Gå til innhold

Treningskamper 2017


gwestlund
 Del

Anbefalte innlegg


 

Jeg synes på ingen måte Vetlesen skuffet i dag. Han imponerer meg stadig. Han fikk forøvrig positive kommentarer fra en svært fotballkyndig Sarpsborg-fyr som satt rett ved oss på stadion.

 

Hvis man absolutt skal trekke frem noen som skuffet i dag kan jeg nevne Moussa og Tonny (selv om det gjør meg vondt).[/quote

Ja, msn kan vel igrunnen nevne nærmeste hele laget før Vetlesen, feks lagets kaptein.]

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

Jeg synes på ingen måte Vetlesen skuffet i dag. Han imponerer meg stadig. Han fikk forøvrig positive kommentarer fra en svært fotballkyndig Sarpsborg-fyr som satt rett ved oss på stadion.

Hvis man absolutt skal trekke frem noen som skuffet i dag kan jeg nevne Moussa og Tonny (selv om det gjør meg vondt).

Jeg tror nok også vi skal putte Morten i den kategorien i dag. Ikke ofte han er der men en gang må være den første også håper vi det er lenge til neste gang for vi er helt avhengig av han i normalt slag Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så bare første omgang, men der var vi klart best hvertfall. Ohi scorer et flott mål, men ved 2 andre anledninger hvor en ekte goalgetter hadde bare rullet ballen inn bommer han. Positivt at han kommer til mulighetene hvertfall.

 

Brochman får til veldig lite på kanten der, tror han må drilles som indreløper eller hengende spiss hvis han skal få ut potensialet.

 

Ellers utilgivelig å slippe inn 2 mål når vi fører kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Fikk ikke sett matchen. Fikk Jude (prøvespilleren) prøvd seg? Hvordan spilte han i tilfellet?

Kom vell innpå de siste 8 minuttene eller noe, var borti ballen to ganger som jeg så.

 

litt spesielt å la en prøvespiller få 8 min eller....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mest av alt virker vi ukonsentrerte i dag - Mande fks. så ut som han hadde hodet ett helt annet sted. Bob Bradley sa alltid at vi måtte være konsentrerte, mens Toni snakker om passion.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mest av alt virker vi ukonsentrerte i dag - Mande fks. så ut som han hadde hodet ett helt annet sted. Bob Bradley sa alltid at vi måtte være konsentrerte, mens Toni snakker om passion.

Kanskje det er på sin plass at Mande og Singh får 45 min hver mot Mjøndalen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes ikke dagens kamp var så gal. Vi hadde et par perioder i første omgang hvor vi var riktig gode. MEN skal vi ikke snart prøve å spille inn et lag ? Det er 13 dager til seriestart og i dag burde vi ha kjørt hele veien med vårt beste mannskap. Kassi som var banens beste mot Sandefjord - hvor var han ? Og hvorfor kom en prøvespiller inn 8 min fra slutten ? Det kan jo ikke vært noen særlig prøve..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes ikke dagens kamp var så gal. Vi hadde et par perioder i første omgang hvor vi var riktig gode. MEN skal vi ikke snart prøve å spille inn et lag ? Det er 13 dager til seriestart og i dag burde vi ha kjørt hele veien med vårt beste mannskap. Kassi som var banens beste mot Sandefjord - hvor var han ? Og hvorfor kom en prøvespiller inn 8 min fra slutten ? Det kan jo ikke vært noen særlig prøve..

Det så ut som de som ble byttet ut ennå ikke helt tåler 2x45 minutter. Dessverre. Tror 11'ern ellers er så godt som satt.

 

Kassi og Daniel satt på tribunen. Muligens skadet, vet ikke sikkert.

 

Med tanke på at dette er det presumptivt beste laget vi har møtt i oppkjøringen, synes jeg det var mye bra å ta med seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes ikke dagens kamp var så gal. Vi hadde et par perioder i første omgang hvor vi var riktig gode. MEN skal vi ikke snart prøve å spille inn et lag ? Det er 13 dager til seriestart og i dag burde vi ha kjørt hele veien med vårt beste mannskap. Kassi som var banens beste mot Sandefjord - hvor var han ? Og hvorfor kom en prøvespiller inn 8 min fra slutten ? Det kan jo ikke vært noen særlig prøve..

 

Kassi jogget rundt på banen under fredagens trening og satt på tribunen i dag så han er nok småskadet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Jeg synes ikke dagens kamp var så gal. Vi hadde et par perioder i første omgang hvor vi var riktig gode. MEN skal vi ikke snart prøve å spille inn et lag ? Det er 13 dager til seriestart og i dag burde vi ha kjørt hele veien med vårt beste mannskap. Kassi som var banens beste mot Sandefjord - hvor var han ? Og hvorfor kom en prøvespiller inn 8 min fra slutten ? Det kan jo ikke vært noen særlig prøve..

Kassi jogget rundt på banen under fredagens trening og satt på tribunen i dag så han er nok småskadet.

Kassi trente for seg selv på gårsdagens trening. Antagelig småskadet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Slettet en haug med innlegg her. Som de fleste skjønner er sånne innlegg ikke ok. Oppfordrer til å rapportere og ignorere neste gang, så man slipper videre diskusjon og drittslenging.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Tror kommentator bare skal si Ohi og ikke prøve seg på etternavnet hans. Skuffende at vi ligger under etter å ha hengt bra med spillemessig.

Synes du virkelig det er skuffende? Sarpsborg er tippet på øvre halvdel av tabellen, og regner med at vi blir dømt nord og ned. Veldig positivt at vi henger såpass bra med, og tror vi skal bite bra fra oss i år. Oppløftende kamp så langt.

 

Det er skuffende ja at vi ligger under etter en spillemessig ok omgang. Andre omgangen derimot var nitrist. Skaper vel omtrent ingenting. Hvis 3-1 tap mot Sarpsborg er noe vi er fornøyd med skjønner man at dette blir en ny kamp for å overleve. Vi har vel kun fylt opp stallen med typisk adeccospillere og usikre kort fra floppeopphold i utlandet. Så at dette blir en tung sesong er helt sikkert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner ikke at supportere av denne klubben fremdeles ikke har fått med seg virkeligheten vi lever i. Vi har TL sannsynligvis minste lønnsbudsjett, og 0 kr å bruke på og kjøpe spillere. Usikre kort og talenter som kan slå igjennom, er det vi har råd til slik situasjonen er nå.

Endret av Forza Stabæk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Vetlesen er krisedårlig

Hugo var faen ikke krisedårlig

 

Jeg skal dempe meg. Dette var en bemerkning midt ute i kampen basert på en situasjon og er ikke mitt totalinntrykk. Jeg er likevel ikke enig med Sebastian at han var en av banens beste. Bare Ba og Ohi får bra karakter av meg ved kampslutt.

Endret av Bolivar
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Vetlesen er krisedårlig

Hugo var faen ikke krisedårlig

Jeg skal dempe meg. Dette var en bemerkning midt ute i kampen basert på en situasjon og er ikke mitt totalinntrykk. Jeg er likevel ikke enig med Sebastian at han var en av banens beste. Bare Ba og Ohi får bra karakter av meg ved kampslutt.
Vel vel, saklighet og uenigheter tilhører jo et godt forum ;) Endret av Sebastian Hassfjell
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Irriterende å ikke høre banen, kun en amatørmessig kommentator.

Kan trøste med at det faktisk var minimalt med lyd på den stadionen, med unntak av like etter de tre målene deres...
Det er noe med det å kunne høre tilslaget på kula
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men all spøk til side; dette var da rimelig dårlig gjennomført. Greit nok, jeg er av den gamle skolen som fortsatt tenker at S08 er et lag vi alltid skal slå og bør kanskje justere prestasjonsforventningene til plass nummer 12,13,14,15. Likevel var dette en svak forestilling som gjør meg noe bekymret for TL2018..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men all spøk til side; dette var da rimelig dårlig gjennomført. Greit nok, jeg er av den gamle skolen som fortsatt tenker at S08 er et lag vi alltid skal slå og bør kanskje justere prestasjonsforventningene til plass nummer 12,13,14,15. Likevel var dette en svak forestilling som gjør meg noe bekymret for TL2018..

Jeg synes det var en merkelig kamp. I korte perioder spilte vi godt, men vi gjorde også en del store feil. Konsentrasjonen virket til tider svak. Mande burde ha reddet mål nummer en. Ved å sjekke repetisjonen, mener jeg at mål 2 var offside. Ved mål 3 var forsvaret åpent som en dobbelt garasjeport.

Laget er bedre enn i fjor på samme tid, men synes at i forsvarsorganiseringen har Toni mye å gå på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner ikke at supportere av denne klubben fremdeles ikke har fått med seg virkeligheten vi lever i. Vi har TL sannsynligvis minste lønnsbudsjett, og 0 kr å bruke på og kjøpe spillere. Usikre kort og talenter som kan slå igjennom, er det vi har råd til slik situasjonen er nå.

Det er klart at vi gjerne skulle ha mer penger - men siden vi snakker om kampen i går, er det verdt å merke seg at Sarpsborg 08 i fjor hadde omtrent samme budsjett som oss og gjennomførte en fin sesong og endte på 6. plass. Sogndal hadde ett betydelig mindre budsjett enn oss og endte 11. plass. Er litt lei av å lese her inne at hver gang det slås en dårlig pasning, eller slippes inn et billig mål så er det budsjettet som har skylda !

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha fulgt alle Stabæk sine oppkjøringer siden 2005 er det hvertfall en ting jeg har lært meg - Prestasjon er viktigere enn resultat. Gjerne da det blir gjort så mye bytter fra 60 min og ut som ødelegger hele flyten. Under Janne tror jeg nesten aldri vi vant en eneste treningsmatch, men vi tapte heller ikke, det ble veldig mye uavgjort.

 

Fjorårs preseason skilte seg ut da vi vant vel bare 1 kamp mot Follo eller lignende? I år har vi vunnet flere, men mot betrakteligere svakere motstand. Jeg tror vi står sterkere enn ifjor, men vi ser ut som et lag som skal spille på bunnen av tabellen.

 

Hvis ikke de siste signeringene vi venter på holder høyt nivå. Enn så lenge virker signeringene av Lumanza og El-Hadji Ba som gode. Mauritz- Hansen, Ødegård, El-Amrani, Skogseid og Brochmann er fortsatt litt usikre i mine øyne. Vi har noen spennende uker i vente!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Skjønner ikke at supportere av denne klubben fremdeles ikke har fått med seg virkeligheten vi lever i. Vi har TL sannsynligvis minste lønnsbudsjett, og 0 kr å bruke på og kjøpe spillere. Usikre kort og talenter som kan slå igjennom, er det vi har råd til slik situasjonen er nå.

Det er klart at vi gjerne skulle ha mer penger - men siden vi snakker om kampen i går, er det verdt å merke seg at Sarpsborg 08 i fjor hadde omtrent samme budsjett som oss og gjennomførte en fin sesong og endte på 6. plass. Sogndal hadde ett betydelig mindre budsjett enn oss og endte 11. plass. Er litt lei av å lese her inne at hver gang det slås en dårlig pasning, eller slippes inn et billig mål så er det budsjettet som har skylda !

 

Du kunne ikke truffet spikeren mer midt på hodet. Klar tale og tilsluttes

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så ikke hele kampen i går, men perioder av første omgang likte jeg godt. Vi kom til noen gode muligheter, og et par hvor jeg spesielt likte pasninger som ble slått gjennom ledd i lengderetning. I den perioden synes jeg Ohi var god, og han virker å løftet seg ihvertfall et hakk siden fjoråret. Jeg ble positivt overrasket, og om ikke S08 var veldig frynsete bakover, så ser det ut som vi kan være mer skapende i år, enn i fjor. Det kan forsåvidt se ut som vi trenger å score mer enn ett mål for å vinne kamper denne sesongen :)

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper 2017
×
×
  • Opprett ny...