Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Lillestrøm


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Han der Gyasi, har ikke truffet på en eneste sentring hittil og skapte den vanvittige overgansmuligheten. Han virkelig til gode å forsvare spilletid for meg. Ville mye heller sett Mauritz!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan noen vennligst fjerne den stygge gule bussen som står parkert på Nadderud?

 

Synes LSK er utrolig heldige i dag, godt hjulpet av Singh. Ballen spretter virkelig LSKs vei ved flere avgjørende øyeblikk, synes også dommeren er litt lite konsekvent i dømmingen. Offside på 2-3 og frispark pga dytt i rygg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I denne kampen blir det gjort veldig mange taktiske feil, og da ender det opp med tap.

Valg av keeper er en ting, men byttene som gjøres føles for meg også utrolig feil. LSK får sine to scoringer rett etter våre bytter.

 

Hvis vi skal begynne å gå for kontringer ved å sette inn gyasi, så må vi ha spillere som kan vinne ballen i gunstige posisjoner. Da er det ikke Ba som skal byttes ut. Og er det slik Marius sier at Ba slet med oppkast, så er vel vetlesen et mer naturlig bytte, for å demme opp for tapet av Ba. Og hvorfor skal vi på død og liv spille oss igjennom Lillestrøm som ligger med sin øverste mann på 30 meter når vi leder?

Hvorfor ikke holde på ballen bakover i banen som presser dem fremover, slik at rommene vi er på utkikk etter åpner seg.

 

Det her taper vi på plain, jævla udugelighet, der vi spiller på Lillestrøm sine styrker.

Jeg skjønner faen meg at vi gjør det på 0-1, men på 2-1???

Mot Ålesund, Sarpsborg og Odd legger vi oss litt mer bakpå når vi tar ledelsen, og det gikk vel litt bedre enn det gjorde i dag.

 

Nå skal jeg faen meg drikke meg helt jævlig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Fy faen for en ræva dommer!!!

Keeper*

Det også, men dommeren var faen meg en katastrofe. Ikke ett jævla gult kort til huleboerne.

Synes vi er gode offensivt i lange perioder, men blir vanskelig når man skal gi bort mål gratis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan noen vennligst fjerne den stygge gule bussen som står parkert på Nadderud?

 

Synes LSK er utrolig heldige i dag, godt hjulpet av Singh. Ballen spretter virkelig LSKs vei ved flere avgjørende øyeblikk, synes også dommeren er litt lite konsekvent i dømmingen. Offside på 2-3 og frispark pga dytt i rygg?

Vi var knapt over midtbanen første 30min. Vi ble rundspilt, løpt fra og knust i absolutt alle dueller. Vi tapte mot et bedre lag fordi vi var ræva i alt vi foretok oss. Gratulerer LSK, jeg hater dere som faen! Endret av Kaizer Alphonse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Kan noen vennligst fjerne den stygge gule bussen som står parkert på Nadderud?

Synes LSK er utrolig heldige i dag, godt hjulpet av Singh. Ballen spretter virkelig LSKs vei ved flere avgjørende øyeblikk, synes også dommeren er litt lite konsekvent i dømmingen. Offside på 2-3 og frispark pga dytt i rygg?

Vi var knapt over midtbanen første 30min. Vi ble rundspilt, løpt fra og knust i absolutt alle dueller. Vi tapte mot et bedre lag fordi vi var ræva i alt vi foretok oss. Gratulerer LSK, jeg hater dere som faen!
Ok, så ikke første 20 min... Men 2 mål på keepertabber, et på et billig frispark og påfølgende heldige med å ikke bli avblåst og siste er pingpong som spretter deres vei. 4 mer eller mindre gratismål, mens våre gutter skjøt midt i mål, rett på keeper
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Kan noen vennligst fjerne den stygge gule bussen som står parkert på Nadderud?

Synes LSK er utrolig heldige i dag, godt hjulpet av Singh. Ballen spretter virkelig LSKs vei ved flere avgjørende øyeblikk, synes også dommeren er litt lite konsekvent i dømmingen. Offside på 2-3 og frispark pga dytt i rygg?

Vi var knapt over midtbanen første 30min. Vi ble rundspilt, løpt fra og knust i absolutt alle dueller. Vi tapte mot et bedre lag fordi vi var ræva i alt vi foretok oss. Gratulerer LSK, jeg hater dere som faen!
Ok, så ikke første 20 min... Men 2 mål på keepertabber, et på et billig frispark og påfølgende heldige med å ikke bli avblåst og siste er pingpong som spretter deres vei. 4 mer eller mindre gratismål, mens våre gutter skjøt midt i mål, rett på keeper

Det skal du være glad for ?

Jeg gikk heldigvis glipp av de siste 15...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Lillestrøm
×
×
  • Opprett ny...