Gå til innhold

Årets spiller 2016


Jan Fredrik
 Del

Anbefalte innlegg


Sesongen gikk ikke som vi hadde håpet, og pessimismen herjer på forumet. Ingenting er imidlertid avgjort, det kan bli både sikker plass, kvalik og nedrykk. Det eneste som egentlig er sikkert er at Stabæk Support som alltid skal dele ut kassa på siste hjemmekamp, til den spilleren vi mener har vært viktigst i 2016-sesongen.

pimp-my-kasse.png

 

Og hvem bestemmer hvem som får den? Jo, det er deg det! Deg og alle andre medlemmer i Stabæk Support.

 

Stabæk Support deler hvert år ut den prestisjetunge og sagnomsuste ølkassa. Prisen som Stabæks mest verdsatte spiller er den høyeste utmerkelsen noen kan få. Kriterier som vektlegges ved kåringen er spillerens betydning, motivasjon og arbeidsvilje, og om spilleren har vært et forbilde for andre og representert klubben på en god måte. Alle medlemmer i Stabæk Support har én stemme hver.

 

Avstemningen for herrelaget er nå åpnet, på forsiden av stabaek.no. Løp og stem!

 

(Damelaget åpnet forrige uke, se egen tråd)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Asante, Davey, Eghan, Haugstad, Issah, Mehnert og Næss er jo ikke lenger i klubben, og skulle vel strengt tatt ikke vært med her.

Bohinen(23), Børkeiet(42), Espung(90), Johansen (44), Kjellevold(24) og Løken(50) er ikke oppført. Nå har ingen av dem spilletid, men noen av dem har nå vært på benken.

 

Dog min stemme hadde ikke gått til noen av de nenvte. Velger vel som vanlig en som helt sikkert ikke vinner.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Streaker siste hjemmekamp hvis ikke Birger vinner denne.

Forsøk på å påvirke stemmegivingen? Vet ikke hvordan det vil slå ut, men nå er da en gang posten quotet :-P

 

Stem på Birger folkens! :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Min første tanke var Sayouba. Min andre tanke var Birger. Så kom det ikke flere tanker....

 

Bare så man slipper å gjøre som med Arni, lure på hva den som skriver egentlig har tenkt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Asante, Davey, Eghan, Haugstad, Issah, Mehnert og Næss er jo ikke lenger i klubben, og skulle vel strengt tatt ikke vært med her.

Bohinen(23), Børkeiet(42), Espung(90), Johansen (44), Kjellevold(24) og Løken(50) er ikke oppført. Nå har ingen av dem spilletid, men noen av dem har nå vært på benken.

 

Dog min stemme hadde ikke gått til noen av de nenvte. Velger vel som vanlig en som helt sikkert ikke vinner.

 

Den førstnevnte rekka di har spilt kamper, og er selvsagt mer aktuell som årets spiller enn de som kun har vært benkevarmere. Selvom de nå er borte fra klubben. Sier seg vel egentlig selv?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Asante, Davey, Eghan, Haugstad, Issah, Mehnert og Næss er jo ikke lenger i klubben, og skulle vel strengt tatt ikke vært med her.

Bohinen(23), Børkeiet(42), Espung(90), Johansen (44), Kjellevold(24) og Løken(50) er ikke oppført. Nå har ingen av dem spilletid, men noen av dem har nå vært på benken.

 

Dog min stemme hadde ikke gått til noen av de nenvte. Velger vel som vanlig en som helt sikkert ikke vinner.

 

Den førstnevnte rekka di har spilt kamper, og er selvsagt mer aktuell som årets spiller enn de som kun har vært benkevarmere. Selvom de nå er borte fra klubben. Sier seg vel egentlig selv?

 

OK. Mulig ikke jeg har fått med meg den endringen for før var det ihvertfall slik at spilleren måtte være i klubben ved sesongslutt for å være aktuell. Så lenge spilleren var i klubben ved sesongslutt var det heller ikke noe krav til at personen hadde spilletid (selv om det hadde vært noget spesielt om en av disse hadde vunnet/fått stemme®).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Cole har også gitt motstander utallige overganger på dårlig touch og horrible pasninger. Men har likevel putta et viktig mål og står med like mange assist som Njie (4). Og innsatsen er upåklagelig, selv om jeg her mener Meling ligger hakket over. Spilt samtlige minutter er feil, han var ute med hodeskade helt frem til 7 serierunde.

Min stemme går til Meling grunnet flere ting. Først og fremst er han en spiller som gir alt i tillegg til å levere. Han har vært god både på venstre og høyreback, og i mine øyne briljert på defensiv midtbane. Han troner høyest på børsen av våre spillere, og deler toppscorertittelen med 4 mål sammen med Njie, Kassi og Mehmeti. Måten han er som type er også veldig likandes.

 

Ellers savner jeg litt diskusjon rundt Kassi og Njie. Synes de fortjener å bli vurdert. Kassi kanskje den eneste som holdt akseptabelt nivå under tida med Mckinlay, og var en av våre beste spillere i sommer før han ble skadet i Rosenborg hjemme. Njie var svak i starten av sesongen, men løfta seg på slutten av Mckinlayperioden og har tidvis etter det redda en del poeng for oss. Varierer dog en del fra match til match.

Endret av Andreas
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Cole har også gitt motstander utallige overganger på dårlig touch og horrible pasninger. Men har likevel putta et viktig mål og står med like mange assist som Njie (4). Og innsatsen er upåklagelig, selv om jeg her mener Meling ligger hakket over. Samtlige minutter er feil, han var ute med hodeskade helt frem til 7 serierunde.

 

Min stemme går til Meling grunnet flere ting. Først og fremst er han en spiller som gir alt i tillegg til å levere. Han har vært god både på venstre og høyreback, og i mine øyne briljert på defensiv midtbane. Han troner høyest på børsen av våre spillere, og deler toppscorertittelen med 4 mål sammen med Njie, Kassi og Mehmeti. Måten han er som type er også veldig likandes.

 

Ellers savner jeg litt diskusjon rundt Kassi og Njie. Synes de fortjener å bli vurdert. Kassi kanskje den eneste som holdt akseptabelt nivå under tida med Mckinlay, og var en av våre beste spillere i sommer før han ble skadet i Rosenborg hjemme. Njie var svak i starten av sesongen, men løfta seg på slutten av Mckinlayperioden og har tidvis etter det redda en del poeng for oss. Varierer dog en del fra match til match.

 

Synes ikke Njie burde diskuteres etter den formen han har vært i det siste. Holder på ballen altfor lenge og mister den usannsynlig mange ganger i løpet av en kamp, som ofte resulterer i kontringer for motstandern.

 

Støtter det du sier om Birger.

Endret av JespV
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

lag en avstemming over trenerne vi har hatt i år og a

Jalland med knusende seier?

Nå får du for hælvete slutte å være så jævlig nesevis, lillegutt!

Jalland har vært i Stabæk siden du gikk i bleier og har en høy stjerne i klubben og blant fansen. Er kjernekar som fortjener respekt.

Har snakket med Jalland mange ganger denne sesongen. Ofte ukas koseligste prat nede på treningsfeltet i helger og ferier. Kanskje Stabæks koseligste mann. :)

 

Hvorfor gikk du ut ifra at jeg slang dritt om Jan Peder? Bare fordi alle dere "storegutter" har gjort det kvalmende mange ganger denne sesongen?

 

Den meldingen din gjorde virkelig dagen bedre. Du er virkelig et forbilde for "lilleguttene".

Kan ha noe med at utifra konteksten, virket det utrolig sarkastisk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årets spiller 2016
×
×
  • Opprett ny...