Jump to content

Treningskamper 2017

Recommended Posts

• Replies 729
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er så digg når klubben kommuniserer godt når man er på tilbudssiden! Da pakker jeg sammen streaming-kitet mitt igjen da. Det blir neppe pakket opp igjen på en stund. Men da vet vi i hvert fall at

Jeg satser på at vi streamer Follo-kampen nå på fredag, så da hjelper det vel litt.

Hva er greia med å kritisere folk som bruker penger og fritid for å følge laget på treningsleir, for å nevne at de gjør det?

Posted Images

Hvordan ser det ut etter 45 min ?

kjedelig, ett par ganger vi har kommet frem til deres 16-meter, men da har det vært mye unøyaktighet. Dårlig bane.

siste 15 ikke ille. mye bra kombinasjoner på midten. klar stigning siste del av omgangen.

Edited by gurre99

Vi hadde en svak start, men har kommet mer med etter hvert. Resultat etter første omgang gir vel et greitt bilde av styrkeforholdet. Svakt hos oss: Liten begvegelse uten ball. Soyuba virker sikker og god. El Amrani ofte på etterskudd og måtte gi en god del frispark. Motstanderlaget startet ut i hundre og løp seg litt tomme og vi kom til et par halvsjanser. Konklusjon: Ingen god kamp - to relativt svake lag..

Synes ikke dette var så galt. Negativt: Vi ble kjempet ut av stilen i rundt en halvtime, men forsvaret sto i mot. Positivt: Vi slo tilbake og overtok og vant som det klart beste laget. Lustenau fikk etter hvert strekk i laget, fordi de ble slitne - orket ikke å jobbe hjemover, noen som gjorde at vi fikke bedre plass. Vi har svakheter - dårlig bevegelser i første omgang spesielt på midtbanen. Savner en midtbanegeneral som tar ansvar.