Gå til innhold

Seriepremiere: Stabæk-Aalesund


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Sted: Nadderud stadion
Dato: 2. april
Tid: 18:00
Vær: Delvis skyet, småpene 11 grader

Vår statistikk mot Aalesund siste 5 kamper: 1-1-3
Vår statistikk mot Aalesund på Nadderud, alle obligatoriske kamper: 6-1-4

Sist vi møtte Aalesund var 21. august i fjor, da vant vi 3-0 etter mål fra Cole Grossman, Muhamed Keita og Luc Kassi.
Noen husker også kanskje seriepremieren mot Aalesund i 2012, da vi spilte en god kamp foran godt besatte tribuner, selv om sluttresultatet ble 0-0. Noen av oss ble ganske optimistiske av det. Vi husker hvordan det gikk...

Begge lag har vunnet sin generalprøve, Aalesund slo erkerival Molde 5-1 (!) og vi kontrollerte inn en 3-0-seier mot Mjøndalen.

 

Resultattips: tør ikke

 

Kjør debatt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Antall ledige plasser per nå:

Hovis øvre: 285 (obs 202 og 203 ikke åpnet)
Jr Support: 219
Høvis nedre: 409 (obs 107 og 108 ikke åpnet)
Stabæktribunen: 369
Stabæk Support: ikke åpnet for nettsalg
Bortesupport: 554

Totalt: 1836
Totalt minus borte: 1282

Selv om man må huske at det mangler en del felt i denne oversikten, må billettsalget sies å være brukbart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er dette en sannsynlig oppstilling?



Sayouba



Skogseid - MMS - Hanche-O. - Race



Ba - Lumanza



Amrani Brochmann - Njie



Ohi



Usikker på Kassi. Er han kampklar? I så fall går vel han inn for Brochmann som igjen tar plassen til Amrani?


Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er dette en sannsynlig oppstilling?

Sayouba

Skogseid - MMS - Hanche-O. - Race

Ba - Lumanza

Amrani Brochmann - Njie

Ohi

Usikker på Kassi. Er han kampklar? I så fall går vel han inn for Brochmann som igjen tar plassen til Amrani?

Tror du er inne på noe. Moe starter riktignok, noe annet vil overraske meg veldig. Spilt alt i pre-season. Race spilt nesten utelukkende midtstopper.

 

Noen som vet hvordan det går med Skogseid? Måtte ut tidlig i første omgang mot Mjøndalen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror det blir 2-1 til Stabæk. Aafk slo jo Molde 5-1 dog er dette en treningskamp. Men er et varsku og man bør ikke ta lett på Aafk. Håper gutta er tente og kjemper til seier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Amrani på vingen? Er ikke Vetlesen foran i køen, og vi skyver da dansken ut på flanken? Og hvorfor må vi spille en utdøende formasjon som 4-2-3-1 er? Bedre å bruke Pedersen på topp i 4-4-2 da.

Endret av veigarP
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser for meg denne 11eren fra start:

 

Mande

 

Skogseid - A.H.O - MMS - Moe

 

Lumanza - Ba

 

Ohi - Kassi - Nije

 

Ny spiss

 

Resultat: Solid 2-0 seier. Moussa og Andreas putter.

Tviler sterkt på om en ny ukjent spiss skal rett inn i lagoppstillingen, og i tillegg tror jeg Luc er småskadet. Ohi skal dyrkes som spiss, ikke på kant

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fan Zone, er det noe folkene her støtter opp om, eller er det Onkel Blaa som gjelder?
Synes egentlig det virker som ett godt konsept som jeg ikke håper dør ut før det får mulighet til å starte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fan Zone, er det noe folkene her støtter opp om, eller er det Onkel Blaa som gjelder?

Synes egentlig det virker som ett godt konsept som jeg ikke håper dør ut før det får mulighet til å starte.

For min del så vil jeg heller stikke innom Onkel Blaa før match pga ølen.

 

Synes det er et kult konsept med FanZone, men føler dette ikke kommer til å slå an helt, men kult å prøve ut. Får håpe det er fint vær de gangene klubben(?) arrangerer dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fan Zone, er det noe folkene her støtter opp om, eller er det Onkel Blaa som gjelder?

Synes egentlig det virker som ett godt konsept som jeg ikke håper dør ut før det får mulighet til å starte.

Jeg ser for meg å stikke dit fra blaa i 5-tiden, middag i Fan Zone.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fan Zone, er det noe folkene her støtter opp om, eller er det Onkel Blaa som gjelder?

Synes egentlig det virker som ett godt konsept som jeg ikke håper dør ut før det får mulighet til å starte.

 

Dette er mer rettet mot familier etc enn mot drankerne på Blaa. Dog håper jeg at mange blir med ned på stadion i god tid for å synge for gutta når de varmer opp :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er dette en sannsynlig oppstilling?

 

Sayouba

 

Skogseid - MMS - Hanche-O. - Race

 

Ba - Lumanza

 

Amrani Brochmann - Njie

 

Ohi

 

Usikker på Kassi. Er han kampklar? I så fall går vel han inn for Brochmann som igjen tar plassen til Amrani?

Luc skal rekke kampen og vil nok være involvert enten fra start eller fra benken.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sayouba

Skogseid - MMS - Hanche-O. - Moe

Ba - Lumanza (spiller disse kanskje motsatt side? Litt usikker).

Brochmann - Kassi - Njie

Ohi

 

Brochmann er vel egentlig ikke høyrekant, men ser ingen utenom eventuelt Amrani som kandidat der per nå. Hvor stor er eventuelt sjansen for at Vetlesen starter?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er Kassi skadet er det veldig stor sannsynlighet for at Vetlesen starter. Er han frisk kan det fortsatt hende Vetlesen starter fremfor han siden han har jo nesten ikke spilt i hele vinter. Hvis det blir signert en god spiller nå de neste dagene kan det også være med på å skyve Vetlesen ut av laget.

 

Jeg synes Vetlesen har klart seg fint mot 1.divisjon motstand. Han slet sammen med resten av laget mot VIF. Sandefjordkampen så jeg ikke så kan ikke uttale meg om den. En Kassi i form stiller nok foran han i køen på generelt basis. Potensialet til Vetlesen vil jeg si dog er mye høyere. Kanskje størst av alle Stabækspillere i dagens tropp med sterk konkurranse fra Hanche Olsen i mine øyne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fint å se at klubben tar grep og mobiliserer med fanzone og busser til eldresenter! Hvor mange tilskuere er det lov å håpe på til søndag?

 

Blir det fint vær på søndag og godt oppmøte fra Aalesund, er det langt fra umulig at vi runder 4000 solgte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Viktig at alle mobiliserer venner og familie inn mot FanZone på søndag - dette er som nevnt et familiearrangement uten alkohol og tanken er å få med en bred gruppe på kamp. Vi serverer digg og sunn mat fra Høvikveien - bestiller du på forhånd betaler du kun 90 spenn for voksen og 60 for barn. Ellers blir det ballbinge, shoot out mål, tatoveringer, ansiktsmaling, musikk, intervjuer, salg av supporterutstyr mm. La oss lage dette til en suksess - har dere spm er det bare å sende PM eller spørre her - vi ses fra 16.30 på søndag ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Seriepremiere: Stabæk-Aalesund
×
×
  • Opprett ny...