Gå til innhold

Kamptråd: Tromsø-Stabæk


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Her må vi først gratulere spillere og ikke minst supporterne som var på stadion med en fantastisk jobb. Dette var årets viktigste seier på en vanskelig bortebane. Gutta viser karakter, innsatsvilje og ekstra gledelig at Jonathan stod 93 minutter. Dette laget er et lag med stor L som har ryddet opp i det defensive, skaper sjangser i bøtter og spann og ikke minst har den turen som en topplag trenger. Neste helg bør det bli utsolgt på Fort Nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg godtar 2 plass 1 poeng bak RBK etter 5 runder ut i fra forutsetningene før seriestart :-)

 

Jeg gleder meg til RBK kampen 13.5 - så kan vi få lagt dem bak oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Grattis med debut for Morten Renå Olsen, selv om det ikke ble så mange minuttene.

Liker at Toni lar unggutta få kjenne på nivået.

Flott førsteberøring, selvom det er så lite betyr det så mye
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi gjøre jerv til fast farmerlag

 

Sammen med Holmlia og vårt eget akademi burde det utgjøre et solid fundament. Håper det kan drøsser inn store beløp, og at deler av det går til de to nevnte lag.

 

Så deilig, så deilig denne seieren, og desto bedre at RBK bare klarte uavgjort hjemme. Bortestatistikken vår ble plutselig veldig mye bedre, la oss håpe dette bare er starten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dæven så god Vetlesen var i går. Viser muskler og trygghet med ball. Hadde det vært normal uttelling for begge lag kunne vel kampen fort endt 4-4, så håper de ser ekstra nøye på det defensive mot Haugesundkampen.

 

Blir spennende å se hvem som starter hvis Ba er tilbake neste match. Kassi med to målgivende og en ellers bra kamp er ikke lett å sette på benken. Deilig med kamp om plassene!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Tromsø-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...