Gå til innhold

Kamptråd: Sogndal - Stabæk


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Denne troppen, og med El-Amrani, Gyasi og Boli på skadelisten... Det ser virkelig bra ut om spillerne er så gode som de viste mot AaFK

For ikke å glemme bohinen som jeg tror kan ta store steg i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Merker jeg er ordentlig spent på denne kampen. Greier vi å følge opp prestasjonen mot Aafk, eller var det kun en veldig god enkeltkamp? Gjenstår å se, men har ordentlig troen på dette laget her. Virker som om selvtilliten blant gutta er mye bedre nå enn på lenge.! ;)

Satser på denne 11eren fra start med utgangspunkt i at Ohi er klar.

 

Mande

 

Håkon - MMS - Olsen- Moe

 

Ba - Tortol

 

Toni - Kassi - Njie

 

Ohi (Nimely)

 

Benk: Singh, Nimely (Ohi), Pedersen, Mauritz-Hansen, Granli, Hugo, Renå Olsen.

Tror dette er en match som passer Kassi bedre enn Hugo , med tanke på hvor robuste Sogndal faktisk er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Merker jeg er ordentlig spent på denne kampen. Greier vi å følge opp prestasjonen mot Aafk, eller var det kun en veldig god enkeltkamp? Gjenstår å se, men har ordentlig troen på dette laget her. Virker som om selvtilliten blant gutta er mye bedre nå enn på lenge.! ;)

Satser på denne 11eren fra start med utgangspunkt i at Ohi er klar.

 

Mande

 

Håkon - MMS - Olsen- Moe

 

Ba - Tortol

 

Toni - Kassi - Njie

 

Ohi (Nimely)

 

Benk: Singh, Nimely (Ohi), Pedersen, Mauritz-Hansen, Granli, Hugo, Renå Olsen.

Tror dette er en match som passer Kassi bedre enn Hugo , med tanke på hvor robuste Sogndal faktisk er.

Vi stiller likt som sist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Deilig å gå inn i en slik bortekamp uten å ha det presset om å måtte ta tre poeng hengende over seg. Endelig kan vi slappe av og nyte kampen. Tøft kampprogram med tre kamper på en uke, men det er vel dette vi har trent for hele vinteren, så vi skal være klare såpass tidlig i sesongen for dette som alle andre lag. Bare at bredden i stallen vår er kanskje ikke den beste. Får vi med oss et poeng her skal vi si oss veldig fornøyd. For Sogndal derimot er dette en kamp de bør vinne for å kickstarte sesongen etter tap i Sarpsborg sist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Merker jeg er ordentlig spent på denne kampen. Greier vi å følge opp prestasjonen mot Aafk, eller var det kun en veldig god enkeltkamp? Gjenstår å se, men har ordentlig troen på dette laget her. Virker som om selvtilliten blant gutta er mye bedre nå enn på lenge.! ;)

Satser på denne 11eren fra start med utgangspunkt i at Ohi er klar.

 

Mande

 

Håkon - MMS - Olsen- Moe

 

Ba - Tortol

 

Toni - Kassi - Njie

 

Ohi (Nimely)

 

Benk: Singh, Nimely (Ohi), Pedersen, Mauritz-Hansen, Granli, Hugo, Renå Olsen.

Tror dette er en match som passer Kassi bedre enn Hugo , med tanke på hvor robuste Sogndal faktisk er.

Vi stiller likt som sist.

Jepp, bekreftet av Schelvan

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eurosport studio nå, skryter mye av oss og hvor direkte vi var i spillet mot AAfk.

Toni melder at Ohi er 100% alltid, og Ohi melder om smerter litt over alt men sånn er det å være fotballspiller.

Han mener også laget og han selv er i meget god form.

 

 

Gleder meg til kamp

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uavgjort og en god prestasjon her skal vi si oss fornøyd med.

 

Viktig at gutta ikke tror de er altfor gode, vi møter et revansjesugent hjemmelag som skal vise seg frem for første gang denne sesongen for Sogndalingene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke hjemme enda så får ikke sjekket, men er en typ fane man må trykke ned så dukker alle kampene opp.

 

Noe ala, Eliteserien runde 2 elns.

Sånn var det på søndag, men ikke nå

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Arroganse på sitt verste dette her. Kampen er i gang, og vi får faen ikke sett pga inkompetente svindlere

La oss gi det 2 runder til før vi stempler dem som svindlere da. :D

Men funker ikke i appen her heller, prøvd manisk inn og ut-logging.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

Nå funker det men de er i overkant treige og jeg må logge inn og ut og restarte Apple TV. Virker som de trenger en liten oppdatering på appen sin. Det litt dårlig kvalitet på bilde og det er ikke mitt bredbånd for å si det sånn.

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Sogndal - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...