Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Lillestrøm


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


 

 

 

 

Jeg vil ikke ha Escoe på topp - heller Kassi hvis han blir klar. Synes egentlig vi har hatt uflaks med begge spissene som vi har signert i år. Mener ellers at Ohi er undervurdert her inne. Hans lekre assist til Kassis siste mål var veldig bra. Vi skal heller ikke glemme at Ohi valset over Lillestrøm i privatkampen på Åråsen i sommer - riktignok stilte LSK et redusert lag, men likevel. Ohi mot Lillestrøm som flere her har foreslått, er ikke noen dum ide.

 

Så til noe helt annet: Sitter på Hovis (fordi jeg har familie) og det irriterer meg helt sykt at man slipper inn masse bortesupportere i fullt supporterutstyr. Mot Glimt ralla de, reiste seg og sang supportersanger. Lillestrømsupportere pleier også å slå seg ned i store grupper på Hovis - håper noen kan stoppe dem på lørdag. Dette gjør de for å provosere. Det må stoppes.

Dessverre lite vi kan gjøre annet enn å få Stabæk-supportere til å kjøpe billett tidlig.

Det er feil.

Tilskuere i drakter og annet utstyr enn skjerf skal ikke slippe inn annet sted enn på bortetribunen. Det er regelverket, men Stabæk opprettholder det ikke.

Her blander du nok med SS feltet. Hovedtribunen anses som "nøytral" i denne sammenheng.
Nei, det gjør han ikke.

 

Sjekk billett.stabak.no for mer informasjon.

 

post-1444-0-77916900-1475059655_thumb.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Jeg vil ikke ha Escoe på topp - heller Kassi hvis han blir klar. Synes egentlig vi har hatt uflaks med begge spissene som vi har signert i år. Mener ellers at Ohi er undervurdert her inne. Hans lekre assist til Kassis siste mål var veldig bra. Vi skal heller ikke glemme at Ohi valset over Lillestrøm i privatkampen på Åråsen i sommer - riktignok stilte LSK et redusert lag, men likevel. Ohi mot Lillestrøm som flere her har foreslått, er ikke noen dum ide.

 

Så til noe helt annet: Sitter på Hovis (fordi jeg har familie) og det irriterer meg helt sykt at man slipper inn masse bortesupportere i fullt supporterutstyr. Mot Glimt ralla de, reiste seg og sang supportersanger. Lillestrømsupportere pleier også å slå seg ned i store grupper på Hovis - håper noen kan stoppe dem på lørdag. Dette gjør de for å provosere. Det må stoppes.

Dessverre lite vi kan gjøre annet enn å få Stabæk-supportere til å kjøpe billett tidlig.

Det er feil.

Tilskuere i drakter og annet utstyr enn skjerf skal ikke slippe inn annet sted enn på bortetribunen. Det er regelverket, men Stabæk opprettholder det ikke.

Her blander du nok med SS feltet. Hovedtribunen anses som "nøytral" i denne sammenheng.

 

Kjenner ikke reglene i Norge, men i England som jeg kjenner veldig godt, tillates aldri bortsupportere i supporterutstyr på annet enn bortefeltet. Det er en fornuftig regel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Jeg vil ikke ha Escoe på topp - heller Kassi hvis han blir klar. Synes egentlig vi har hatt uflaks med begge spissene som vi har signert i år. Mener ellers at Ohi er undervurdert her inne. Hans lekre assist til Kassis siste mål var veldig bra. Vi skal heller ikke glemme at Ohi valset over Lillestrøm i privatkampen på Åråsen i sommer - riktignok stilte LSK et redusert lag, men likevel. Ohi mot Lillestrøm som flere her har foreslått, er ikke noen dum ide.

 

Så til noe helt annet: Sitter på Hovis (fordi jeg har familie) og det irriterer meg helt sykt at man slipper inn masse bortesupportere i fullt supporterutstyr. Mot Glimt ralla de, reiste seg og sang supportersanger. Lillestrømsupportere pleier også å slå seg ned i store grupper på Hovis - håper noen kan stoppe dem på lørdag. Dette gjør de for å provosere. Det må stoppes.

Dessverre lite vi kan gjøre annet enn å få Stabæk-supportere til å kjøpe billett tidlig.

Det er feil.

Tilskuere i drakter og annet utstyr enn skjerf skal ikke slippe inn annet sted enn på bortetribunen. Det er regelverket, men Stabæk opprettholder det ikke.

Her blander du nok med SS feltet. Hovedtribunen anses som "nøytral" i denne sammenheng.
Nei, det gjør han ikke.

 

Sjekk billett.stabak.no for mer informasjon.

 

attachicon.gifIMG_0194.PNG

 

Da er det bare å se til at vaktene passer på !!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har alltid forstått regelverket som at hovis er nøytral tribune. Det er det ihvertfall på andre stadion i Norge (ikke alle Stabæk-supportere sitter på bortefeltet på Ullevaal, etc.). Vanligvis er det helt greit, vi har ikke akkurat mange risikooppgjør her i landet.

 

Men det som skjedde mot Rosenborg, der de i praksis hadde en bortetribune nr 2 med forsanger og greier, bør for all del unngås.

 

edit: mistenker at det som står på billettsiden først og fremst skal virke avskrekkende. Uten at det ser ut til å fungere.

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har alltid forstått regelverket som at hovis er nøytral tribune. Det er det ihvertfall på andre stadion i Norge (ikke alle Stabæk-supportere sitter på bortefeltet på Ullevaal, etc.). Vanligvis er det helt greit, vi har ikke akkurat mange risikooppgjør her i landet.

 

Men det som skjedde mot Rosenborg, der de i praksis hadde en bortetribune nr 2 med forsanger og greier, bør for all del unngås.

 

edit: mistenker at det som står på billettsiden først og fremst skal virke avskrekkende. Uten at det ser ut til å fungere.

Synes det er en god regel at hovis er Stabæk/nøytralt, men likevel tillatter skjerf fra bortelag.

 

Større grupperinger, drakt og flagg er derimot ikke tillatt. Dette burde vært overholdt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jeg har alltid forstått regelverket som at hovis er nøytral tribune. Det er det ihvertfall på andre stadion i Norge (ikke alle Stabæk-supportere sitter på bortefeltet på Ullevaal, etc.). Vanligvis er det helt greit, vi har ikke akkurat mange risikooppgjør her i landet.

 

Men det som skjedde mot Rosenborg, der de i praksis hadde en bortetribune nr 2 med forsanger og greier, bør for all del unngås.

 

edit: mistenker at det som står på billettsiden først og fremst skal virke avskrekkende. Uten at det ser ut til å fungere.

Synes det er en god regel at hovis er Stabæk/nøytralt, men likevel tillatter skjerf fra bortelag.

 

Større grupperinger, drakt og flagg er derimot ikke tillatt. Dette burde vært overholdt.

 

 

Kan være enig der. Kanskje litt strengt med drakt, men flagg bør være lett å konfiskere i porten som mulig kastevåpen. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Jeg vil ikke ha Escoe på topp - heller Kassi hvis han blir klar. Synes egentlig vi har hatt uflaks med begge spissene som vi har signert i år. Mener ellers at Ohi er undervurdert her inne. Hans lekre assist til Kassis siste mål var veldig bra. Vi skal heller ikke glemme at Ohi valset over Lillestrøm i privatkampen på Åråsen i sommer - riktignok stilte LSK et redusert lag, men likevel. Ohi mot Lillestrøm som flere her har foreslått, er ikke noen dum ide.

 

Så til noe helt annet: Sitter på Hovis (fordi jeg har familie) og det irriterer meg helt sykt at man slipper inn masse bortesupportere i fullt supporterutstyr. Mot Glimt ralla de, reiste seg og sang supportersanger. Lillestrømsupportere pleier også å slå seg ned i store grupper på Hovis - håper noen kan stoppe dem på lørdag. Dette gjør de for å provosere. Det må stoppes.

Dessverre lite vi kan gjøre annet enn å få Stabæk-supportere til å kjøpe billett tidlig.

Det er feil.

Tilskuere i drakter og annet utstyr enn skjerf skal ikke slippe inn annet sted enn på bortetribunen. Det er regelverket, men Stabæk opprettholder det ikke.

Her blander du nok med SS feltet. Hovedtribunen anses som "nøytral" i denne sammenheng.

 

 

Nope. Dette har til og med stått beskrevet ved kjøp av billetter til kamper hvor klubben frykter mange som holder med feil lag på hovis.

 

De har sett igjennom fingrene på at barn opp til 14-15 årsalderen dukker opp i drakt som tilhører motstanderlaget på hovis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mine tanker før kampen. Jeg vil anta at de vil ligge forholdsvis lavt, og ønske å kontre på oss. Presse frem dødballer og generelt stykke opp spillet. Skulle de få en ledelse er det vel garantert at de legger hele fugleberget innenfor egen seksten. Vi stinker i spill mot etablert forsvar. Dette må vi med andre ord unngå for en hver pris. Litt moderat angrepsvilje, og avvente til de riktige mulighetene byr seg tror jeg blir viktig. Ikke selge oss. Lokke dem fremover på banen og åpne seg. Vi MÅ ikke vinne. Det må de, så på et eller annet tidspunkt må de prøve å presse høyere. Da åpner det seg rom for oss.

Jeg tror, som deg, at vi får se et lag som legger seg bakpå fra første spark på ballen - og som kommer til å satse hardt på kontringer og dødballer - så jeg håper vi får en tidlig scoring. Det er alltid frustrerende å stange og stange uten å få hull på byllen. Får vi det første målet tror jeg mye er gjort. Arne Erlandsens primitive traktorfotball fungerer ikke spesielt bra om de havner under og må satse offensivt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Er egentlig Lillestrøm noe godt kontringslag?

Nå for tiden er de vel ikke gode på noe som helst.

 

 

Det er de nok. Men la meg spørre på en annen måte, hvordan foretrekker de å angripe?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Er egentlig Lillestrøm noe godt kontringslag?

 

Nå for tiden er de vel ikke gode på noe som helst.

Det er de nok. Men la meg spørre på en annen måte, hvordan foretrekker de å angripe?

Fra VGD:

 

"Arne sier selv at de ønsker å spille hurtigere angrepsfotball, men også ha fokus på å ligge kompakt bakover."

 

Så det er nok kontringer de kommer til prøve seg på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Kjenner jeg grugleder meg til kampen..

 

Word, gleder meg, men kjenner at jeg gruer meg mest

 

Det er mer å vinne en å tape her.

Vinner vi er det syv poeng ned til LSK.

Taper vi, er det fortsatt ett poeng ned.

 

Det er altså en mulighet til å gi oss selv et solid forsprang. Uten at det er kjørt om vi taper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er 4 poeng foran LSK. Med tap er det tilnærmet dødt løp. Får håpe Toni jobber med det mentale. Sender han utpå ett lag som tror plassen er reddet og at LSK blir walk in the park så ender kampen 3-0 til de

Enig, det mentale kjempeviktig i kampen som kan sikre plassen. Holdt heldigvis mot Glimt, men starten var ikke bra - som Toni også nevnte etter matchen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.vg.no/sport/fotball/stabaek/stabaeks-redningsmann-skal-ringe-lsks-tabbekeeper/a/23805313/

 

Det Sayouba har levert på banen i det siste har vært veldig bra. Men det Løven gjør HER er VIRKELIG klasse. Ja, hater fugla, men med vår historie er det ikke uforståelig at man kan føle med den bakerste mannen. Mande er et forbilde både av og på banen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.vg.no/sport/fotball/stabaek/stabaeks-redningsmann-skal-ringe-lsks-tabbekeeper/a/23805313/

 

Det Sayouba har levert på banen i det siste har vært veldig bra. Men det Løven gjør HER er VIRKELIG klasse. Ja, hater fugla, men med vår historie er det ikke uforståelig at man kan føle med den bakerste mannen. Mande er et forbilde både av og på banen!

Joa, men innerst inne håper jeg han venter til etter kampen på lørdag med å ringe... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mot Sogndal gikk Lillestrøm ut i hundre og skapte en del sjanser i boksen og var beste laget i første omgang. I pausen varslet Erlandsen større trykk og fart. Det ble motsatt - Lillestrøm var kjørt og Sogndal dominerte omgangen. Straffen hvor Kippe ble utvist kom fordi LSK ikke greidde å henge med. Kampen i morgen kan bli avgjort av hvem som har igjen krefter mot slutten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Lillestrøm
×
×
  • Opprett ny...