HenrikM 282 Share Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Jaaadaaa! Ohi! 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Stairs 1,179 Share Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Deilig dette da. Mere av dette 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
blaasoldat 6,105 Share Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Shit som gutta jobber idag! Deilig å se på! Tony og Kassi er jo over alt. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 3,684 Share Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Burde vell ha en hjertestarter på nadderud hver match når sayouba står... enormt svak i feltet av mande.. men resten av matchen er deilig 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BelgiskBlaa 2,687 Share Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Burde vell ha en hjertestarter på nadderud hver match når sayouba står... enormt svak i feltet av mande.. men resten av matchen er deilig Jeg er forsåvidt enig, men så har vi også fått sett mer enn nok av hva alternativet vårt er. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BelgiskBlaa 2,687 Share Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Vi har hatt såpass med sjanser til å punktere dette at vi nesten fortjener å ikke ta 3 poeng. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Nr14 Share Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Brochman og Hanche man of The match 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Håvard 3,126 Share Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Må unngå innlegg og dødballer nå som Azar kom inn... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BelgiskBlaa 2,687 Share Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Faen så lei jeg er Azar Karadas. Jeg har ikke noe mot ham egentlig, jeg er bare så lei av å møte ham. Sikkert en fin fyr. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Håvard 3,126 Share Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Faen så lei jeg er Azar Karadas. Jeg har ikke noe mot ham egentlig, jeg er bare så lei av å møte ham. Sikkert en fin fyr.Skulle gjerne hatt et slikt beist på benken vår også... 4 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
JonasM 1,115 Share Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Jadda! Utrolig deilig! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Drosselmeyer 2,221 Share Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Faen så lei jeg er Azar Karadas. Jeg har ikke noe mot ham egentlig, jeg er bare så lei av å møte ham. Sikkert en fin fyr.Skulle gjerne hatt et slikt beist på benken vår også... Bra for oss at han ikke ble byttet inn før! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
veigarP 783 Share Posted July 9, 2017 (edited) Share Posted July 9, 2017 (edited) Brochman og Hanche man of The match Lumanza. Vetlesen også meget bra i dag. Ba er endelig borte Edited July 9, 2017 by veigarP 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Blaablaa 158 Share Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Fy fanden så deilig dette var! Hele laget gjordet en bra jobb, og endelig en kamp hvor vi ikke slipper inn et mål! Deilig å være BLÅ i dag! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
StabækLegendePåFM 611 Share Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Veldig god kollektiv kamp! Må si at jeg synes Lumanza var banens beste idag, trygg med ball og noen giftige gjennombruddspasninger! Mer av det please! 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ShermanCostello 2,575 Share Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Fy faen! Årsbeste! For et lag! Nå nærmer vi oss noe stort! ⚽️⚽️⚽️ 4 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
veigarP 783 Share Posted July 9, 2017 (edited) Share Posted July 9, 2017 (edited) Ordinas må få ros i dag for å stå på linja kampen ut og mane spillere til innsats, og å utføre planlagte arbeidsoppgaver. Sayouba holder mirakuløst nok nullen idag, men den avgjørende tabben var det Piotr L. som stod for. Men sjokkerende hvor nære Sayouba er å drite seg ut så mange ganger i løpet av en kamp. Og Ohi selvom han brenner feite sjanser er han ELs toppscorer. Han skyter der og får belønning for det. Kassi i en lignende situasjon kunne også skutt, men ender med en pasning som ender opp i ingenting. Goalgettere går for mål! Gyasi en bra kamp idag. Virkelig giftig den farten hans. Edited July 9, 2017 by veigarP 8 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Flexi Knut 2,337 Share Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Kjempeinnsats av hele laget i dag. Med fullklaff kunne vi glatt vunnet 5-0! Moro! Håper hevnlysten er like stor mot LSK. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Share Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Driter i janteloven på ubestemt tid, vi var dæven meg så mye bedre enn det drittlaget. Ta gjerne en titt på hvordan jeg formulerte det ovenstående på en hakket mer formell måte ; http://www.stabak.no/nyheter/stabaek-herjet-med-brann 8 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
tobb 1,079 Share Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 Nå som Sæter kom inn for Ba mener jeg det ikke er nødvendig å hente noe mer på sentral midt i sommer. Vetlesen burde starte de kommende kampene. Kjempematch igår! 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Offside 4,858 Share Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 Gøy å kose seg med bergensavisene dagen derpå; https://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/det-er-mulig-at-europacupkampen-la-i-bakhodet/s/5-8-611556https://www.bt.no/100Sport/fotball/Jeg-sitter-her-og-skjelver-av-bekymring-Er-dette-sannheten-om-Brann-238567b.html 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
GeneralVincento 87 Share Posted July 12, 2017 (edited) Share Posted July 12, 2017 (edited) Noen som vet hvor man kan se høydepunkter av denne kampen og generelt alle kamper? Finner det ikke på Eurosport lenger. Det var på Eurosport player (må ha bruker) det fantes, ja.. https://no.eurosportplayer.com/video/eliteserien-2017-round-16-stabaek-brann/6310712 Edited July 12, 2017 by GeneralVincento 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts