved to forskjellige anledninger i våres utover fanzone, Markedsdag og Blaa dag på Bekkestua. De er også i år på skolebesøk rundtomkring i kommunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper de har tid til å trene også

 

Ja huff, de begynner å få full timeplan. Tenke seg til om man skulle fylle dagene deres med noe mer meningsfullt en playstation...

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gledelig at den forutintatte antagelsen min var feil. Meningen med innlegget falt litt bort. Jeg har ikke facebook eller instagram og merker veldig lite til annonsering av arrangement eller andre virkemidler til å skape bånd mellom utøverne og publikum.

 

Nå er jeg sikkert forutinntatt igjen, men jeg innbiller meg at ting fort drukner på sosiale medier. Ihvertfall for de som i utgangspunktet ikke har et spesielt forhold til Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gledelig at den forutintatte antagelsen min var feil. Meningen med innlegget falt litt bort. Jeg har ikke facebook eller instagram og merker veldig lite til annonsering av arrangement eller andre virkemidler til å skape bånd mellom utøverne og publikum.

 

Nå er jeg sikkert forutinntatt igjen, men jeg innbiller meg at ting fort drukner på sosiale medier. Ihvertfall for de som i utgangspunktet ikke har et spesielt forhold til Stabæk.

Det viktigste er vel at dem de er ute og møter opplever nærheten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det viktigste er vel at dem de er ute og møter opplever nærheten.

 

Nettopp. Et annet aspekt er at de som er ute og møter publikum også får (forhåpentligvis) et bånd til dem de møter og kanskje også stedet de spiller fotball for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk i lokalmiljøet
×
×
  • Opprett ny...