Gå til innhold

Årets spiller 2016


gwestlund
 Del

Anbefalte innlegg


Nå kan du stemne på årets spiller blant Chixa, hvem mener du fortjener ølkassa i år?

Gå inn på forsiden av www.stabaek.no å avgi din stemme.

Siste frist er: Fredag 28. oktober 2016 kl. 18:00

Endret av gwestlund
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som vanlig har jeg litt småpirk angående kandidatene. Pernille Velta(9) er ikke lenger i klubben, så skulle vel strengt tatt ikke vært en kandidat. Toril Akerhaugen(5) og Cecilie Dekkerhus(20) er jo i troppen, men har vært ute hele sesongen, og heller ikke deltatt på fellestreninger. Sånn sett greit å ikke ta med dem. Selma Øgaard(28) er heller ikke med, og hun rakk i det minste en kamp før hun igjen ble ute med skade. Ellers har jo både Marte Birkelund(35) og Ine Sofie Leschbrandt Østmo(37) spilt cupkamp(er).

 

Ikke at jeg tror noen av disse ville vinne, men teoretisk kan de være med å avgjøre avstemningen allikevel.

 

Så håper jeg at ikke Emil Dahle og Emil Ekblom dukker opp på herrenes avstemning. Mener å huske det var mye rart der i fjor eller forfjor.

 

Min stemmer er avgitt, og den gikk ikke til Velta, og hadde heller ikke stemt på noen av de fem andre.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som vanlig har jeg litt småpirk angående kandidatene. Pernille Velta(9) er ikke lenger i klubben, så skulle vel strengt tatt ikke vært en kandidat. Toril Akerhaugen(5) og Cecilie Dekkerhus(20) er jo i troppen, men har vært ute hele sesongen, og heller ikke deltatt på fellestreninger. Sånn sett greit å ikke ta med dem. Selma Øgaard(28) er heller ikke med, og hun rakk i det minste en kamp før hun igjen ble ute med skade. Ellers har jo både Marte Birkelund(35) og Ine Sofie Leschbrandt Østmo(37) spilt cupkamp(er).

 

Ikke at jeg tror noen av disse ville vinne, men teoretisk kan de være med å avgjøre avstemningen allikevel.

 

Så håper jeg at ikke Emil Dahle og Emil Ekblom dukker opp på herrenes avstemning. Mener å huske det var mye rart der i fjor eller forfjor.

 

Min stemmer er avgitt, og den gikk ikke til Velta, og hadde heller ikke stemt på noen av de fem andre.

I årets avstemning står ikke Ankerhaugen osv, men ser at listen fra 2015 ligger lengere nede på siden, men har de spilt skal de jo selvfølgelig få være med på listen.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


La oss bare si at dametroppen historisk sett listes opp ved hjelp av innspill fra damelagets tilhengere, ikke fra webansvarligs timeslange research. Jeg hadde i hvert fall ingen mulighet til å skaffe meg den typen spillerstatistikk som Frode sitter på i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har det vel historisk sett vært mer feil i oversikten over herrespillerne. Er nok bare jeg som er pirkete.

Ser ut som det stemmer. Spillere som ikke er i klubben står der, og er vel også noen som mangler.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årets spiller 2016
×
×
  • Opprett ny...