Gå til innhold

Kamptråd: Sandefjord-Stabæk


Peter
 Del

Anbefalte innlegg


Hurra for seier, men vi må spille bedre enn dette for å sikre de nødvendige poengene. Hvis ikke Singh er god nok må vi seriøst begynne å se etter alternativer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Jaaaaaaa!!!!! Så jævlig deilig! For en bunnsolid gjennomført kamp!

Kombaja my lord!
Sayouba spilte en bunnsolid match bortsett fra straffa. Skal du virkelig klare å være negativ nå?
Det er så lett å være positiv hele tiden, det skal du få for. Men, vi kan ikke satse på at vi alltid skal score to mål. Noe vi må for å vinne kamper hvor Mande skal få gi bort mål. Det nytter ikke å stå bra 99% og ha 1% hjerneblødning.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er så lett å være positiv hele tiden, det skal du få for. Men, vi kan ikke satse på at vi alltid skal score to mål. Noe vi må for å vinne kamper hvor Mande skal få gi bort mål. Det nytter ikke å stå bra 99% og ha 1% hjerneblødning.

 

Lett å være negativ også da.

Endret av smart
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sykt deilig kamp! Vi er mye mer direkte slik vi var i starten av sesongen. Når presisjonen gikk opp i andre omgang er vi sterke!!

 

Fortsett sånn som det her Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Solid gjennomført kamp. Hadde vi spilt på dette nivået de foregående 5 kampene, hadde vi tatt flere poeng. Dommeren hadde en rar list, og Sandefjord var ikke i nærheten etter 1-0.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Solid gjennomført kamp. Hadde vi spilt på dette nivået de foregående 5 kampene, hadde vi tatt flere poeng. Dommeren hadde en rar list, og Sandefjord var ikke i nærheten etter 1-0.

Jeg synes en heading i tverrligger på 1-2 er i nærheten, men det er kanskje bare jeg som er negativ...

 

Men sykt deilig med 3 poeng igjen!

Endret av Heinz
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Solid gjennomført kamp. Hadde vi spilt på dette nivået de foregående 5 kampene, hadde vi tatt flere poeng. Dommeren hadde en rar list, og Sandefjord var ikke i nærheten etter 1-0.

Jeg synes en heading i tverrligger på 1-2 er i nærheten, men det er kanskje bare jeg som er negativ...

 

Men sykt deilig med 3 poeng igjen!

 

 

Ikke når det er blåst for offside.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 014

Jesus, selv ikke seier er godt nok for enkelte her inne..

Selvfølgelig er jeg glad for at vi vant. Jeg er bare redd for at vi skal slakke av igjen.

 

Problemet er hvis vi tror spillet er bra nok for fortsettelsen, for det er det ikke. Det er vel egentlig det som er årsaken til at det begynte å gå dårlig; at laget trodde det bare var å stille opp til kamp. Vetlesen sammenlignet seg med Messi, Ohi vurderte hvilket landslag han skulle spille for.

 

 

Man blir ikke bedre av bare å omgi seg med ja-folk. Man må faktisk kunne være kritisk til egne prestasjoner. Jeg heier på et fotballag, jeg er ikke medlem av en sekt.

Endret av mbh
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jesus, selv ikke seier er godt nok for enkelte her inne..

Sjukt digg med seier. Men den snikende følelsen av at den svartkledde skal ødelegge hele greia, den gjør vondt på slutten.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Puuuuuhhh. Har våknet opp fra komaen etter den thrilleravslutningen.

 

Hvordan dommeren kan unngå å gi kort til han som sparket ned Skjønsberg, mens Brochmann og Ba får kort for noe som flere dommere ikke slår ned på, er helt utrolig. Sayouba er veldig klønete, noe vi har sett før dessverre, men han var veldig anti-Stabæk i kampen i dag dommeren. Hvorfor får ikke Ohi frispark i første omgang i en duell etter en langball på kanten der etter en fin Ba-involvering. Konsekvent var ikke dommeren, selvom isolert sett de ikke er skandaleavgjørelser som går mot oss.

Fikk ikke med meg at det var offside på tverrliggerheadingen.

 

Synes Lumanza var flere hakk opp i dag, og deilig å se gleden ved hans jubel på 2-0 målet. Han fikk også de meste dommeravgjørelser med seg, men det var nok ikke tilfeldig heller. Han er god på dette, verre er det med Ba som mister ballen i farlige situasjoner altfor mye.

 

Var vel 2-2 i sjanser før 1-0 målet kom, og etter det var vi klart best og kunne fort lagt på til mer enn 2-0 også.

 

Viktig for selvtillitten i laget, og det gir Toni litt arbeidsro.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godt med seier, men var vel ikke akkurat en kamp som gledet de nøytrale. Tydelig at vi prøvde å gjøre ting litt enklere denne gangen, noe som sikkert var smart. Uansett, veldig deilig med poeng igjen, vi hadde ligget faretruende nær bunnen med tap i dag.

Endret av Sindre
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Sandefjord-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...