Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Viking


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Morten P kritiserer at 14 av 16 mål har kommet fra 2 spillere - betyr ikke det egentlig bare at rollene er godt fordelt? Er det et kvalitetstegn dersom 14 av 16 hadde kommet fra 4 spillere, eller 8 eller 14? Og hvorfor skal det brukes mange spillere dersom de som er på banen leverer varene hver gang? Greit nok så er stallen tynn men hvis de 11 som startet ved forrige seier føler seg i form skal man da benke de bare fordi man kan. Jeg ville brukt det mønsteret som fungerte sist gang og satset på kontinuitet - men ja, man er sårbar for skader osv, men å rotere bare "fordi" man kan. Vet ikke om jeg er helt enig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifjor fikk vi jo kritikk fordi vi ikke hadde noen toppscorer. Da lå vel mange av gutta på 4? Ved sesongslutt.

I kun TL i fjor så det slik ut:

 

Ohi: 4 (2 i siste matchen) (+2 mot jerv)
Kassi: 4

Mehmeti: 4

Meling: 4

Nije: 4

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klart jeg håper vi får i gang flere målscorere snart, men MP hører vel til de som var overbevist om vår kollaps i 2008 da Tchoyi forsvant. Gikk helt greit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ok jeg gir meg,og legger drøying av tid bak meg. Nå har jeg også lest Morten P kommentaren og blitt realitetsorientert.https://www.dagbladet.no/sport/minimum-fire-minutter-er-minst-fire-minutter-selv-om-viking-hadde-en-god-sak-vil-de-alltid-ha-feil/67619321

Han burde vel nesten få med seg viking sitt bytte

90+1'Bytte

UT Kwesi Appiah
INN Patrick Pedersen
Da ville han skjønt at det ble lagt til ytterligere 30 sekunder. Det er altfor mange dommere som ikke bryr seg om det og blåser av etter 4 min men denne gangen fulgte han intensjonen til full. Synd for Viking bra for oss.

 

Tror flere må ha sendt melding til MP om dette - han svarte meg at han innrømmet feilen ! Sjelden vare blant journalister....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Ok jeg gir meg,og legger drøying av tid bak meg. Nå har jeg også lest Morten P kommentaren og blitt realitetsorientert.https://www.dagbladet.no/sport/minimum-fire-minutter-er-minst-fire-minutter-selv-om-viking-hadde-en-god-sak-vil-de-alltid-ha-feil/67619321

Han burde vel nesten få med seg viking sitt bytte

90+1'Bytte

UT Kwesi Appiah

INN Patrick Pedersen

Da ville han skjønt at det ble lagt til ytterligere 30 sekunder. Det er altfor mange dommere som ikke bryr seg om det og blåser av etter 4 min men denne gangen fulgte han intensjonen til full. Synd for Viking bra for oss.

Tror flere må ha sendt melding til MP om dette - han svarte meg at han innrømmet feilen ! Sjelden vare blant journalister....
Det han egentlig innrømmet da var vel at han ikke hadde sett kampen... Eller sagt på en annen måte; han innrømmet å ikke ha gjort jobben sin.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


  • Viking er et bedre lag enn tabellsituasjonen tilsier - de kommer til å ta poeng mot mange lag på øvre halvdel framover

Austbø drøyde bra med tid, men der er Mande en av de beste/verste når vi trenger det. Dommerens ansvar å disiplinere keeperen, noe jeg ikke skjønner hvorfor de ikke gjør oftere. Enkelt å arrestere keeperen på å holde ballen i mer enn seks sekunder, gi gult kort og dermed tvinge keeperen til å skynde seg mer i resten av kampen.

Som sikkert alle her er enige i så var det bra av dommeren å legge til overtid på overtiden etter bytte og ytterligere sløsing med tid fra Viking etter 90 minutter. Altfor ofte blåser dommeren av uten å legge til for slik tidsbruk i overtiden (det burde straffe seg å drøye unødig, slik det gjorde for Viking i går).

At folk skylder på Mande for baklengsmålet, skjønner jeg ikke. Det var åpenbart Mortens og særlig Håkons feil. Naturlig å rushe ut for å gjøre "målet mindre" når han ser at Appiah er i ferd med å få ballen, og bare uflaks at det sleivsparket går mellom beina. Han redder oss også med utrusning og påfølgende saksespark rett foran nesa på Viking-spilleren mot slutten av kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Morten P kritiserer at 14 av 16 mål har kommet fra 2 spillere - betyr ikke det egentlig bare at rollene er godt fordelt? Er det et kvalitetstegn dersom 14 av 16 hadde kommet fra 4 spillere, eller 8 eller 14? Og hvorfor skal det brukes mange spillere dersom de som er på banen leverer varene hver gang? Greit nok så er stallen tynn men hvis de 11 som startet ved forrige seier føler seg i form skal man da benke de bare fordi man kan. Jeg ville brukt det mønsteret som fungerte sist gang og satset på kontinuitet - men ja, man er sårbar for skader osv, men å rotere bare "fordi" man kan. Vet ikke om jeg er helt enig

Herlighet for en tåpelig kommentar av MP. Akkurat som om det er et svakhetstegn for et lag at spissene/angrepsspillerne scorer mye mål, og ikke forsvaret/midtbanen?

 

I tillegg mener jeg han totalt overser Lumanzas rolle i laget, han har vært en av våre aller beste (om ikke den beste) sesongen sett under ett. Så jo klart i går hvor mye innhoppet hans hadde å si.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Morten P kritiserer at 14 av 16 mål har kommet fra 2 spillere - betyr ikke det egentlig bare at rollene er godt fordelt? Er det et kvalitetstegn dersom 14 av 16 hadde kommet fra 4 spillere, eller 8 eller 14? Og hvorfor skal det brukes mange spillere dersom de som er på banen leverer varene hver gang? Greit nok så er stallen tynn men hvis de 11 som startet ved forrige seier føler seg i form skal man da benke de bare fordi man kan. Jeg ville brukt det mønsteret som fungerte sist gang og satset på kontinuitet - men ja, man er sårbar for skader osv, men å rotere bare "fordi" man kan. Vet ikke om jeg er helt enig

Herlighet for en tåpelig kommentar av MP. Akkurat som om det er et svakhetstegn for et lag at spissene/angrepsspillerne scorer mye mål, og ikke forsvaret/midtbanen?

 

I tillegg mener jeg han totalt overser Lumanzas rolle i laget, han har vært en av våre aller beste (om ikke den beste) sesongen sett under ett. Så jo klart i går hvor mye innhoppet hans hadde å si.

 

MP har aldri likt Stabæk. Etter dommen i overgangssaken skrev han at NFF fortsatt hadde mulighet til å gripe inn mot Stabæk og at gutta på Ullevål Stadion ikke var ferdig med saken. Han nærmest skulle ha dem til å gå imot en klar dom i retten. Blir den mannen aldri pensjonist ????????????????????

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Morten P kritiserer at 14 av 16 mål har kommet fra 2 spillere - betyr ikke det egentlig bare at rollene er godt fordelt? Er det et kvalitetstegn dersom 14 av 16 hadde kommet fra 4 spillere, eller 8 eller 14? Og hvorfor skal det brukes mange spillere dersom de som er på banen leverer varene hver gang? Greit nok så er stallen tynn men hvis de 11 som startet ved forrige seier føler seg i form skal man da benke de bare fordi man kan. Jeg ville brukt det mønsteret som fungerte sist gang og satset på kontinuitet - men ja, man er sårbar for skader osv, men å rotere bare "fordi" man kan. Vet ikke om jeg er helt enig

Herlighet for en tåpelig kommentar av MP. Akkurat som om det er et svakhetstegn for et lag at spissene/angrepsspillerne scorer mye mål, og ikke forsvaret/midtbanen?

 

I tillegg mener jeg han totalt overser Lumanzas rolle i laget, han har vært en av våre aller beste (om ikke den beste) sesongen sett under ett. Så jo klart i går hvor mye innhoppet hans hadde å si.

 

MP har aldri likt Stabæk. Etter dommen i overgangssaken skrev han at NFF fortsatt hadde mulighet til å gripe inn mot Stabæk og at gutta på Ullevål Stadion ikke var ferdig med saken. Han nærmest skulle ha dem til å gå imot en klar dom i retten. Blir den mannen aldri pensjonist ????????????????????

 

http://www.dagbladet.no/sport/morten-p-gjorde-feil-og-ber-dommeren-om-unnskyldning/67622802

 

Han beklager nå, ett døgn for sent men dog.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han rettet opp èn feil mens han produserte en ny en. Det er ikke så greit å være Morten P. Eller Dagbladet-leser.

 

Den nye feilen? "Tore Hansen dømte en god kamp på Nadderud." #fail

Endret av Isla
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Morten P kritiserer at 14 av 16 mål har kommet fra 2 spillere - betyr ikke det egentlig bare at rollene er godt fordelt? Er det et kvalitetstegn dersom 14 av 16 hadde kommet fra 4 spillere, eller 8 eller 14? Og hvorfor skal det brukes mange spillere dersom de som er på banen leverer varene hver gang? Greit nok så er stallen tynn men hvis de 11 som startet ved forrige seier føler seg i form skal man da benke de bare fordi man kan. Jeg ville brukt det mønsteret som fungerte sist gang og satset på kontinuitet - men ja, man er sårbar for skader osv, men å rotere bare "fordi" man kan. Vet ikke om jeg er helt enig

 

Herlighet for en tåpelig kommentar av MP. Akkurat som om det er et svakhetstegn for et lag at spissene/angrepsspillerne scorer mye mål, og ikke forsvaret/midtbanen?

I tillegg mener jeg han totalt overser Lumanzas rolle i laget, han har vært en av våre aller beste (om ikke den beste) sesongen sett under ett. Så jo klart i går hvor mye innhoppet hans hadde å si.

MP har aldri likt Stabæk. Etter dommen i overgangssaken skrev han at NFF fortsatt hadde mulighet til å gripe inn mot Stabæk og at gutta på Ullevål Stadion ikke var ferdig med saken. Han nærmest skulle ha dem til å gå imot en klar dom i retten. Blir den mannen aldri pensjonist ????????????????????

http://www.dagbladet.no/sport/morten-p-gjorde-feil-og-ber-dommeren-om-unnskyldning/67622802

Han beklager nå, ett døgn for sent men dog.

Han får kred for det. Ikke ofte journalister erkjenner en feil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

 

  • Viking er et bedre lag enn tabellsituasjonen tilsier - de kommer til å ta poeng mot mange lag på øvre halvdel framover
  • Austbø drøyde bra med tid, men der er Mande en av de beste/verste når vi trenger det. Dommerens ansvar å disiplinere keeperen, noe jeg ikke skjønner hvorfor de ikke gjør oftere. Enkelt å arrestere keeperen på å holde ballen i mer enn seks sekunder, gi gult kort og dermed tvinge keeperen til å skynde seg mer i resten av kampen.
  • Som sikkert alle her er enige i så var det bra av dommeren å legge til overtid på overtiden etter bytte og ytterligere sløsing med tid fra Viking etter 90 minutter. Altfor ofte blåser dommeren av uten å legge til for slik tidsbruk i overtiden (det burde straffe seg å drøye unødig, slik det gjorde for Viking i går).
  • At folk skylder på Mande for baklengsmålet, skjønner jeg ikke. Det var åpenbart Mortens og særlig Håkons feil. Naturlig å rushe ut for å gjøre "målet mindre" når han ser at Appiah er i ferd med å få ballen, og bare uflaks at det sleivsparket går mellom beina. Han redder oss også med utrusning og påfølgende saksespark rett foran nesa på Viking-spilleren mot slutten av kampen.

Mande har NULL prosent skyld i baklengs. Nå må folk her inne slutte å løpe etter han ved en hver ørlille mulighet. Han gjør en kjempejobb. Ikke minst saksesparket noen klagde på, uten den inngripen ville det stått 2-0. Det er kun to personer som får fordele skyld seg imellom og det er MMS og Skogseid.

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I går ble jeg mer og mer frustrert utover i første omgang, og når vi "endelig" fikk det klossmajormålet til Viking rett før pause tenkte jeg alle mulige negative tanker:

- Alle kampene hittil i år hvor motstander har scoret først har vi tapt.

- Vi har ikke scoret på hjemmebane på snart 3 hele kamper.

- Vi kommer til å få en reprise av Haugesundkampen: 0-3.

- Viking kommer til å fortsette å ligge kompakt og kontre oss i senk.

osv...

 

Men nå, med fasiten fra 2. omgang vel i hånd, så kan jeg konkludere med:

- Vi har ikke lenger tapt alle kampene hittil i år hvor motstander har scoret først.

- Det er jaggu ikke lang spilletid siden vi sist scoret på hjemmebane. 2 sekunder?

- Vi fikk overhodet ingen reprise av FKH-kampen. Vi vant faktisk andreomgangen!

- Vi presset Viking så langt tilbake på banen, at kontringene deres var helt harmløse sammenlignet med sjansene vi produserte.

 

Dette leder meg til noen gode konklusjoner, tross alt:

1. Vi har litt flyt (når du scorer så seint har du det). Gode lag har gjerne flyt.

2. Gutta står kampen ut.

3. Vi har en notorisk målscorer. Veldig mange tippeligaspisser hadde blåst den langt, langt over mål, spesielt med tanken i bakhodet at "dette er absolutt siste mulighet, jeg bare må score!".

4. Vi klarte å snu den sinnsykt elendige førsteomgang til noe positivt, både resultatmessig og spillemessig. Det indikerer at Toni ikke er helt ute å sykle når det gjelder kampcoaching.

5. Viking får kun ett poeng, på tross av et utrolig heldig ledermål (seriøst, brassespark som blir tunnel på utrusende keeper?!?) som er forært dem av flere Stabækforsvarere som alle fikk hjerneslag samtidig (sjeldent, har jeg hørt). På tross av at de føler at de lykkes hundre prosent med taktikken, og møter et ungt lag som mister det meste av selvtillit i løpet av førsteomgang. På tross av gode overgangsmuligheter, en dommer som overser et soleklart straffespark og et hjemmelag som svir stoore sjanser. På tross av alt dette klarer de ikke å ta tre poeng. De klarer ikke spille så de fortjener tre poeng engang. Og de klarer hvertfall ikke å spille på noen måte som indikerer at de på noe tidspunkt forsøkte å være det beste laget - de skulle bare hindre det beste laget i å spille fotball. Hvordan i alle dager kan dette laget samle sammen de 6-8 seirene de trenger på de neste 20 kampene. Det ser hvertfall ikke jeg. Konklusjon: Rykker ned. Og det er nok like greit.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

  • Viking er et bedre lag enn tabellsituasjonen tilsier - de kommer til å ta poeng mot mange lag på øvre halvdel framover
  • Austbø drøyde bra med tid, men der er Mande en av de beste/verste når vi trenger det. Dommerens ansvar å disiplinere keeperen, noe jeg ikke skjønner hvorfor de ikke gjør oftere. Enkelt å arrestere keeperen på å holde ballen i mer enn seks sekunder, gi gult kort og dermed tvinge keeperen til å skynde seg mer i resten av kampen.
  • Som sikkert alle her er enige i så var det bra av dommeren å legge til overtid på overtiden etter bytte og ytterligere sløsing med tid fra Viking etter 90 minutter. Altfor ofte blåser dommeren av uten å legge til for slik tidsbruk i overtiden (det burde straffe seg å drøye unødig, slik det gjorde for Viking i går).
  • At folk skylder på Mande for baklengsmålet, skjønner jeg ikke. Det var åpenbart Mortens og særlig Håkons feil. Naturlig å rushe ut for å gjøre "målet mindre" når han ser at Appiah er i ferd med å få ballen, og bare uflaks at det sleivsparket går mellom beina. Han redder oss også med utrusning og påfølgende saksespark rett foran nesa på Viking-spilleren mot slutten av kampen.
Mande har NULL prosent skyld i baklengs. Nå må folk her inne slutte å løpe etter han ved en hver ørlille mulighet. Han gjør en kjempejobb. Ikke minst saksesparket noen klagde på, uten den inngripen ville det stått 2-0. Det er kun to personer som får fordele skyld seg imellom og det er MMS og Skogseid.

Jeg, tror, det var jeg som skrev noe negativt om Mande først i denne tråden. Jeg har ikke påstått at han hadde skyld i målet. Min irritasjon dreide seg om hvordan han står på midtbanen ved to anledninger, hvor det er bare flaks at det går bra den ene gangen. Mande har noen veldig bra feberredninger, men gjør så mye rart at han rett og slett ikke skaper noen form for trygghet i forsvaret. Jeg har nevnt det før; han er bra på refleks, men dårlig når han må koble inn spekulatoren og ta beslutninger. Should I stay or should I go? Han nøler mye. Der er han dårlig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

 

Ok jeg gir meg,og legger drøying av tid bak meg. Nå har jeg også lest Morten P kommentaren og blitt realitetsorientert.https://www.dagbladet.no/sport/minimum-fire-minutter-er-minst-fire-minutter-selv-om-viking-hadde-en-god-sak-vil-de-alltid-ha-feil/67619321

Han burde vel nesten få med seg viking sitt bytte

90+1'Bytte

UT Kwesi Appiah

INN Patrick Pedersen

Da ville han skjønt at det ble lagt til ytterligere 30 sekunder. Det er altfor mange dommere som ikke bryr seg om det og blåser av etter 4 min men denne gangen fulgte han intensjonen til full. Synd for Viking bra for oss.

Tror flere må ha sendt melding til MP om dette - han svarte meg at han innrømmet feilen ! Sjelden vare blant journalister....
Det han egentlig innrømmet da var vel at han ikke hadde sett kampen... Eller sagt på en annen måte; han innrømmet å ikke ha gjort jobben sin.

 

Så ham på pressetribunen mot Sarpsborg 08. Husker jeg stusset over at han dro i pausen.

 

Kom tilfeldigvis ikke med noen detaljer utover målscorer i andre omgang i kampsaken sin heller...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mande har NULL prosent skyld i baklengs. Nå må folk her inne slutte å løpe etter han ved en hver ørlille mulighet.

 

Ingen ting vil glede meg mer enn at han stabiliserer seg. Ideelt sett på et topp eliteserienivå, men like under å være god nok til å gå utenlands :-)

 

Men på det målet.. Se det en gang til. Se hvordan han hopper opp samtidig som Viking-spilleren. Siden han da er i luften når "avslutnigen" kommer, har han ingen mulighet til å sparke fra i bakken for å bevege kroppen. Hadde han stått på streken hadde han tatt den. Hadde rusha ut som han gjorde og hold beina, bokstavelig talt, på jorden hadde han tatt den. Det eneste som gjør at den går inn er at han av en eller annen grunn hopper opp i luften og ikke rekker å bevege seg. Dette er jo Keeper 101. Man kan ikke være i luften når avslutningen kommer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

  • Viking er et bedre lag enn tabellsituasjonen tilsier - de kommer til å ta poeng mot mange lag på øvre halvdel framover
  • Austbø drøyde bra med tid, men der er Mande en av de beste/verste når vi trenger det. Dommerens ansvar å disiplinere keeperen, noe jeg ikke skjønner hvorfor de ikke gjør oftere. Enkelt å arrestere keeperen på å holde ballen i mer enn seks sekunder, gi gult kort og dermed tvinge keeperen til å skynde seg mer i resten av kampen.
  • Som sikkert alle her er enige i så var det bra av dommeren å legge til overtid på overtiden etter bytte og ytterligere sløsing med tid fra Viking etter 90 minutter. Altfor ofte blåser dommeren av uten å legge til for slik tidsbruk i overtiden (det burde straffe seg å drøye unødig, slik det gjorde for Viking i går).
  • At folk skylder på Mande for baklengsmålet, skjønner jeg ikke. Det var åpenbart Mortens og særlig Håkons feil. Naturlig å rushe ut for å gjøre "målet mindre" når han ser at Appiah er i ferd med å få ballen, og bare uflaks at det sleivsparket går mellom beina. Han redder oss også med utrusning og påfølgende saksespark rett foran nesa på Viking-spilleren mot slutten av kampen.
Mande har NULL prosent skyld i baklengs. Nå må folk her inne slutte å løpe etter han ved en hver ørlille mulighet. Han gjør en kjempejobb. Ikke minst saksesparket noen klagde på, uten den inngripen ville det stått 2-0. Det er kun to personer som får fordele skyld seg imellom og det er MMS og Skogseid.
Jeg, tror, det var jeg som skrev noe negativt om Mande først i denne tråden. Jeg har ikke påstått at han hadde skyld i målet. Min irritasjon dreide seg om hvordan han står på midtbanen ved to anledninger, hvor det er bare flaks at det går bra den ene gangen. Mande har noen veldig bra feberredninger, men gjør så mye rart at han rett og slett ikke skaper noen form for trygghet i forsvaret. Jeg har nevnt det før; han er bra på refleks, men dårlig når han må koble inn spekulatoren og ta beslutninger. Should I stay or should I go? Han nøler mye. Der er han dårlig!

Du gir på ingen måte inntrykk av at du kan mye om keeperspill. Gode keepere kan både fatte beslutninger tidlig og gjøre om på dem om nødvendig. Det Mande gjør godt er langt mer enn det du karakteriserer som "feberredninger". Hvis du tror Mande ikke har tillit i Forsvaret er det enkelt å sjekke. Se på spillet vårt. Ser det ut som forsvarerne ikke tror på han? NEI!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

  • Viking er et bedre lag enn tabellsituasjonen tilsier - de kommer til å ta poeng mot mange lag på øvre halvdel framover
  • Austbø drøyde bra med tid, men der er Mande en av de beste/verste når vi trenger det. Dommerens ansvar å disiplinere keeperen, noe jeg ikke skjønner hvorfor de ikke gjør oftere. Enkelt å arrestere keeperen på å holde ballen i mer enn seks sekunder, gi gult kort og dermed tvinge keeperen til å skynde seg mer i resten av kampen.
  • Som sikkert alle her er enige i så var det bra av dommeren å legge til overtid på overtiden etter bytte og ytterligere sløsing med tid fra Viking etter 90 minutter. Altfor ofte blåser dommeren av uten å legge til for slik tidsbruk i overtiden (det burde straffe seg å drøye unødig, slik det gjorde for Viking i går).
  • At folk skylder på Mande for baklengsmålet, skjønner jeg ikke. Det var åpenbart Mortens og særlig Håkons feil. Naturlig å rushe ut for å gjøre "målet mindre" når han ser at Appiah er i ferd med å få ballen, og bare uflaks at det sleivsparket går mellom beina. Han redder oss også med utrusning og påfølgende saksespark rett foran nesa på Viking-spilleren mot slutten av kampen.
Mande har NULL prosent skyld i baklengs. Nå må folk her inne slutte å løpe etter han ved en hver ørlille mulighet. Han gjør en kjempejobb. Ikke minst saksesparket noen klagde på, uten den inngripen ville det stått 2-0. Det er kun to personer som får fordele skyld seg imellom og det er MMS og Skogseid.
Jeg, tror, det var jeg som skrev noe negativt om Mande først i denne tråden. Jeg har ikke påstått at han hadde skyld i målet. Min irritasjon dreide seg om hvordan han står på midtbanen ved to anledninger, hvor det er bare flaks at det går bra den ene gangen. Mande har noen veldig bra feberredninger, men gjør så mye rart at han rett og slett ikke skaper noen form for trygghet i forsvaret. Jeg har nevnt det før; han er bra på refleks, men dårlig når han må koble inn spekulatoren og ta beslutninger. Should I stay or should I go? Han nøler mye. Der er han dårlig!

Du gir på ingen måte inntrykk av at du kan mye om keeperspill. Gode keepere kan både fatte beslutninger tidlig og gjøre om på dem om nødvendig. Det Mande gjør godt er langt mer enn det du karakteriserer som "feberredninger". Hvis du tror Mande ikke har tillit i Forsvaret er det enkelt å sjekke. Se på spillet vårt. Ser det ut som forsvarerne ikke tror på han? NEI!

 

 

Du har rett i at jeg ikke kan så mye om keeperspill. Beklager! Jeg har imidlertid ikke diskutert hvorvidt han har tillit i Forsvaret. Det skulle tatt seg ut :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mbh, du skrev:

" gjør så mye rart at han rett og slett ikke skaper noen form for trygghet i forsvaret".

 

Min store F var kun en typo, og det skjønte du nok.

 

Mitt poeng er at ingenting tyder på at Morten, Andreas, Jeppe eller Håkon sliter med å stole på Mandes egenskaper som keeper. Ergo er tillit og trygghet intakt.

 

Så får vi se om det samme er tilfellet når Gurpreet sannsynligvis spiller på torsdag mot Asker.

Endret av Bebe
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg mener fortsatt at han til tider er uklar på hva han kommer til å foreta seg, og at det fører til usikkerhet i forsvaret (kommer han ut og tar kan ballen eller må jeg fikse dette?). Jeg er større fan av Singh som type, enn av Mande. Jeg liker rett og slett ikke klovneriet hans. Heller ikke hans drøying av tid. Kall ham gjerne proff, men jeg liker det uansett ikke. Det er fullt mulig at jeg har feil, sånn rent keeperfaglig, men det spiller ingen rolle i forhold til min mening om keeperen Mande. Jeg kjenner ham ikke som person, så det er selvfølgelig ikke det jeg kommenterer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha lest Morten P. beklagelse er vel konklusjonen at både han og Viking falt for eget grep - nei da vi gidder ikke begynne diskusjonen på nytt.

Endret av smart
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg mener fortsatt at han til tider er uklar på hva han kommer til å foreta seg, og at det fører til usikkerhet i forsvaret (kommer han ut og tar kan ballen eller må jeg fikse dette?). Jeg er større fan av Singh som type, enn av Mande. Jeg liker rett og slett ikke klovneriet hans. Heller ikke hans drøying av tid. Kall ham gjerne proff, men jeg liker det uansett ikke. Det er fullt mulig at jeg har feil, sånn rent keeperfaglig, men det spiller ingen rolle i forhold til min mening om keeperen Mande. Jeg kjenner ham ikke som person, så det er selvfølgelig ikke det jeg kommenterer.

Jeg aner ikke hva du mener med klovneri. Han gjorde jobben sin da han klarerte oppe ved midtstreken. Han gjør også jobben sin når han drøyer tid. Så kan man sikkert diskutere hvor langt han skal strekke den drøyingen, men det er vel mest en smakssak.

 

Jeg kjenner hverken Mande eller Gurpreet personlig, men ut fra hva jeg så i sesongoppkjøringen mener jeg Gurpreet (dessverre) ikke er på Mandes nivå.

 

Så får vi se hva morgendagen bringer.

Endret av Bebe
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kjenner hverken Mande eller Gurpreet personlig, men ut fra hva jeg så i sesongoppkjøringen mener jeg Gurpreet (dessverre) ikke er på Mandes nivå.

 

Så får vi se hva morgendagen bringer.

Ja, hva syns du?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


At Singh har nivået inne i den divisjonen han vanglivis spiller overrasker vel ikke noen?

Søren, det hadde jeg ikke tenkt på. Da er det jo heller ingen grunn til å bli glad for at vi vant i dag. Det skulle jo tross alt bare mangle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Viking
×
×
  • Opprett ny...