Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Brann 9. Juli


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Dårlig følelse idag, ønsker en helt annen innsats enn det som har vært vist de side 6 kampene!

 

Gutta må igjen blø for drakten og bære den like stolt som i starten av årets sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Redd vi får svinebank i dag. Har uansett hengt opp flagget, og stiller på kamp med alle tre barna. Uavgjort vil være en liten seier i dag, mens tre poeng hadde vært en sinnsyk opptur!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dårlig følelse idag, ønsker en helt annen innsats enn det som har vært vist de side 6 kampene!

 

Gutta må igjen blø for drakten og bære den like stolt som i starten av årets sesong.

Siste 6? Mot Sandefjord var det jo ikke så verst.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Dårlig følelse idag, ønsker en helt annen innsats enn det som har vært vist de side 6 kampene!

 

Gutta må igjen blø for drakten og bære den like stolt som i starten av årets sesong.

Siste 6? Mot Sandefjord var det jo ikke så verst.

 

Ja siste 6, det var ikke veldig bra mot Sandefjord heller, vi vant bare 2-1, men innsatsen var mye bedre enn den hadde vært på lenge, så håper det fortsetter.

 

Jeg forventer mye mer tæl og innsats, husk at Sandefjord tapte 5-1 mot Rosenborg i går.

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Dårlig følelse idag, ønsker en helt annen innsats enn det som har vært vist de side 6 kampene!

 

Gutta må igjen blø for drakten og bære den like stolt som i starten av årets sesong.

Siste 6? Mot Sandefjord var det jo ikke så verst.

Ja siste 6, det var ikke veldig bra mot Sandefjord heller, vi vant bare 2-1, men innsatsen var mye bedre enn den hadde vært på lenge, så håper det fortsetter.

 

Jeg forventer mye mer tæl og innsats, husk at Sandefjord tapte 5-1 mot Rosenborg i går.

Bortsett fra kollapsen til Sandefjord i går så har de vært jævlig seige å møte. Vi er de eneste som har vunnet i Sandefjord etter Rosenborg slo dem der i april.

Så at de gikk på et bananskall i går hvor Rosenborg satte 4 av 5 sjanser i første omgang, kjøper jeg ikke som argument for at seieren vår der kan sammenlignes med de 5 foregående kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Dårlig følelse idag, ønsker en helt annen innsats enn det som har vært vist de side 6 kampene!

 

Gutta må igjen blø for drakten og bære den like stolt som i starten av årets sesong.

Siste 6? Mot Sandefjord var det jo ikke så verst.

Ja siste 6, det var ikke veldig bra mot Sandefjord heller, vi vant bare 2-1, men innsatsen var mye bedre enn den hadde vært på lenge, så håper det fortsetter.

 

Jeg forventer mye mer tæl og innsats, husk at Sandefjord tapte 5-1 mot Rosenborg i går.

Bortsett fra kollapsen til Sandefjord i går så har de vært jævlig seige å møte. Vi er de eneste som har vunnet i Sandefjord etter Rosenborg slo dem der i april.

Så at de gikk på et bananskall i går hvor Rosenborg satte 4 av 5 sjanser i første omgang, kjøper jeg ikke som argument for at seieren vår der kan sammenlignes med de 5 foregående kampene.

Innsatsen var mye bedre i den kampen, men jeg forventer innsats i fulle 90 som i starten av sesongen! Håper på det idag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner ikke helt hvor du prøver å vri diskusjonen, vi forventer da alltid innsats i samtlige 90 pluss tillegg?

Vrir den ingen steder om du leser hva jeg har skrevet over! Jeg har savnet innsats de siste 6 kampene, også mot Sandefjord hvor det var mye bedre enn i det site men fortsatt perioder med lite til ingen innsats!

 

Så jeg forventer full tenning og innsats i fulle 90, som

I starten av sesongen.

 

Tror vi egentlig er enige

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er merkelig hvordan mange forklarer seiere med innsats, og tap med mangel på innsats. For min del, så tror jeg ikke det var sånn at Messi og Ohi gikk på banene i starten av sesongen og tenkte "Nå skal vi faen meg vinne", mens de i de siste kampene har tenkte "Gleder meg til å bli ferdig med denne kampen sånn at jeg kan gå på puben".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Brann 9. Juli
×
×
  • Opprett ny...