Gå til innhold

Valgkomiteen (2016) ønsker deres innspill


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Valgkomiteen i Stabæk Support har for lengst startet opp arbeidet med å finne aktuelle medlemmer å innstille til valg på årsmøtet i januar/februar 2017. I den forbindelse ønsker vi tilbakemeldinger på hvem dere mener kunne hatt noe å bidra med i styret.

Det er kjempefint om dere sender navn på deres forslag til kandidat(er), samt kontaktinformasjon til vedkommende og gjerne også en kort redegjørelse for hva dere begrunner forslaget med, til sven@stabaek.no.
Å foreslå seg selv imøtesees med stor entusiasme.

 

Mvh valgkomiteen,

v/ Maria Borgersen, Morten Dahl og Sven Erik Lund.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg synes Sebastian Hasfjell bør inn i styret. Han er ung, men glødende interessert. Kanskje bør SS ha en egen ungdomsrepresentant i Styret for å trekke med de aller yngste ?

Tiltredes. Han er så engasjert og verving er utrolig viktig:)
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes Sebastian Hasfjell bør inn i styret. Han er ung, men glødende interessert. Kanskje bør SS ha en egen ungdomsrepresentant i Styret for å trekke med de aller yngste ?

 

 

Kan jeg bare spørre hvilket verv dere mener han da skulle hatt? Eventuelt må det kanskje opprettes en ny "stilling"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kaster ut et forslag jeg prata litt om på Blaa. 2 tifoansvarlige, en erfaren og en ung og fremadstormende. Det er også der vi trenger å rekruttere, og på turer er det greit å få fordelt det evige flaggansvaret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes Sebastian Hasfjell bør inn i styret. Han er ung, men glødende interessert. Kanskje bør SS ha en egen ungdomsrepresentant i Styret for å trekke med de aller yngste ?

Antagelig mange med meget mer erfaring enn meg blant unge her, men at jeg blir nevnt, og at så mange åpenbart er enig, er en ære. Innlegget til Bolivar, med svar, gjorde at likningsløsingen på skolen gikk mye lettere :)

 

Og for all del- om jeg kan bidra med noe til Stabæk eller Stabæk Support (eller noen sitt styre) så er jeg SELVFØLGELIG klar for eventuell oppgaver :D

Endret av Sebastian Hassfjell
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er kjempefint om dere sender navn på deres forslag til kandidat(er), samt kontaktinformasjon til vedkommende og gjerne også en kort redegjørelse for hva dere begrunner forslaget med, til sven@stabaek.no.

 

Vi får stole på at Valgkomiteen tar de rette vurderingene av kandidater som er sendt inn. Synes egentlig ikke noe særlig om at konkrete kandidater diskuteres på åpent forum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Det er kjempefint om dere sender navn på deres forslag til kandidat(er), samt kontaktinformasjon til vedkommende og gjerne også en kort redegjørelse for hva dere begrunner forslaget med, til sven@stabaek.no.

Vi får stole på at Valgkomiteen tar de rette vurderingene av kandidater som er sendt inn. Synes egentlig ikke noe særlig om at konkrete kandidater diskuteres på åpent forum.

For meg var det ukas koseligste hendelse, men du har forsåvidt et poeng :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Valgkomiteen (2016) ønsker deres innspill
×
×
  • Opprett ny...