Gå til innhold

Drakten 2017


oddemann1
 Del

Anbefalte innlegg


Ugh... Hadde egentlig tenkt å kjøpe ny drakt i år. Det utgår relativt greit. Den ser ikke SÅ ille ut på langt hold, men nære var det ikke noe særlig. Like greit jeg stort sett skal se den fra tribunen.

Da trenger du en hettegenser. Den koster 500 kr og er kul både på avstand og nært hold.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ugh... Hadde egentlig tenkt å kjøpe ny drakt i år. Det utgår relativt greit. Den ser ikke SÅ ille ut på langt hold, men nære var det ikke noe særlig. Like greit jeg stort sett skal se den fra tribunen.

Da trenger du en hettegenser. Den koster 500 kr og er kul både på avstand og nært hold.

 

 

Jeg trenger også en hettegenser :) Når/hvor selges de?

Endret av kihl
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har et restlager igjen som ligger på SS' hemmelige lager. Jeg begynner å få mindre tro på at det blir noen medlemskveld før jul, men Gunnar sitter og selger sesongkort og medlemskap på Anton i morgen kl 11-15. Han har kanskje mulighet til å ta med din størrelse om du melder ham i forkant. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ugh... Hadde egentlig tenkt å kjøpe ny drakt i år. Det utgår relativt greit. Den ser ikke SÅ ille ut på langt hold, men nære var det ikke noe særlig. Like greit jeg stort sett skal se den fra tribunen.

Da trenger du en hettegenser. Den koster 500 kr og er kul både på avstand og nært hold.

 

 

500,- for dette praktplagget er virkelig ingenting. Jeg har bodd i min siden jeg trakk den på meg første gang for en uke siden og har aldri vært kulere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har et restlager igjen som ligger på SS' hemmelige lager. Jeg begynner å få mindre tro på at det blir noen medlemskveld før jul, men Gunnar sitter og selger sesongkort og medlemskap på Anton i morgen kl 11-15. Han har kanskje mulighet til å ta med din størrelse om du melder ham i forkant. :)

Ja sende meg gjerne et PM i løpet av dagen hvis det er noen som ønsker en hettegensere eller to, vi har også noen få skjerf igjen av designet "Stabækfans", disse tar jeg også med bort til Anton i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Min datter begynner og mase om drakt. Noen som vet om de har små str i drakter på Anton nå? Evt har vi i ss noen små tshirt? Typ 2år kanskje 4år men blir kjole da

De fleste størrelser skal i teorien være til salgs hos Anton på Bekkestua

https://www.antonsport.no/produkter/fotballtroye-stb-xxs-9115/navy-xxs-45036

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Min datter begynner og mase om drakt. Noen som vet om de har små str i drakter på Anton nå? Evt har vi i ss noen små tshirt? Typ 2år kanskje 4år men blir kjole da

De fleste størrelser skal i teorien være til salgs hos Anton på Bekkestua

https://www.antonsport.no/produkter/fotballtroye-stb-xxs-9115/navy-xxs-45036

 

Sykt å ta 799kr for en barnedrakt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Min datter begynner og mase om drakt. Noen som vet om de har små str i drakter på Anton nå? Evt har vi i ss noen små tshirt? Typ 2år kanskje 4år men blir kjole da

De fleste størrelser skal i teorien være til salgs hos Anton på Bekkestua

https://www.antonsport.no/produkter/fotballtroye-stb-xxs-9115/navy-xxs-45036

Sykt å ta 799kr for en barnedrakt
Er vel ei heller en Barnedrakt men en voksen drakt i xxs . Det syke er at de ikke en gang har barnedrakter. Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Drakten 2017
×
×
  • Opprett ny...