Gå til innhold

Turtråd: Molde


Stairs
 Del

Anbefalte innlegg


I dag er vi gærne og kjører hele åpningsinnlegget i comic sans.. fy faen.

 

Molde - Stabæk

SØNDAG 30. oktober 2016 kl. 18:00

Påmeldingsfrist: Spesialpris: Torsdag 20. Oktober

Sånn ellers: Onsdag 26. oktober

 

Vi reiser til Molde for årets siste bortetur. Det feirer vi med spesialpris frem til 20. oktober, kun 350 kroner! Etter det øker prisen til 450 kroner.

Pakk sakene, stram skjerfet og varm opp stemmebåndene – plassen skal sikres i Molde!

 

Avreise: 07:00

 

 

Påmeldingskjema finner du på nett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kanskje styret burde sende sms til de påmeldte og minne om at klokken skrus tilbake natt til søndag? Det betyr jo at vi får en time ekstra med søvn før avreise.

Er vel ikke en barnehage som skal på tur? Alle voksne burde vite at klokken stilles en time tilbake natt til søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg mener å huske at noen har bommet på dette før, tenkte derfor det kunne være god service. Men siden forslaget tydeligvis provoserer deg, fyR, så får jeg trekke det tilbake.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Kanskje styret burde sende sms til de påmeldte og minne om at klokken skrus tilbake natt til søndag? Det betyr jo at vi får en time ekstra med søvn før avreise.

Er vel ikke en barnehage som skal på tur? Alle voksne burde vite at klokken stilles en time tilbake natt til søndag.

 

Er vel en del som vil mene at det nettopp er barnehage som skal på tur. Forøvrig enig i at alle voksne burde vite at klokken stilles en time tilbake natt til søndag, men det er overraskende mange som ikke vet det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


FyR:

Av din sterke reaksjon på mitt forslag om en SMS til de påmeldte på turen, så antok jeg at du var blant de påmeldte.

 

Nå som jeg sitter på bussen ser jeg at du glimrer med ditt fravær har jeg et spørsmål:

 

Hva var egentlig poenget med din kommentar? Kun å spre edder og galle? Du må gjerne svare meg på PM siden dette er off topic.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Molde
×
×
  • Opprett ny...