Gå til innhold

Kvallik-tråden


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg antar at Stabæk Support sier seg villige til å dekke ihvertfall deler av banestormingboten dersom NFF velger å gå i total retard mode?

Uten at det er diskutert og uten å på noen som helst måte konkludere om hva jeg selv mener vil jeg bare minne på at sportssjefen vår, styreleder, spillere, frivillige og andre i klubben var blant banestormerne.

 

Litt andre, umiddelbare tanker:

Klubben lot det skje. Muligens fordi de ikke tror NFF bryr seg. Akkurat som de ikke brydde seg i 2013. Men det er mulig at det er litt dumt å gå ut i media og si at man ikke får bot.

 

Men får vi se hva som skjer.

Vi får se.

 

Mvh.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg antar at Stabæk Support sier seg villige til å dekke ihvertfall deler av banestormingboten dersom NFF velger å gå i total retard mode?

 

 

Hvis Sandstø er redd for spillerskader, burde han ta et par ord med sine egne spillere - for styggere takling enn den til Berglann (?) på Moussa sees sjelden på norske fotballbaner. Jeg har vært fotballdommer og den kvalifiserte til rødt kort.

 

Den kvalifiserer til ubetinget fengsel. Jerv kunne fort stått med både ti og ni mann ved kampslutt.

100% enig ! Håper examen gikk fint forresten !

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jerv-spillerne i FARE?

 

For å bruke et godt norsk uttrykk: WTF... Jeg var en av de første utpå der- hvor jeg snakket med, tok en rekke av dem i hånden og takket for kampen. Haugstad var eneste Jerv-spiller som var konstant omringet- og det var av blaa unger som ba pent om selfie. Og i tillegg var det vel nesten ingen, om ikke ingen, som prøvde å forlate det herlige kaoset.

 

Men for all del. Det er dagen derpå og Jerv har all rett til å være bitre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jeg antar at Stabæk Support sier seg villige til å dekke ihvertfall deler av banestormingboten dersom NFF velger å gå i total retard mode?

Uten at det er diskutert og uten å på noen som helst måte konkludere om hva jeg selv mener vil jeg bare minne på at sportssjefen vår, styreleder, spillere, frivillige og andre i klubben var blant banestormerne.

 

Litt andre, umiddelbare tanker:

Klubben lot det skje. Muligens fordi de ikke tror NFF bryr seg. Akkurat som de ikke brydde seg i 2013. Men det er mulig at det er litt dumt å gå ut i media og si at man ikke får bot.

 

Men får vi se hva som skjer.

Vi får se.

 

Mvh.

 

 

Å trekke inn sportssjef, styreleder osv. er helt usaklig. De er akkrediterte og har all rett til å gå inn på banen etter kampslutt.

 

Enig i at SS bør dekke hvertfall deler av boten hvis det blir noen.

 

Håpløs opptreden av IA i media etter kampen forresten. Fyrer jo løs mot alt og alle på en lite profesjonell måte. Det er vanskelig for NFF å overse episoden når sportssjefen viser en holdning som IA nå gjør. Hadde han sagt at det ikke skal skje, men at vi må ha forståelse bla bla bla hadde det vært verre for NFF å begrunne bot.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må gi all honnør til de som er så opptatt av oppgaven din å tar med seg banneret med handshake for peace rolig ut på banen. Lurer på hvor lenge de hadde tenkt å stå slik før den handshaken ble gjennomført...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hahaha, heia Jerv!

Nå klages det også på Partisk speaker, og det på Nadderud... makan, håper nff gir bot for det å...

http://www.dagbladet.no/sport/jerv-fansen-reagerer-pa-partisk-speaker-i-kvalikkampen-det-far-inge-andr-olsen-til-a-rase---jeg-er-drittlei/65395452

 

Ps.

Sarkasme kan forekomme...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror det er mer sannsynlig at det blir bot for blussingen enn banestorming (selv om den etter 2-0 kanskje er hakket mer i risikosonen), og akkurat der kan vel ingen komme drassende med dårlige argumenter som at sportsdirektør og styreleder også var på gresset.

 

Jeg synes oppriktig banestorming etter seiere er noe av det mest sjarmerende og fine i fotball, fordi det bare handler om glede, og jeg håper og regner med at dette blir henlagt :)

 

Når det er sagt: Hvis dette ender i bot og noen her oppriktig mener en klubb som er så økonomisk på felgen skal ta en utgift SS har stått for, da gir jeg opp troen på menneskeheten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hahaha, heia Jerv!

Nå klages det også på Partisk speaker, og det på Nadderud... makan, håper nff gir bot for det å...

http://www.dagbladet.no/sport/jerv-fansen-reagerer-pa-partisk-speaker-i-kvalikkampen-det-far-inge-andr-olsen-til-a-rase---jeg-er-drittlei/65395452

 

Ps.

Sarkasme kan forekomme...

 

Hva blir det neste? "Ballguttene ga Jerv-spillere dårlige fotballer"?

Endret av JespV
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror det er mer sannsynlig at det blir bot for blussingen enn banestorming (selv om den etter 2-0 kanskje er hakket mer i risikosonen), og akkurat der kan vel ingen komme drassende med dårlige argumenter som at sportsdirektør og styreleder også var på gresset.

 

Jeg synes oppriktig banestorming etter seiere er noe av det mest sjarmerende og fine i fotball, fordi det bare handler om glede, og jeg håper og regner med at dette blir henlagt :)

 

Når det er sagt: Hvis dette ender i bot og noen her oppriktig mener en klubb som er så økonomisk på felgen skal ta en utgift SS har stått for, da gir jeg opp troen på menneskeheten.

Hvorfor skulle det bli bot for blussing? Den var jo godkjent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jeg tror det er mer sannsynlig at det blir bot for blussingen enn banestorming (selv om den etter 2-0 kanskje er hakket mer i risikosonen), og akkurat der kan vel ingen komme drassende med dårlige argumenter som at sportsdirektør og styreleder også var på gresset.

 

Jeg synes oppriktig banestorming etter seiere er noe av det mest sjarmerende og fine i fotball, fordi det bare handler om glede, og jeg håper og regner med at dette blir henlagt :)

 

Når det er sagt: Hvis dette ender i bot og noen her oppriktig mener en klubb som er så økonomisk på felgen skal ta en utgift SS har stått for, da gir jeg opp troen på menneskeheten.

Hvorfor skulle det bli bot for blussing? Den var jo godkjent.

 

 

Da bør det ikke være noen sak. Hadde ikke fått med meg at den var godkjent :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men HERRE FRED for en sutrete gjeng Jerv har vist seg å være. Jeg merker at det jeg har hatt av sympati for den klubben er på god vei ned i dass av den sippingen her. Greit at dere er skuffet, men vis meg den speakeren i Bergen, Trondheim, Ålesund, Molde eller Drammen som ikke hadde oppført seg slik. Vis meg de ballguttene som ikke hadde hatt en anelse gå-sakte-aksjon i en slik situasjon.

 

Jeg vet det sikkert er vanvittig surt, men vær så snill...

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg merker at jeg liker jævlig godt at klubben er såpass offensive både når det gjelder sutringen fra Jerv og beslutningen om at onsdagens kamp gikk på betongdekke på Levermyr. Kommentaren fra IAO om at Skjerven neppe snakket med bestemoren sin i 20 minutter er bare helt konge.?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sandstøs uttalelser er jo bare sutring. Patetiske tapere skal få lov til å sutre uten at jeg skal kritisere dem for det.

 

Dersom vi får bot for stormingen etter kampslutt, så tenker jeg vi tar den på dugnad? Jeg gikk rolig ut på banen ca. 30 sek etter at dommeren blåste av, og gikk rundt og klemte på alt jeg fant av spillere, trenere og kjente. Jeg innser at jeg med dette har skapt en så truende situasjon for sørlendingene at jeg spytter inn 2 % av en eventuell bot dersom rullgardina går helt ned hos NFF (og de vedtar bot). Dersom mer enn 49 andre gjør det samme, går $$ i pluss på å ta regninga.

 

#stormivannglass

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Jeg antar at Stabæk Support sier seg villige til å dekke ihvertfall deler av banestormingboten dersom NFF velger å gå i total retard mode?

Uten at det er diskutert og uten å på noen som helst måte konkludere om hva jeg selv mener vil jeg bare minne på at sportssjefen vår, styreleder, spillere, frivillige og andre i klubben var blant banestormerne.

 

Litt andre, umiddelbare tanker:

Klubben lot det skje. Muligens fordi de ikke tror NFF bryr seg. Akkurat som de ikke brydde seg i 2013. Men det er mulig at det er litt dumt å gå ut i media og si at man ikke får bot.

 

Men får vi se hva som skjer.

Vi får se.

 

Mvh.

Å trekke inn sportssjef, styreleder osv. er helt usaklig. De er akkrediterte og har all rett til å gå inn på banen etter kampslutt.

De er ikke akkrediterte til å storme banen, spesielt ikke på 2-0, men det er heller ikke så viktig.

 

Jeg mener mer at klubben har vist tydelig støtte til og entusiasme rundt banestorming. Noe jeg er veldig glad for!

 

At $$ skal stå med regninga lyder ikke umiddelbart fair i mine ører. Da er jeg mye mer positiv til spleiselag blant supporterne.

 

Jeg har allerede betalt noen tusen i bot i forsøk på å støtte laget i år, men blir også med på den eventuelle boten som skulle komme her.

 

Riktignok tror jeg ikke at det blir noe bot.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Arne Sandstø på twitter er anbefalt lesning.

 

En bitter, gammel og barnslig mann.

 

  1. @as_arne De får lov til å drive på der borte, ikke tenk på det en gang. De har kamerater høyt i systemet.

    2 svar1 retweet0 liker
    Svar
    2
    Retweet
    1
    Liker
    Mer
  2. I 2015 sto det en Mobb utenfor stadion for å ta en kollega, vi kan ikke akseptere slikt, selv om Stabæk sier at alle bare var glad????

    13 svar4 retweets6 liker
    Svar
    13
    Retweet
    4
    Liker
    6
    Mer
  3. Inge Andre Olsen er bare helt konge når han løper rundt og ber ballguttene drøye tia. #ektemannfolk#stabekk

    0 svar4 retweets6 liker
    Svar
    Retweet
    4
    Liker
    6
    Mer
  4. Tar NFF tak i det som skjedde på Nadderud i går, eller venter de på at Tv2 tar det opp først??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å komme med en påminnelse i forkant, siden det linkes til twitterkontoer og Sandstø gjør seg selv til en fryktelig liten mann for øyeblikket:

 

Husk at det man gjør ikledd en blaa supporterhatt direkte og indirekte påvirker hvordan klubben og andre med blaatt hjerte oppfattes :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Husk at det man gjør ikledd en blaa supporterhatt direkte og indirekte påvirker hvordan klubben og andre med blaatt hjerte oppfattes :)

 

Hvordan er det med rød supporterring?

 

hets.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kvallik-tråden
×
×
  • Opprett ny...