Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Molde


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Får ikke sett kampen, er den sånn å forstå at vi har lagt oss bakpå for å forsvare en seier?

Ligger litt lavere ser det ut til, men vil ikke si at vi har parkert bussen. Tonny inn for Hou Sæter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Solskjær beskylder Ohi for filming. Skuffende dårlig taper han her.

Ruben Gabrielsen virker også som en ufyselig type.

 

Edit: Beklager, men her innrømmer faktisk Ohi at han kan stå hvis han vil.

Endret av veigarP
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Solskjær beskylder Ohi for filming. Skuffende dårlig taper han her.

Ruben Gabrielsen virker også som en ufyselig type.

 

Edit: Beklager, men her innrømmer faktisk Ohi at han kan stå hvis han vil.

 

jeg vil velge å tro at de aller aller fleste klarer å stå viss de vil. men det handler om å vinne kamper, ikke å se penest ut. det var kontakt, han falt = straffe. var det pent? nei ikke særlig. men vil ikke kalle det filming.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Solskjær beskylder Ohi for filming. Skuffende dårlig taper han her.

Ruben Gabrielsen virker også som en ufyselig type.

 

Edit: Beklager, men her innrømmer faktisk Ohi at han kan stå hvis han vil.

Hverken Gabrielsen eller Solskjær kaller keeperne sine for klovner, så de virker da ikke så ufyselige...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes Solskjær var ryddig der. Sier at det er kontakt og at straffen ikke er feil. Legger til at Ohi sikkert kunne ha stått på beina, noe Ohi selv bekrefter. Jeg klarer ikke å se noe å utsette på det.

 

Ellers ordentlig deilig å se at vi takler nerver, redusering og press. Hadde vært litt typisk 2017 å rote dette til på slutten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis Solskjær skal snakke om ting han bare har sett på avstand, så kan man jo legge til at 3-2 så ut som en soleklar offside fra min vinkel

Hvis du tenker på at Ohi falt lett, så innrømmet Ohi det i intervjuet etter kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes Solskjær var ryddig der. Sier at det er kontakt og at straffen ikke er feil. Legger til at Ohi sikkert kunne ha stått på beina, noe Ohi selv bekrefter. Jeg klarer ikke å se noe å utsette på det.

 

Ellers ordentlig deilig å se at vi takler nerver, redusering og press. Hadde vært litt typisk 2017 å rote dette til på slutten.

Solskjær mente det ikke var straffe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis Solskjær skal snakke om ting han bare har sett på avstand, så kan man jo legge til at 3-2 så ut som en soleklar offside fra min vinkel

Brustad var nok akkurat onside

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En god kamp der vi er veldig effektive men vi er nesten i ferd med å miste ett poeng på byttene vi gjør. Vi blir betydelig svakere av de. Tror nok Hernandez på høyre kant er bedre en back. Vi er tynt besatt der og da vil Skogseid få mere hjelp enn han får nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En god kamp der vi er veldig effektive men vi er nesten i ferd med å miste ett poeng på byttene vi gjør. Vi blir betydelig svakere av de. Tror nok Hernandez på høyre kant er bedre en back. Vi er tynt besatt der og da vil Skogseid få mere hjelp enn han får nå.

El Amrani var da god, og Brochmann inn var heller ikke dårlig.

 

God enkeltmannsprestasjon av Brustad som får redusering. På 1-2 er det bare slapp markering etter at Hugo mister ballen sentralt i banen, og de scorer på påfølgende kontring.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5-3 i avslutninger på mål, ifølge VG. Riktignok 3-7 i avslutninger utenfor, men med et par unntak var det mye skudd ut i ingensteds, om ikke hukommelsen svikter helt. Synes vi vinner fortjent. Molde har helt merkelige problemer med presisjonen (tror jeg talte tosifret antall crossballer som gikk til Skybert i løpet av førsteomgangen), og vi har et solid overtak i ballinnnehavet fram til 3-1.

 

Unøvendig å slippe Molde inn i kampen igjen to ganger, men det spiller ingen rolle nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Måforskjellen vår ljuger ikke:

 

Vi er et av de beste lagene offensivt, og det aller verste laget defensivt.

 

Dette gjør oss antageligvis til et av ligaens mest underholdende lag å se på, med i snitt på 3,5 mål per kamp. Men det er så man nesten aldri kan føle seg trygg på en ledelse. Det må være tre mål med under en halvtime igjen for at jeg skal kunne tenke: den er i boks!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Annen interessant statistikk: Molde vant 19-9 når det kom til å lage frispark. Mot Haugesund "tapte" vi 8-16. Denne kampen vant vi, så ikke like irriterende nå, men synes generelt at motstanderne våre småkakker spillerne våre "hele tiden" uten at det gir noe mer enn ufarlige frispark midt på banen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Brustad en konstant trussel. Mande for en klovn på den skaden.

 

Vi ledet 1-0 i fjor også, men Solskjærs menn snudde det. Vi blir kontret i senk gang på gang. Gå over til 4-3-3.

Beklager, kkh94, men jeg er nødt til å spørre igjen, jeg:

 

Heier du egentlig på Stabæk!?!

 

(trist at du synes alle keeperne våre er klovner)

Er du sikker på at du spør rette person nå ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Brustad en konstant trussel. Mande for en klovn på den skaden.

 

Vi ledet 1-0 i fjor også, men Solskjærs menn snudde det. Vi blir kontret i senk gang på gang. Gå over til 4-3-3.

Beklager, kkh94, men jeg er nødt til å spørre igjen, jeg:

 

Heier du egentlig på Stabæk!?!

 

(trist at du synes alle keeperne våre er klovner)

Er du sikker på at du spør rette person nå

 

Beklaget til kkh94 fordi han ba om at tråden ikke ble nok en "veigarP er en dust"-tråd.

 

Spurte naturligvis veigarP.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Spennende med Rubin og Boli. Pedersen måtte vike plassen, altså. Hva har skjedd med Moe?

Sindre Mauritz Hansen også ute av troppen.

Begynner troppen vår å bli for stor nå?

 

Et toppet og skadefri Stabæk

 

Alvbåge

 

Hernandez Skogseid Hanche Moe

 

El Amrani Lumanza Vetlesen Gyasi

 

Boli Ohi

 

Benk: Sayouba, Skjønsberg, Kassi, Brochmann, Granli, Njie, Mauritz Hansen

 

Sånn ville jeg satt opp laget på FM eller hvis jeg var Stabæk-trener.

 

Da er det flere det ikke er plass til. Vi burde kanskje kvitte oss med noen, eller håpe på skader/suspensjoner. Det er viktig å ha en stor stall, men hvis det begynner å bre seg misnøye kan det være drepende for samholdet og lagmoralen.

 

 

Det er sikkert kjipt å ikke få være med i troppen, men det kan ikke bli sånn at med en gang vi faktisk begynner å ha en bred stall, så blir det et problem og man bekymrer seg for samhold og lagmoral.

 

Er alle så sikre på at Ohi er i blaatt og mørkeblaatt 1. september? Det er fortsatt mye som kan skje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Solskjær beskylder Ohi for filming. Skuffende dårlig taper han her.

Ruben Gabrielsen virker også som en ufyselig type.

 

Edit: Beklager, men her innrømmer faktisk Ohi at han kan stå hvis han vil.

 

Rett før straffen. Gabrielsen tar drikkeflasken til keeper dynker ballen med vann rett over straffepunktet og gir til Ohi. Gir deg rett i den karakteristikken av Gabrielsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Molde
×
×
  • Opprett ny...