Gå til innhold

Turtråd: Sandefjord - Stabæk


Petter
 Del

Anbefalte innlegg


SANDEFJORD - STABÆK

19441753_10154783937961801_3348957627790

 

Nå er det på tide med en seier, og vi skal gjøre vårt fra tribunen. Bli med bussen fra Bekkestua til Sandefjord!

 

Vi reiser kl 15:30 og kjører rett til stadion, noe som gir oss tid til å varme opp stemmebåndene mens laget varmer opp på banen, og vise dem at vi krever innsats.

 

Turen koster 150/75 kr, og påmelding finnes som vanlig på medlem.stabaek.no/bortetur

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Årets førte bortekamp! Kjører selv.

 

Egentlig ikke så intressant da, men for å si at det er en viktig kamå å støtte laget i

Endret av smart
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil gjerne være med på bussen, og er medlem i SS, men har dessverre ikke passordet jeg trenger for å melde meg på på medlem.stabaek.no/bortetur , og grunnet ødelagt mobil kan jeg heller ikke generere nytt passord. Kan jeg melde meg på på en annen måte?

SMS til 45913413, men det hjelper kanskje ikke om du har ødelagt mobil? Send en PM med navnet ditt, så fikser vi det. Velkommen på tur!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil gjerne være med på bussen, og er medlem i SS, men har dessverre ikke passordet jeg trenger for å melde meg på på medlem.stabaek.no/bortetur , og grunnet ødelagt mobil kan jeg heller ikke generere nytt passord. Kan jeg melde meg på på en annen måte?

Du skal nå være påmeldt :-) ses imorgen !

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Våknet du opp i dag og kjente at du gjerne vil på kamp i finværet, men du har ikke meldt deg på bussen ennå? Skynd deg! Det er noen restplasser igjen, men det er ikke mange!

 

Påmeldingen på medlem.stabaek.no/bortetur er åpen frem til en halvtime før avgang.

 

Og der var alle plassene tatt. Dette blir bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vet det er sent ute, men planene mine ble avlyst og har veldig lyst til å dra på match! Er det noen som skal kjøre ned og kan ha med meg på turen? Kan selvfølgelig betale.

 

Help a little boy out?

 

Bor forøvrig på Bislett/Majorstuen, men kan komme meg til Bekkestua eller andre steder om det er til noen hjelp

Endret av manglerudgutt2507
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vet det er sent ute, men planene mine ble avlyst og har veldig lyst til å dra på match! Er det noen som skal kjøre ned og kan ha med meg på turen? Kan selvfølgelig betale.

 

Help a little boy out?

 

Bor forøvrig på Bislett/Majorstuen, men kan komme meg til Bekkestua eller andre steder om det er til noen hjelp

Kom du deg på match?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jeg vet det er sent ute, men planene mine ble avlyst og har veldig lyst til å dra på match! Er det noen som skal kjøre ned og kan ha med meg på turen? Kan selvfølgelig betale.

 

Help a little boy out?

 

Bor forøvrig på Bislett/Majorstuen, men kan komme meg til Bekkestua eller andre steder om det er til noen hjelp

Kom du deg på match?

Nei, dessverre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Sandefjord - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...