Gå til innhold

Treningskamper 2017


gwestlund
 Del

Anbefalte innlegg


haha,

 

Tenkte det samme selv - ikke mange veldig kjente navn her. Litt skummelt med tanke på sesongen som kommer at stallen er såpass uferdig.

 

Men, men det begynner vi jo å bli vant til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt skummelt....? Jeg trodde ett øyeblikk at jeg leste oppstillingen til en G19 kamp eller noe sånnt jeg. Er dette hele stallen som er igjen?? (ser at Morten og Birger står over). Tror det blir tøft med topp tre i tippeligaen med denne start eleveren...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det lysforholdene som spiller meg et puss, eller har draktene en langt mer lyseblå farge enn tidligere år?

 

Ellers: til at vi spiller med tilnærmet G19-lag som enkelte sier, synes jeg ikke det ser så dumt ut her i starten. Men det er klart det er bekymringsverdig at stallen er så uferdig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt skummelt....? Jeg trodde ett øyeblikk at jeg leste oppstillingen til en G19 kamp eller noe sånnt jeg. Er dette hele stallen som er igjen?? (ser at Morten og Birger står over). Tror det blir tøft med topp tre i tippeligaen med denne start eleveren...

Haha! Vi går jo direkt ned med dette. Den er safe og vi fortsetter vel å hente noen par spillere fra 1. og 2. divisjon. Rimelig håpløst. Men ja, har ikke mulighet (råd) til noe annet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stallen er jo langt fra komplett og dette er vel langt fra det der vi kommer til å mønstre i første TL runde;

 

Sayouba er jo en finfin keeper og Singh vel så bra.

 

Forsvar; Birger - morten - Hanche - Moe

Midtbane; Moussa - Brochmann - Ny mann - Lumanza

Spiss; Ny mann + Ny mann med Boli som reserve.

 

Synes ikke det egentlig er så galt i januar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stallen er jo langt fra komplett og dette er vel langt fra det der vi kommer til å mønstre i første TL runde;

 

Sayouba er jo en finfin keeper og Singh vel så bra.

 

Forsvar; Birger - morten - Hanche - Moe

Midtbane; Moussa - Brochmann - Ny mann - Lumanza

Spiss; Ny mann + Ny mann med Boli som reserve.

 

Synes ikke det egentlig er så galt i januar.

For så vidt enig der. Meeeen skal ikke bli for negativ nå, men brochmann er ikke mannen som løfter dette laget fra i fjor. Karrieren lyver neppe så mye. Og Birger blir vel ikke. Lumanza skal få sjansen og ja trenger flere nye på topp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stallen er jo langt fra komplett og dette er vel langt fra det der vi kommer til å mønstre i første TL runde;

 

Sayouba er jo en finfin keeper og Singh vel så bra.

 

Forsvar; Birger - morten - Hanche - Moe

Midtbane; Moussa - Brochmann - Ny mann - Lumanza

Spiss; Ny mann + Ny mann med Boli som reserve.

 

Synes ikke det egentlig er så galt i januar.

 

Stallen er jo langt fra komplett og dette er vel langt fra det der vi kommer til å mønstre i første TL runde;

 

Sayouba er jo en finfin keeper og Singh vel så bra.

 

Forsvar; Birger - morten - Hanche - Moe

Midtbane; Moussa - Brochmann - Ny mann - Lumanza

Spiss; Ny mann + Ny mann med Boli som reserve.

 

Synes ikke det egentlig er så galt i januar.

 

Kassi får vel også plass i 11ern

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Spiller vi i en ny formasjon sammenlignet med i fjor? Ren 4-3-3? Eller fungerer den som 4-2-3-1?

Ser ut som vi spiller 4-3-3. Med relativt smale indreløpere

Takk! Og endelig har de skjønt det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Spiller vi i en ny formasjon sammenlignet med i fjor? Ren 4-3-3? Eller fungerer den som 4-2-3-1?

Ser ut som vi spiller 4-3-3. Med relativt smale indreløpere

Takk! Og endelig har de skjønt det.

 

Syntes vi så tendenser på dette i fjor etter Toni tok over, men det var nok lurt å vente til i år. Viktig å ha en ordentlig rollespiller i ankerrollen. Østvold eller Børkeeiet er vel det nærmeste vi har nå

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper 2017
×
×
  • Opprett ny...