Jump to content

Stine Reinås

gwestlund
 Share

Recommended Posts

• 3 years later...
  • 6 months later...

14 timer siden skrev geirti:

Med tanke på motstanden får vi regne med at det ikke er så nøye, men neste uke, mot ØHIL...

Hvor lenge er hun ute?

Idrettsutøvere som får Mononukleose er jo fort borte i et par måneder, men hvis jeg har forestått riktig kan det ta enda lengre tid, før de føler seg «fit for fight».
Dette er vell også en sykdommen kan gå utover lever og milt om man «pushes» for hardt (er noen av dere lege, så korrekt meg gjerne).
Uansett det ville ikke forundre meg mye om det fortsatt tar noe tid før hun er tilbake på banen igjen. 

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
  • 7 months later...

Den så jeg virkelig ikke komme. Kontrakt et år til, samt jobb som trener i klubben også. Så også at hun kunne være med å kjempe om en plass i EM-troppen (var jo i landslagstroppen i fjor). Flytter tilbake til Trondheim, så håper ikke at hun får tilbake motivasjonen og signerer for Rosenborg. 

For vår del trenger vi å få inn en ledertype bak, og bør være landslagsnivå. Det blir ikke lett, men I verste fall kan vi jo vente til sommervinduet siden grunnspillet fort er betydningsløst.