Gå til innhold

Eliteserien 2017 - Hvordan skal det gå?


Anders C
 Del

Anbefalte innlegg


Hvis vi skal spille sesongen med den troppen vi har nå tror jeg vi kommer til å slite i år også. Tror vi har for få strenger å spille på. For lite kreativitet. For lite ekstremferdigheter. Et totalsett litt grått lag med arbeidsmaur uten det lille ekstra som må til. Jeg er redd motstanderne litt for enkelt kan ta oss taktisk, da vi mangler den/de som gjør det uventede og kan åpne tette forsvar osv. Ba viser tendenser til at han kan være en sånn type spiller, så jeg krysser fingrene for at det er tilfellet. Krysser også fingrer for at IA trekker en eller to soleklare forsterkninger opp av hatten. En spiss og en macho midtbanespiller. Heia!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Journalister titter litt på i fjor og ut/inn og lager disse tipsene veldig kjapt. Vi kjenner Stabæk mye bedre. Var veldig pessimistisk i fjor med basis i hva vi hadde vist i treningskamper. I år henger laget bedre sammen og er sterkere. Å slå Mjøndalen med stjerner som Thomas Sørum og Amal Pellegrino betyr jo ikke all verden, men det kan virke som om vi er i ferd med å finne en brukbar spillestil. Jeg er spent på forsvarsorganiseringen som begynner å bli bedre, men som må sitte 100%. Vi hadde vel unngått kvalifisering i fjor, hadde vi ikke kjørt så lenge med Agon på topp. Har stor tro på Ohi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke så helt gæli analyse fra VG da? Jeg er nok uenig i at vi har bar terningkast 2 på trener og 1 på benk, men skjønner jo hvorfor de tenker sånn. Utover det har de rett i mye.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Benken vår vil nok se noe sånn her ut, singh-Ødegård-granli-bohinen-brochman-ohi-Boli utover sesongen, haha sjukt å kalle det 1 i benk?

 

VG må jobbe ut fra det de vet, ikke det vi håper på...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Useriøs analyse av VG. Toni fortjener minst terningkast 4, og hvordan kan et angrep med Ohi, Boli, Mauritz-Hansen, Pedersen og den varslede nye klassespissen gi terningkast 2?? Håper gutta bruker dette som ekstra motivasjon til motbevise de som tviler!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Useriøs analyse av VG. Toni fortjener minst terningkast 4, og hvordan kan et angrep med Ohi, Boli, Mauritz-Hansen, Pedersen og den varslede nye klassespissen gi terningkast 2?? Håper gutta bruker dette som ekstra motivasjon til motbevise de som tviler!

Hvordan kan VG vurdere en varslet ny klassespiss? Er langt fra sikkert denne spilleren kommer....
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Useriøs analyse av VG. Toni fortjener minst terningkast 4, og hvordan kan et angrep med Ohi, Boli, Mauritz-Hansen, Pedersen og den varslede nye klassespissen gi terningkast 2?? Håper gutta bruker dette som ekstra motivasjon til motbevise de som tviler!

Hvordan kan VG vurdere en varslet ny klassespiss? Er langt fra sikkert denne spilleren kommer....
Uavhengig om man regner med den nye spissen så er Ohi, Boli, Mauritz-Hansen og Pedersen langt bedre enn terningkast 2...
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Useriøs analyse av VG. Toni fortjener minst terningkast 4, og hvordan kan et angrep med Ohi, Boli, Mauritz-Hansen, Pedersen og den varslede nye klassespissen gi terningkast 2?? Håper gutta bruker dette som ekstra motivasjon til motbevise de som tviler!

Hvordan kan VG vurdere en varslet ny klassespiss? Er langt fra sikkert denne spilleren kommer....
Uavhengig om man regner med den nye spissen så er Ohi, Boli, Mauritz-Hansen og Pedersen langt bedre enn terningkast 2...

Er de virkelig det?

Endret av JespV
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Useriøs analyse av VG. Toni fortjener minst terningkast 4, og hvordan kan et angrep med Ohi, Boli, Mauritz-Hansen, Pedersen og den varslede nye klassespissen gi terningkast 2?? Håper gutta bruker dette som ekstra motivasjon til motbevise de som tviler!

 

Varslet ny klassespiss du liksom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


så vg skal bedømme angrepet på en mulig spiss som kanskje kommer før seriestart og er god? En spiss(ppd) som man vet holder en viss elitestandard blir fort terningkast to.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Useriøs analyse av VG. Toni fortjener minst terningkast 4, og hvordan kan et angrep med Ohi, Boli, Mauritz-Hansen, Pedersen og den varslede nye klassespissen gi terningkast 2?? Håper gutta bruker dette som ekstra motivasjon til motbevise de som tviler!

Hvordan kan VG vurdere en varslet ny klassespiss? Er langt fra sikkert denne spilleren kommer....
Uavhengig om man regner med den nye spissen så er Ohi, Boli, Mauritz-Hansen og Pedersen langt bedre enn terningkast 2...

Er de virkelig det?

Det mener jeg. Av angrepene som er vurdert hittil er det ingen som får lavere score enn vårt, og angrepet til feks kbk får terningkast 3! Må huske på at gyasi og njie også er vurdert i denne lagdelen for oss. Men for all del det er ikke så lenge til det braker løs og da har ikke de terningkastene så mye å si...
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så at det var direkte sending på Facebook fra Nadderud klokka 12 idag, noen som vet hvorfor ?

 

Det står jo i teksten på den planlagte sendingen:

 

Magasin før avspark på søndag

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Så at det var direkte sending på Facebook fra Nadderud klokka 12 idag, noen som vet hvorfor ?

Det står jo i teksten på den planlagte sendingen:

 

Magasin før avspark på søndag

Okei, fikk bare opp varsel om planlagt direktesending! Endret av ÅsmundJ
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg får bare mer og mer tro på et dette kan bli en veldig god sesong, jeg. Mange bekymrer seg over at vi mangler den og den spilleren, og at han og han ikke er god nok. Det kan godt stemme, men om Toni nå har klart å få til det han har forsøkt på hele veien, tror jeg ikke det har en forbanne dritt å si hvor gode/dårlige enkeltspillere vi har. Vi får se!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Eliteserien 2017 - Hvordan skal det gå?
×
×
  • Opprett ny...