Gå til innhold

Kamptråd: Molde-Stabæk


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Nå har ikke jeg sett noe annet enn målene, men de kan da hvertfall ikke Singh få skylda for?

 

1-0 deler han og muren skylda for. I tillegg en del andre situasjoner i 1. omg, blant annet en der han virket å tro at ballen var ute av spill, men Sigurdarson istedenfor skjøt i stanga bak ham. Ser ganske pinlig ut. Og så er ikke kommunikasjonen mellom ham og forsvaret like bra som med Mande.

 

Når det er sagt, flere av disse feilene har Mande også gjort med ujevne mellomrom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

 

Dommeren har vært god hele kampen, men veldig svak siste 10.

Ikke enig. Molde burde hatt langt flere gule kort, Hestad, Hussain, Sarr (fikk ett, burde hatt to). Mulig vi også burde hatt ett eller to til, men utligner på ingen måte de Molde skulle hatt.
Er det en ting som ihvertfall er sikkert så var det ikke dommeren som avgjorde denne kampen. Vi triller og triller ball men null fremdrift. Nå lukter det litt Billy i de siste kampene vi har spilt. Mye ballinnehav men totalt ufarlig. Vi var mye mer direkte i starten av sesongen. Begynner vi å få litt for mye selvtillit å tror vi kan spille ut alle lagene. Da frykter jeg vi er på en skummel vei. Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke Singhs ansvar, men skjønner likevel ikke keeperbytte helt. Ellers er jeg glad for alle poeng vi har fått og det er fortsatt 32 eller noe rundt der som gjelder!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gyasi var bra. Mye bedre enn Brochmann i dag. Irriterende at vi sløste bort tre minutter av kampen på å spille med en skadet Brochmann. Vil snart se Gyasi fra start istedet for Njie. Han mangler sluttprodukt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Nå har ikke jeg sett noe annet enn målene, men de kan da hvertfall ikke Singh få skylda for?

 

1-0 deler han og muren skylda for. I tillegg en del andre situasjoner i 1. omg, blant annet en der han virket å tro at ballen var ute av spill, men Sigurdarson istedenfor skjøt i stanga bak ham. Ser ganske pinlig ut. Og så er ikke kommunikasjonen mellom ham og forsvaret like bra som med Mande.

 

Når det er sagt, flere av disse feilene har Mande også gjort med ujevne mellomrom.

Synes også han er svak på 2-0, alt for sent nede.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gyasi var bra. Mye bedre enn Brochmann i dag. Irriterende at vi sløste bort tre minutter av kampen på å spille med en skadet Brochmann. Vil snart se Gyasi fra start istedet for Njie. Han mangler sluttprodukt.

Helt enig, syntes Moussa har mista det litt, blir for forutsigbart og venter for lenge med å slå pasninger.

Gyasi inn fra start neste kamp.

Ellers liker jeg hvordan Hanche-Olsen vil framover på banen og tar de nødvendige løpene framover mot midtbanen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Gyasi var bra. Mye bedre enn Brochmann i dag. Irriterende at vi sløste bort tre minutter av kampen på å spille med en skadet Brochmann. Vil snart se Gyasi fra start istedet for Njie. Han mangler sluttprodukt.

Helt enig, syntes Moussa har mista det litt, blir for forutsigbart og venter for lenge med å slå pasninger.

Gyasi inn fra start neste kamp.

 

 

Jepp, Gyasi slår på ett-touch noe som gjør oss mye farligere på innlegg. Njie sine avslutniger og innlegg går stort sett i blokka.

Synes også Ba gjør mye rart om dagen. Må skjerpe seg litt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Nå har ikke jeg sett noe annet enn målene, men de kan da hvertfall ikke Singh få skylda for?

1-0 deler han og muren skylda for. I tillegg en del andre situasjoner i 1. omg, blant annet en der han virket å tro at ballen var ute av spill, men Sigurdarson istedenfor skjøt i stanga bak ham. Ser ganske pinlig ut. Og så er ikke kommunikasjonen mellom ham og forsvaret like bra som med Mande.

 

Når det er sagt, flere av disse feilene har Mande også gjort med ujevne mellomrom.

Ohi som dukker/feiger ut når ballen kommer mot ham må få skylda for første scoringen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Italia ATM. Fulgt med på VGLive. Var Singh yey/ney?

NEY
Yey ... kan ikke lastes for målene (var dog heller ikke utakbare), hadde en klønete utrustning hvor vi var heldige at Sigurdarsson satte den i stolpen, ellers hadde han et par n matchsaverredninger og fremsto solid til tross for minimal matching på dette nivået. Ikke Tigerens skyld at vi tapte idag
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Italia ATM. Fulgt med på VGLive. Var Singh yey/ney?

NEY
Yey ... kan ikke lastes for målene (var dog heller ikke utakbare), hadde en klønete utrustning hvor vi var heldige at Sigurdarsson satte den i stolpen, ellers hadde han et par n matchsaverredninger og fremsto solid til tross for minimal matching på dette nivået. Ikke Tigerens skyld at vi tapte idag
Det er ikke hans skyld at vi taper men mange merkelige utrustninger med litt dårlig timing og ikke minst virket det som dårlig kommunikasjon med Forsvaret. Usikre på hverandre. Jeg synes ikke vi skal teste ut dette før plassen er sikret. Da kan vi se om han tar steget helt opp.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


1-0 hadde de fleste keepere sluppet inn. 2-0 ville en god keeper tatt. 3-1 starter med at Singh kaster en dårlig ball til gyasi som skaper frispark som deretter ender i at Sigurdarson har karusell med oss.

 

I tillegg til 2 klumsete situasjoner hvor Singh først bommer på boksingen sin slik at Molde får et stolpeskudd, og den andre hvor det tydeligvis er en misforståelse mellom han og Moe som

nesten blir scoring.

 

Ellers en god redning da Brustad var alene igjennom.

 

Ikke godkjent. Plis Sayouba fra start hjemme mot Lillestrøm.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sayouba skal starte neste.

For øvrig er nok Eurosport-kommentatoren inne på noe; vi har rotert minst av alle lagene, og begynner nok å merke kjøret.

Nå kommer gule kort effekten også. Vi må få igang flere spillere ingen tvil om det.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


1-0 hadde de fleste keepere sluppet inn. 2-0 ville en god keeper tatt. 3-1 starter med at Singh kaster en dårlig ball til gyasi som skaper frispark som deretter ender i at Sigurdarson har karusell med oss.

 

I tillegg til 2 klumsete situasjoner hvor Singh først bommer på boksingen sin slik at Molde får et stolpeskudd, og den andre hvor det tydeligvis er en misforståelse mellom han og Moe som

nesten blir scoring.

 

Ellers en god redning da Brustad var alene igjennom.

 

Ikke godkjent. Plis Sayouba fra start hjemme mot Lillestrøm.

Veldig god og presis gjengivelse ... ønsker likefullt Singh mot LSK ... mangler noe rutine selvfølgelig ... men har større rekkevidde og større potensiale.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er mye mer positiv enn kommentatorer flest her. 1. omgang er ikke bra, men 2. er etter mitt syn i nærheten av årsbeste. Vi kontrollerer alt, vinner ballen høyt i banen, spiller hurtig i lengderetningen, får en redusering og er utrolig nær en utligning. Matchens og Eliteserien klart beste spiller er Tortol Lumanza. Pasningen han trer på ett-touch til Luc der han kommer mer eller mindre alene med keeper er av topp Iniesta-klasse. Vi burde hatt minst ett poeng i dag. Men savner at Mauritz-Hansen foretrekkes fremfor Nimely, som er sesongens (eneste!) bom"kjøp". Vi er med i toppen, og det er ikke tilfeldig. Vi er gode.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er mye mer positiv enn kommentatorer flest her. 1. omgang er ikke bra, men 2. er etter mitt syn i nærheten av årsbeste. Vi kontrollerer alt, vinner ballen høyt i banen, spiller hurtig i lengderetningen, får en redusering og er utrolig nær en utligning. Matchens og Eliteserien klart beste spiller er Tortol Lumanza. Pasningen han trer på ett-touch til Luc der han kommer mer eller mindre alene med keeper er av topp Iniesta-klasse. Vi burde hatt minst ett poeng i dag. Men savner at Mauritz-Hansen foretrekkes fremfor Nimely, som er sesongens (eneste!) bom"kjøp". Vi er med i toppen, og det er ikke tilfeldig. Vi er gode.

Vi må sette sjansene. Svakt av Kassi å ikke bare banke den i nettet. Også veldig ubesluttsom der Molde-spilleren hiver seg inn og takler. Avslutningene til Ohi i tverra og Gyasi rett utenfor derimot er mer kontoen for uflaks. Headingene til Ba og Ohi utenfor er situasjoner virkelig gode hodespillere ville satt inn, eller Ohi på en god dag ville satt.

 

Nimely er ikke et bomkjøp enda. Vi må gi han litt tid. I dag spilte vi som et bunnlag. Og det gjorde vi også mot Viking. Årsbeste er å ta hardt i. Utvisningen hjalp oss veldig. Elendig av Svendsen å ikke punktere kampen også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra spøk til alvor, så synes jeg singh skal få fler sjangser. Sayouba har fått mange nok. Om folk mener noe annet tror jeg kanskje vi må på keeper jakt i sommer. For da har vi ikke gode nok målvakter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er mye mer positiv enn kommentatorer flest her. 1. omgang er ikke bra, men 2. er etter mitt syn i nærheten av årsbeste. Vi kontrollerer alt, vinner ballen høyt i banen, spiller hurtig i lengderetningen, får en redusering og er utrolig nær en utligning. Matchens og Eliteserien klart beste spiller er Tortol Lumanza. Pasningen han trer på ett-touch til Luc der han kommer mer eller mindre alene med keeper er av topp Iniesta-klasse. Vi burde hatt minst ett poeng i dag. Men savner at Mauritz-Hansen foretrekkes fremfor Nimely, som er sesongens (eneste!) bom"kjøp". Vi er med i toppen, og det er ikke tilfeldig. Vi er gode.

Gyasi sin andre omgang var utrolig gledelig. Der er det handlet virkelig bra. Mauritz må få mer en 3 min 8 min og ingenting. Han stiller for min del langt foran Nimely, der kjøpte vi nok mere CV en faktisk kvalitet. Noen ganger bommer man og da er det viktig å erkjenne det så la oss håpe Toni får i gang Mauritz. Vi vil komme til å trenge det inn i en tett høst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Molde-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...