Gå til innhold

Treningskamper 2017


gwestlund
 Del

Anbefalte innlegg


Meget solid førsteomgang. Mye ballinnehav, ro med kula, brukbare forsøk på gjennombrudd. Sandefjord har ikke skapt noe. En Byggelagsspiller til nå, så....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes Vetlesen og Bohinen imponerer! De er nok ikke klare for fast plass enda, men tror ikke vi blir betydelig svekka om en av de må steppe inn i noen kamper pga skader

Enig når det kommer til Vetlesen, ikke Bohinen. Synes han ble veldig usynlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi må skjerpe avslutningene våre, og involvere Brochmann mer (fikk sjelden ballen, og fikk ikke til noe som helst de få gangene han fikk den). Ellers en godkjent kamp, riktignok mot Tippeligaens antatt svakeste lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg så de siste 20 minuttene og ble veldig positivt overrasket av det jeg trodde måtte være broren til Trondsen.... Hugo Vetlesen. Er dette en av ungutta fra akademiet? Synes han gjorde ting enkelt og hadde flott overblikk og veldig mye involvert. Spennende lag, mye bedre enn Sandefjord. Lover så bra at jeg fikk igjen lysten på sesongkort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Synes Vetlesen og Bohinen imponerer! De er nok ikke klare for fast plass enda, men tror ikke vi blir betydelig svekka om en av de må steppe inn i noen kamper pga skader

Enig når det kommer til Vetlesen, ikke Bohinen. Synes han ble veldig usynlig.

 

Vetlesen var klart mer involvert, ja, men så hadde han jo en mer offensiv rolle også. De er jo forskjellige typer, og der Hugo er flinkere på små flater, synes jeg duellspillet til Bohinen var lovende til å bare være 18 (om to dager). Kan se for meg han som en dypere ballsentral/ballvinner. Han har hatt noen gode langpasninger i tidligere treningskamper, uten at det kom så godt til syne i dag. Blir spennende å se hvem som foretrekkes som reserve når Østvold også blir klar igjen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så kampen sammen med en tysk speider som jeg kjenner. Han var der bare for å følge litt med hva som skjer i Stabæk og Sandefjord. Han likte det han så fra Ba og Kassi. Han tror også Moussa kan bli viktig, hvis han spilles igjennom i rett øyeblikk. I dag ventet vi ofte til han var dekket før vi spilte på han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg så de siste 20 minuttene og ble veldig positivt overrasket av det jeg trodde måtte være broren til Trondsen.... Hugo Vetlesen. Er dette en av ungutta fra akademiet? Synes han gjorde ting enkelt og hadde flott overblikk og veldig mye involvert. Spennende lag, mye bedre enn Sandefjord. Lover så bra at jeg fikk igjen lysten på sesongkort.

Vetlesen er fra Akademiet. Fylte 17 forleden dag (født i 2000).
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så kampen sammen med en tysk speider som jeg kjenner. Han var der bare for å følge litt med hva som skjer i Stabæk og Sandefjord. Han likte det han så fra Ba og Kassi. Han tror også Moussa kan bli viktig, hvis han spilles igjennom i rett øyeblikk. I dag ventet vi ofte til han var dekket før vi spilte på han.

Ikke ta med deg agenter som henter spillerne vår nå da, når det så smått begynner å ligne et lag. ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Så kampen sammen med en tysk speider som jeg kjenner. Han var der bare for å følge litt med hva som skjer i Stabæk og Sandefjord. Han likte det han så fra Ba og Kassi. Han tror også Moussa kan bli viktig, hvis han spilles igjennom i rett øyeblikk. I dag ventet vi ofte til han var dekket før vi spilte på han.

Ikke ta med deg agenter som henter spillerne vår nå da, når det så smått begynner å ligne et lag.

 

He he - tok han ikke med. Han har vært på Nadderud flere ganger og kjenner skandinavisk fotball godt. Vi møttes tilfeldig der og ble stående og se kampen sammen. Synes det er litt OK å få noen utenfra meldinger inn her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor har det blitt av Pedersen egentlig? Skada?

 

Jeg så han trente med de andre som satt på benken/byttet inn mot slutten, rett etter kampen i dag. Så ikke skadet ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Så kampen sammen med en tysk speider som jeg kjenner. Han var der bare for å følge litt med hva som skjer i Stabæk og Sandefjord. Han likte det han så fra Ba og Kassi. Han tror også Moussa kan bli viktig, hvis han spilles igjennom i rett øyeblikk. I dag ventet vi ofte til han var dekket før vi spilte på han.

Ikke ta med deg agenter som henter spillerne vår nå da, når det så smått begynner å ligne et lag.

He he - tok han ikke med. Han har vært på Nadderud flere ganger og kjenner skandinavisk fotball godt. Vi møttes tilfeldig der og ble stående og se kampen sammen. Synes det er litt OK å få noen utenfra meldinger inn her.

Trodde ikke noe annet. Var bare en spøk... ikke så lett her inne lenger. ? Og helt enig fint med nøytrale meninger. ☺

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor har ikke Stabæk vært på treningsleir nede på La Manga i år? De var jo på Malta, men for eks Vålerenga har jo vært på to treningsleir nede i sørligere strøk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor har ikke Stabæk vært på treningsleir nede på La Manga i år? De var jo på Malta, men for eks Vålerenga har jo vært på to treningsleir nede i sørligere strøk.

Vi var ikke på La Manga i fjor heller. Og det er ikke noe tap/savn.

 

Tror du må innse at Stabæk ikke har økonomi til to treningsleire i oppkjøringen, selv om vi hadde det både i 2016 og 2015. Om jeg ikke tar helt feil ble turen til Portland i 2015 betalt i sin helhet av Portland. Årsaken til at vi var både i Marbella og på Malta i fjor mener jeg skyldtes at vi fikk ekstra midler pga Europa-kvaliken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sarp er gode og blir en bra pekepinn på søndag. Nå får vi vite hvor laget står tett opp til seriestart

Tippet på 5.plass av VG idag. Blir god motstand på søndagen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper 2017
×
×
  • Opprett ny...