Gå til innhold

Kamptråder: Molde-Stabæk


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Og da er Molde helt ute av alt av medaljediskusjoner. Vil 4. plass gi Europa-plass?

Det er to kamper igjen, og de er seks poeng bak bronsen med 5 mål å ta igjen på Odd som er nr 3. VG Live er tilbakestående og opererer med feil tabell uansett hvor ofte jeg oppdaterer den.

Molde er også seks poeng bak sølvet, men her har de 9 mål å ta igjen på Brann.

Endret av veigarP
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil ha følgende spillere inn (ikke bevisst tenkt på venstre og høyre side):

 

Sayouba

Moe-Nilsson-Skjønsberg-Hanche

Meling-Grossman

Njie-Gorozia-Kassi

Pedersen

 

Jeg kommer faktisk ikke på noen andre (med unntak av Keita som har karantene), som jeg ønsker å se på banen. Så her er det helt greit om Toni driter i å bytte ut noen. Med mindre de blir skadet, eller vi har full kontroll og vil gi en junior fem minutter, selvfølgelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil ha følgende spillere inn (ikke bevisst tenkt på venstre og høyre side):

 

Sayouba

Moe-Nilsson-Skjønsberg-Hanche

Meling-Grossman

Njie-Gorozia-Kassi

Pedersen

 

Jeg kommer faktisk ikke på noen andre (med unntak av Keita som har karantene), som jeg ønsker å se på banen. Så her er det helt greit om Toni driter i å bytte ut noen. Med mindre de blir skadet, eller vi har full kontroll og vil gi en junior fem minutter, selvfølgelig.

Vi orker ikke 90 minutter alle mann. Byttene må skje. Alle sammen. En Ohi kan være god som innbytter. Selvom han ikke fungerer som en startmann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil ha følgende spillere inn (ikke bevisst tenkt på venstre og høyre side):

 

Sayouba

Moe-Nilsson-Skjønsberg-Hanche

Meling-Grossman

Njie-Gorozia-Kassi

Pedersen

 

Jeg kommer faktisk ikke på noen andre (med unntak av Keita som har karantene), som jeg ønsker å se på banen. Så her er det helt greit om Toni driter i å bytte ut noen. Med mindre de blir skadet, eller vi har full kontroll og vil gi en junior fem minutter, selvfølgelig.

Ikke dum den, men husk at dette blir en kontringskamp, kanskje lurt å ha Birger på backen, og en bakromsspiss som Agon... kanskje.

På OMS tar jeg Alan 9 av 10 ganger foran Gorozia.

Friske bein i Ohi, Pedersen og GG kan være bra til andre omgang.

 

Håper vi scorer et tidlig flaksemål og spiller så kynisk og kjipt resten av kampen at vi blir lagt for hat i Molde fram til neste istid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Håper vi scorer et tidlig flaksemål og spiller så kynisk og kjipt resten av kampen at vi blir lagt for hat i Molde fram til neste istid.

 

 

Den taktikken der funket vel ikke akkurat perfekt mot VIF?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Håper vi scorer et tidlig flaksemål og spiller så kynisk og kjipt resten av kampen at vi blir lagt for hat i Molde fram til neste istid.

 

Den taktikken der funket vel ikke akkurat perfekt mot VIF?

Hehe, nei, men mot Odd gikk det. Skjønt, da styrte vi store deler av kampen etter vi scora.

Jeg er ganske positiv før denne kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virker som de fleste mener Ohi spilte seg ut av startelleveren sist? Jeg synes han var en av våre bedre og fortjener å starte borte mot Molde. Alanzinho er jeg usikker på, føler han har bevist for lite for å starte. Med gorozia og Kassi vet vi hvertfall hva vi får. Jeg ville også fortsatt med Meling på midtbanen, resten av gjengen er jo bare en haug med rundingsbøyer. Vil se dette laget:

Sayouba

Hanche-MMS- Nilsson- Moe

Grossman-meling

Ohi- gorozia -Njie

Kassi

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ærlig talt, lillemann er det bare å glemme. X antall tusenlapper rett i dass det der. Faen så lei jeg blir av at man tigger penger av supporterne, og så kaster dem bort like etter.

 

Ohi mener jeg er helt forferdelig treig, da mener jeg ikke bare selve løpingen, men tiden han bruker til å få ballen fram til medspiller. Ofte så treig at det bare må ende med en støttepasning, selv om det i utgangpunktet så ut som en lovende kontring. Ohi er vel egentlig strake motsetning til Kobyashi fra 2009-sesongen; stor, sterk, null spenst og treig med ballen. Nå vi skal hale ut tida på slutten av en kamp kan han være god å ha (hvis han har har blitt byttet inn og har friske bein)

 

At vi skal legge oss bakpå dersom vi tar ledelsen på Røkkeløkka er hvertfall sprøyt. Vi er elendige uten ball. Det viser vi gang etter gang, seneste mot Sarpsborg. Vi klarer ikke å "parkere bussen" om vi prøver aldri så mye. Vi må holde i ballen, og fortsette å skape sjanser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alanzinho var nå hvertfall med å laget blest og gi ny giv til Aalesund kampen. At vi vant 3-0 der kan til syvende og sist ha mye å si da kanskje laget som rykker direkte ned i år gjør det på målforskjell. Så helt bortkasta penger var det kanskje ikke :)

 

Synd at han etter all sannsynlighet stikker etter sesongen, tror virkelig han kunne blitt bra hvis han fikk en sesongoppkjøring med laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alanzinho var gambling, det visste alle som spytta inn penger (eller burde visst, i alle fall). Lottokupongen gikk ikke inn denne gangen. Det var synd.

Vel. Jeg var ikke optimist, men betalte etter å ha hørt på Ingo og IAO. Alt jevner seg ut over tid. Også inntrykket av miraklene fra sportslig ledelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når begynte folk å tro at det å investere penger i Stabæk var garantert avkastning?

 

Det er nok ordet "investere" som ikke fungerer i denne sammenheng. Sportslig avkastning av Alan, Eghan og Davy kunne derimot kanskje vært litt bedre. Men, hva vet vel jeg om det.

 

Jeg pleier ikke å be noen om penger fordi jeg har på følelsen at jeg kommer til å vinne i lotto. Jeg forventer også bedre vurderingsevne fra de som ber meg om penger. Jeg vet jeg ikke burde ha tvil når det gjelder Stabæk, så kall meg gjerne lite religiøs. Det må jeg bare lære meg å leve med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde ikke nok folk kasta inn penger for å få Alan hit hadde vi sikkert sittet å sytet over det også. Så slipper vi i fremtiden at folk sier " Husker du ikke at folk ikke gadd å gi penger for Alan, også rykka vi ned? Vil du at det samme skal skje nå når vi har sjansen til å hente Cristiano Ronaldo på lån og rykke opp? "

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ærlig talt, lillemann er det bare å glemme. X antall tusenlapper rett i dass det der. Faen så lei jeg blir av at man tigger penger av supporterne, og så kaster dem bort like etter.

 

Ohi mener jeg er helt forferdelig treig, da mener jeg ikke bare selve løpingen, men tiden han bruker til å få ballen fram til medspiller. Ofte så treig at det bare må ende med en støttepasning, selv om det i utgangpunktet så ut som en lovende kontring. Ohi er vel egentlig strake motsetning til Kobyashi fra 2009-sesongen; stor, sterk, null spenst og treig med ballen. Nå vi skal hale ut tida på slutten av en kamp kan han være god å ha (hvis han har har blitt byttet inn og har friske bein)

 

At vi skal legge oss bakpå dersom vi tar ledelsen på Røkkeløkka er hvertfall sprøyt. Vi er elendige uten ball. Det viser vi gang etter gang, seneste mot Sarpsborg. Vi klarer ikke å "parkere bussen" om vi prøver aldri så mye. Vi må holde i ballen, og fortsette å skape sjanser.

 

Formulerte meg litt feil. Det var mer en våt drøm om at vi for en gangs skyld stikker av med tidenes poengran som følge av at vi, for en gangs skyld, mestrer kynisk fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråder: Molde-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...