Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Rosenborg


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Ikke av noe mere grunn enn at Ba absolutt bør spille. Og da stnes jeg ikke Kassi er klar for å være lenger frem. Vannvittig ustabil i prestasjonene og veldig "av og på". Hugo synes jeg er mer stabil og har større arbeidskapasitet. Og det kommer til å trenges mot RBK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke av noe mere grunn enn at Ba absolutt bør spille. Og da stnes jeg ikke Kassi er klar for å være lenger frem. Vannvittig ustabil i prestasjonene og veldig "av og på". Hugo synes jeg er mer stabil og har større arbeidskapasitet. Og det kommer til å trenges mot RBK.

Enig i at Ba absolutt bør spille. Men veldig uenig at Kassi er vanvittig ustabil i prestasjonene og at han har mindre arbeidskapasitet enn Hugo. Kassis fysikk og kreativitet (han er jo for vår ubestridte assistkonge) er noe vi kommer til å få bruk for på OM mot RBK. Håper på denne elleveren; Løven-Skogseid-Hanche-MMS-Moe-Ba-Lumanza-Brochmann-Kassi-Njie-Ohi
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke sikkert du skal lese alle innleggene i den tråden der bokstavlig ;)

 

Du gjør en god jobb der inne med å skru ned forventningene, ser jeg ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hugo har spilt med en imponerende ro og trygghet i spillet sitt i de aller fleste kamper, men hadde vært fantastisk med en stor og sterk Ba på midten på lørdag. Tror Lumanza og Ba er mer enn gode nok til å vinne den midtbaneduellen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hugo har spilt med en imponerende ro og trygghet i spillet sitt i de aller fleste kamper, men hadde vært fantastisk med en stor og sterk Ba på midten på lørdag. Tror Lumanza og Ba er mer enn gode nok til å vinne den midtbaneduellen.

Ba kunne virkelig satt Mike Jensen på plass. Hugo jobber bra, men når man er så liten og hverken fysikk eller hurtighet er hans sterke sider ser jeg han til tider sliter mye i den defensive jobbingen. På den positive siden tar Hugo hvertfall mindre livsfarlige nonchalante valg offensivt som Kassi og Lumanza kan ha en tendens til å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hugo har spilt med en imponerende ro og trygghet i spillet sitt i de aller fleste kamper, men hadde vært fantastisk med en stor og sterk Ba på midten på lørdag. Tror Lumanza og Ba er mer enn gode nok til å vinne den midtbaneduellen.

Ba kunne virkelig satt Mike Jensen på plass. Hugo jobber bra, men når man er så liten og hverken fysikk eller hurtighet er hans sterke sider ser jeg han til tider sliter mye i den defensive jobbingen. På den positive siden tar Hugo hvertfall mindre livsfarlige nonchalante valg offensivt som Kassi og Lumanza kan ha en tendens til å gjøre.

 

Hugo er imponerende sterk i kroppen og har virkelig gjort manns jobb på midten. Han lar seg ikke så lett skubbe på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet hvordan det går med Gyasi og Ba? Er det muligheter for at de er med i troppen på lørdag?

Viktig at Ba kommer tilbake. Blir en viktig brikke i dette laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Forøvrig, hva er reglene med barter på Hovis?

Barter har adgang på hovis, men hvis de ender opp med et samlet sangfelt på øvre igjen, kommer jeg til å ha lyst til å skade noen på brakka.

Fra billett.stabak.no: "På hovedtribunen er det ikke tillatt med bortesupport effekter."

 

 

De har forøvrig oppdatert denne teksten nå:

 

"Bortesupport feltet er felt 307-309 - dette feltet er UTSOLGT. Stabæktribunen (300-306) er KUN for Stabæk supportere og ingen andre kommer inn her - evnt billetter kjøpt av bortesupportere/tilhengere her vil ikke bli refundert eller byttet. Bortesupportere kan kjøpe billetter på Hovedtribunen (felt 101-108 eller 201-206), men dette er en tribune for hjemmesupport eller nøytrale og det tillates ikke drakt/flagg fra bortelaget. Skjerf/cap er tillatt."

 

 

En kjapp opptelling viser per nå at det er 796 usolgte billetter totalt på hele stadion.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billettsiden ser ut til å ha gitt opp, men ved siste telling var det 644 billetter igjen. Har du venner som skal kjøpe i billettluken, husk å oppfordre dem til å komme tidlig! Ellers får vi enda flere trøndere på stadion.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Rosenborg
×
×
  • Opprett ny...