Gå til innhold

Turtråd : Godset - Stabæk 16 mai.


Anbefalte innlegg


FOTBALLENS NASJONALDAG: 16. MAI-KAMP MOT STRØMSGODSET
Det er tid for å mobilisere! Vi setter kursen mot Drammen for å knuse Strømsgodset på fotballens nasjonaldag, og vi vil ha med alle Blaa på bortetribunen! Vi åpner derfor bussene våre for de som ikke er medlemmer mot et lite tillegg i pris, så her er det bare å ta med seg venner, familie og naboer på kamp.
Vi starter oppvarmingen til kampen på Onkel Blaa kl 16:00, og her blir det øl, god stemning og grillmat til en billig penge. Med andre ord; kom rett fra jobb og ta middagen med likesinnede på Blaa!
Bussene går fra Bekkestua Bussterminal kl. 18:30.
Prisen er kr 50,- for medlemmer (25,- for de født i år 2000 eller senere), eller 100,- for ikke-medlemmer.
Du kan selvfølgelig når som helst gå inn på medlem.stabaek.no og melde deg inn, så slipper du unna med den beste prisen. Betaling skjer på bussene, fortrinnsvis med kort.
Husk at eventuelle avmeldinger må inn til tur telefonen på 459 13 413 senest to dager før avreisetidspunkt, ellers så må du betale full pris for turen!
Kort sagt:
Tid og sted: 16. mai 2017. Kl. 16:00 på Onkel Blaa, bussene går kl. 18:30
Pris: 50,- for medlemmer (25,- for de født i 2000 eller senere), 100 for ikke-medlemmer
Kjør!

 

Påmelding skjer her :- Hver raskt ute, plassene kommer til og gå raskt!

 

Billett til kampen kan kjøpes her!

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider


De som var tidlig ute med å melde seg på fikk ved en feil en bekreftelsesmail som sa at de hadde meldt seg på Mjøndalen away... Det har dere selvfølgelig ikke. Påmeldingen er i orden, og alle som melder seg på fra nå av skal få riktig mail.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir det satt opp partybuss til matchen?

Tviler da det er siste dag i russetiden og den bussen er leid ut til noen russ :-) Men har spurt etter den.

 

Det er forresten kommet inn 40 påmeldinger allerede. Håper alle som vil på denne turen melder seg på asap :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


noen som vet hvordan det er med parkering i området rundt stadion?

Har pleid å parkere i Blichsgate parkeringshus.

De har i hvert fall tidligere pleid å ha spesialpris for de som skal på kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvilket felt er det som gjelder? Leser K3 på godset sine sider, men dette er utsolgt?

Jeg har hvertfall kjøpt på K3 ettersom linken høyere oppe i tråden ledet meg hit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


noen som vet hvordan det er med parkering i området rundt stadion?

Prøv å parker på Strømsø Senter. Hvis ikke, så parker på oversiden av toglinjen, området rundt Danvik FHS. Jeg går der nå, og det er flere som benytter seg av å stå rett ved gresset som ligger mellom toglinjen og skolen, som ligger rett ovenfor Marienlyst. (kanskje du kan parkere på p-plassen på skolen, skolen stenger 13. mai, så det er ikke noe som skjer på skolen den 16.mai tipper jeg)

 

http://www.godset.no/nyheter/parkering-pa-stromso-senter

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er så fett! Vi er på vei mot gamle høyder, ta med en kompis eller tre da! Når var sist vi hadde 3 busser? I dunno. La oss lage en magisk kveld i Drammen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er så fett! Vi er på vei mot gamle høyder, ta med en kompis eller tre da! Når var sist vi hadde 3 busser? I dunno. La oss lage en magisk kveld i Drammen!

Min aller første bortetur var i 2007 mot Godset og da tror jeg det var minst 3 busser. Tok jo sølv på Marienlyst det året ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Dette er så fett! Vi er på vei mot gamle høyder, ta med en kompis eller tre da! Når var sist vi hadde 3 busser? I dunno. La oss lage en magisk kveld i Drammen!

Min aller første bortetur var i 2007 mot Godset og da tror jeg det var minst 3 busser. Tok jo sølv på Marienlyst det året

 

 

Det var intet mindre enn 6 busser til Drammen det året. Helt vilt.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vært sinnsykt fett å få til 3 busser, men da må alle melde seg på ASAP, og få med et par-tre kompiser! En tredje buss bør bestilles i dag, men akkurat for øyeblikket er vi litt for langt unna til at vi kan ta den økonomiske risken det er å bestille en buss til. Så her er det bare å hjelpe oss med å mobilisere og promotere. En ting som kan gjøres er for eksempel å dele Facebook-eventet, og tagge venner man vil ha med seg på kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Dette er så fett! Vi er på vei mot gamle høyder, ta med en kompis eller tre da! Når var sist vi hadde 3 busser? I dunno. La oss lage en magisk kveld i Drammen!

Min aller første bortetur var i 2007 mot Godset og da tror jeg det var minst 3 busser. Tok jo sølv på Marienlyst det året

 

 

Det var intet mindre enn 6 busser til Drammen det året. Helt vilt.

 

Feil!!

Da vi la oss kvelden før var det 2 busser. Til lunsj var det 3 busser og så rant påmeldingene inn og de 2 siste bussene skaffet jeg under 1 time før avreise. Vi endte opp med 7 busser som er det største antallet busser jeg har hatt for $$.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Grunnet stor interesse idag så har vi klart og hente inn buss nummer 3 :)

 

Her har vi bare 30 plasser igjen!

 

Meld dere på før det blir for sent, det vil være veldig vanskelig å få inn flere busser utover disse tre :)

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd : Godset - Stabæk 16 mai.
×
×
  • Opprett ny...