Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Sarpsborg08


Egil
 Del

Anbefalte innlegg


Like greit å starte denne først som sist. Noen som har info på SP08 ift suspensjoner og skader? Håper det er mange av dem...

 

Jeg kikket litt på kampen de gjorde mot RævBK sist og der lå de lavt og kontret når de fikk sjansen med relativt stort hell. Vil anta det er litt samme oppskrift mot oss, så jeg håper ikke vi er hodeløse fremover slik vi har vært så mange andre ganger på Nadderud i år.

 

Vi er i utgangspunktet elendige til å spille mot etablert da vi lider av mangel på kreativitet både på midten og foran kassa, så frykter en ganske lik kamp som mot B/G.

Ønsker samme lag som mot VIF med unntak av Giorgi ut og Kassi inn og kanskje kanskje Ohi på topp, så vi har noen å slå opp på. Jeg vet han ikke har levert topp så langt, men vet ikke hvem andre som skulle tatt spissplassen. Med en Kassi rett bak, så kanskje det kunne gitt muligheter..

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De var veldig heldige mot Rosenborg. De lå veldig lavt, men det gjør jo alle mot Rosenborg. De har tap hjemme mot både Glimt og Enga i år så de er ikke veldig gode. Dessverre spiller de mye uavgjort borte og vi trenger 3 poeng hjemme neste kamp. De tapte hele 3-0 borte mot Sogndal som kjempet dem i fillestykker. Det er vel det vi må gjøre....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Husker kampen i fjor hvor de parkerte bussen og det endte 0-0. Vi er ræva mot lag som ligger langt bak så dette blir en vanskelig match. Håper på en tidlig goal slik at Sarpsborg må framover på banen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pedersen fortjener en ny sjanse på topp. Han passer bedre i denne type kamp tror jeg da vi får mer trykk inn i boksen.

Må være tålmodige ja. Kanskje Alanzinho bør spille. Kan komme inn siste 45 minutter hvis vi sliter med kreativiteten.

Endret av veigarP
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Like greit å starte denne først som sist. Noen som har info på SP08 ift suspensjoner og skader? Håper det er mange av dem...

 

Jeg kikket litt på kampen de gjorde mot RævBK sist og der lå de lavt og kontret når de fikk sjansen med relativt stort hell. Vil anta det er litt samme oppskrift mot oss, så jeg håper ikke vi er hodeløse fremover slik vi har vært så mange andre ganger på Nadderud i år.

 

Vi er i utgangspunktet elendige til å spille mot etablert da vi lider av mangel på kreativitet både på midten og foran kassa, så frykter en ganske lik kamp som mot B/G.

Ønsker samme lag som mot VIF med unntak av Giorgi ut og Kassi inn og kanskje kanskje Ohi på topp, så vi har noen å slå opp på. Jeg vet han ikke har levert topp så langt, men vet ikke hvem andre som skulle tatt spissplassen. Med en Kassi rett bak, så kanskje det kunne gitt muligheter..

 

 

Blir rent lykkelig hvis vi får en lik kamp, og ikke minst et likt utfall, som mot B/G, ellers enig i analysen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Særp er vel fortsatt med i medaljekampen, så vi får ikke noe gratis her. Tror dette blir en nervepirrende kamp som kan gå alle veier.

 

Dette er jo strengt tatt positivt for oss. De ligger litt bak medalje, og må ha tre poeng. Det er jo milevis ned til kvalikk, så uavgjort hjelper dem ikke en dritt. Med mindre de sikter på å sikre inn en hederlig 6.-7.-plass, så bør de (som oss) gå for tre poeng. Da er de forhåpentligvis litt mer offensive, og det blir litt mindre av vårt elendig spille-mot-etablert-forsvar.

 

Dersom vi rykker ned i år, så vil det selvfølgelig skyldes våre elendige resultater på hjemmebane. Det mener jeg skyldes at vi ikke har en trener som har klart å prege offensive mønstre inn i laget. Billy klarte ikke, og Toni har ikke fått tid til det. Hadde man sparket Billy før Startkampen i våres, så hadde Toni kanskje hatt en mulighet til å få opp det offensive et hakk eller to, og vi hadde tatt litt flere poeng hjemme. Og vært oppe hos AaFK nå. Jeg kliner til, og kaller det rett og slett feig ledelse.

 

Sånn nå har jeg tatt sorgene på forskudd. Håper jeg tar feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Slik jeg skjønner det må Joachim Thomassen og Tor Øivind Hovda sone karantene mot oss. Trondsen spiller, han fikk kort nr 6 mot RBK. Thomassen ble vel også byttet ut med en mulig strekk

Det ser riktig ut, Trondsen er dog oppført med 5 gule på altomfotball.no, mens han hat 6 på vg live og Sarpsborgs web.

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sayouba

Hanche - MMS - Nilsson - Moe

Cole - Birger

Keita - Alanzinho - Kassi

Ohi

 

Blir nok ikke dette laget, men ønsker meg det. Moussa må en tur på benken etter svake prestasjoner i det siste, usannsynlig mange balltap.

Ohi med et svært godt innhopp mot VIF er nok for meg til å gi han en siste sjanse som spiss fra start.

Endret av JespV
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes ikke Sebastian gjorde seg bort i det hele tatt! Gi han de siste 3 kampene fra start så kan heller Ohi (som kostet oss seieren) komme inn som "super" Sub mot trette bein på en tung høstmatte, synes ei heller Gorozia gjorde seg bort, så Allan kan/bør få samme rolle i de siste 3 kampene som Ohi

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi må være konsentrert i denne kampen. Synes vi av og til gjør noen dumme feil - som cornertabben sist. Nilsson er stort sett bra, men har gitt bort cornere og innkast i upressede situasjoner. Sånt har vi ikke råd til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ohi har vært god i det siste som KANT. Bevist god vilje til å utfordre, fart og nese for å slå innlegg. Det gjør han ikke til en god SPISS (og særlig ikke som eneste).

Birger er kanskje det eneste unntaket i laget som viser at han kan prestere like godt i flere posisjoner.

 

Edit: det sagt så kan han gjerne få prøve seg som kant. Men jeg synes Moussa var bedre sist enn flere skal ha det til.

Når det gjelder OM så bør Alan starte der og Kassi trekkes ned på DM sammen med Cole. (Jeg foretrekker Kassi uten så mye defensiv risiko, men alternativet er Gorozia og han har vært veldig svak) mest fordi jeg vil ha Birger tilbake på back. Moe/H-O har absolutt ikke spilt seg ut, men jeg tror vi trenger å få tilbake dimensjonen Birger har gitt oss som vingback tidligere.

Endret av ShermanCostello
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Lillestrøm og Tromsø slipper folk inn gratis til helga. Vi skiller oss ut i nedrykkstriden ved å ikke gjøre dette.

Slipper vel inn gratis hvis man deltar i paraden..

Noen som vet om disse gratisbillettene kun gjelder for et spesifikt felt? Eller kan jeg delta i paraden og komme inn gratis og stå på SS-feltet? (er selvfølgelig medlem)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Lillestrøm og Tromsø slipper folk inn gratis til helga. Vi skiller oss ut i nedrykkstriden ved å ikke gjøre dette.

Slipper vel inn gratis hvis man deltar i paraden..
Noen som vet om disse gratisbillettene kun gjelder for et spesifikt felt? Eller kan jeg delta i paraden og komme inn gratis og stå på SS-feltet? (er selvfølgelig medlem)
Ville kanskje tro at gratisbillettene gjelder felt 300, som ikke er tilgjengelig for kjøp på nett. Feltet har vært brukt før til gratisbilletter for samarbeidsklubber og lignende. Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til info ang gratis billetter på lørdag:

De som er med å gå i paraden fra Onkel Blaa til Nadderud på lørdag får som dere vet gratis inngang.

Ikke medlemer i SS, blir plassert på hovis, (nedre i hovedsak).

Dog er du medlem i Stabæk Support og ønsker å stå på SS-feltet er det selvfølgelig ikke noe problem, bare husk at det må fremvises medlemskort for å få utdelt billett til vårt felt.

Billettene blir delt ut på Onkel Blaa fra klokken 13:00 og utover.

Vell møtt.

Endret av gwestlund
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til info ang gratis billetter på lørdag:

De som er med å gå i paraden fra Onkel Blaa til Nadderud på lørdag får som dere vet gratis inngang.

Ikke medlemer i SS, blir plassert på hovis, (nedre i hovedsak).

Dog er du medlem i Stabæk Support og ønsker å stå på SS-feltet er det selvfølgelig ikke noe problem, bare husk at det må fremvises medlemskort for å få utdelt billett til vårt felt.

Billettene blir delt ut på Onkel Blaa fra klokken 13:00 og utover.

Vell møtt.

Hvor mange billetter deles ut gratis til SS-feltet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Til info ang gratis billetter på lørdag:

De som er med å gå i paraden fra Onkel Blaa til Nadderud på lørdag får som dere vet gratis inngang.

Ikke medlemer i SS, blir plassert på hovis, (nedre i hovedsak).

Dog er du medlem i Stabæk Support og ønsker å stå på SS-feltet er det selvfølgelig ikke noe problem, bare husk at det må fremvises medlemskort for å få utdelt billett til vårt felt.

Billettene blir delt ut på Onkel Blaa fra klokken 13:00 og utover.

Vell møtt.

 

Hvor mange billetter deles ut gratis til SS-feltet?
Quote fra brakka: det blir printet ut en "passé bunke", men skulle det vise seg å bli for få blir det printet ut flere. Dog ikke flere enn feltet tar minus antall sesongkort osv. Endret av gwestlund
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til info ang gratis billetter på lørdag:

De som er med å gå i paraden fra Onkel Blaa til Nadderud på lørdag får som dere vet gratis inngang.

Ikke medlemer i SS, blir plassert på hovis, (nedre i hovedsak).

Dog er du medlem i Stabæk Support og ønsker å stå på SS-feltet er det selvfølgelig ikke noe problem, bare husk at det må fremvises medlemskort for å få utdelt billett til vårt felt.

Billettene blir delt ut på Onkel Blaa fra klokken 13:00 og utover.

Vell møtt.

 

Dette er veldig bra, sist jeg sto vakt og det var frislepp (Rosenborg?), fikk til og med småbarnsfamilier kjøpt billett til vårt felt. Verken $$ (vil ha folk som kan bidra med å skape trøkk), klubben (vil ha tilskuere som har en god opplevelse og kommer på flere kamper) eller dem (ville ha et sted med sitteplass) tjener på det.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Sarpsborg08
×
×
  • Opprett ny...