Gå til innhold

Treningskamper 2017


gwestlund
 Del

Anbefalte innlegg


Troppen til dagens match!

Mande Sayouba, Gurpreet Singh Sandhu, Ahmed El Amrani, Daniel Granli, Edvard Race, Jeppe Moe, Tortol Lumanza, Emil Bohinen, Tonny Brochmann, Hugo Vetlesen, Moussa Njie, Sebastian Pedersen, Andreas Hanche-Olsen, Håkon Skogseid, Luc Kassi, Sindre Mauritz-Hansen

Ingen Skjønsberg, Ohi (syk) eller Ba (kampen kommer for tidlig), men Gaston (prøvespilleren fra Argentina) får muligheten til å vise seg frem!


http://www.stabak.no/nyheter/troppen-mot-strommen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæks lag:


Gurpreet Singh Sandhu - Ahmed El Amrani, Edvard Race, Daniel Granli, Jeppe Moe - Moussa Njie, Tonny Brochmann, Tortol Lumanza, Emil Bohinen, Hugo Vetlesen, Sebastian Pedersen


Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gurpreet Singh Sandhu - Ahmed El Amrani, Edvard Race, Daniel Granli, Jeppe Moe - Moussa Njie, Tonny Brochmann, Tortol Lumanza, Emil Bohinen, Hugo Vetlesen, Sebastian Pedersen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet hvorfor ikke Ohi er med? Og trodde Hanche Olsen skulle spille seg inn i kampform igjen før sesongstart?

Ohi er syk. Husk at det er ny kamp på fredag og det er ikke alle som tåler to kamper så sett på dette tidspunktet i oppkjøringen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror ikke vi skal bry oss nevneverdig om målene bakover idag (selv om corner er dritt). Virker som om vi fokuserer på å stå høyt i banen, raskt press og overtall i midten. Det syns jeg vi får bra til! Bryter høyt og har innimellom veldig bra bra spill. Spiller framover, sideveis og bakover der det faktisk er riktig (til forskjell fra f.eks Adu som var kun bakover)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Donald Trump: - Det innøvde frisparket der var noe av det lekreste jeg har sett!

Corneren derimot funket fjell

 

D.T.: - ingen er bedre på corner enn oss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror ikke vi skal bry oss nevneverdig om målene bakover idag (selv om corner er dritt). Virker som om vi fokuserer på å stå høyt i banen, raskt press og overtall i midten. Det syns jeg vi får bra til! Bryter høyt og har innimellom veldig bra bra spill. Spiller framover, sideveis og bakover der det faktisk er riktig (til forskjell fra f.eks Adu som var kun bakover)

Veldig uenig i en slik holdning. Vi slet med det i store deler av fjoråret så å droppe å tenke solid forsvar blir litt for mye Høgmoe for meg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper 2017
×
×
  • Opprett ny...