Gå til innhold

Onkel Blaa


gsk
 Del

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Hører at Blaa har fått nye eiere og at den skal tilbake til å bli en "brun" pub igjen. Noen som kan bekrefte dette?

 

Du verden - dette var hyggelige antagelser.

 

En nygammel bruker melder sin ankomst dersomatte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jøss - plutselig husker jeg min siste opplevelse fra gamle Blaa.

 

Tvangsdansing med en Brannsupporterdame i en stappfull pub. Særdeles ulekkert. Uten at noen syntes det var pussig. Det var tider det.

 

Måtte de komme tilbake. Back to basics.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hører at Blaa har fått nye eiere og at den skal tilbake til å bli en "brun" pub igjen. Noen som kan bekrefte dette?

 

Det skal skje endringer og fokuset er på mer fotball, mer sport og mer stabæk. Mindre disco og flere båser. Muligens et biljardbord. Jeg tror det blir bra. Rykter om prisendringer som fremstår som meget hyggelige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Står på døra!:P

 

 

Closed now, reopens tomorrow 4:00 pm.

Tue - Thu:4:00 pm-12:30 amFri:4:00 pm-3:00 amSat:1:00 pm-3:00 amSun:1:00 pm-12:30 am

Endret av blue_bird
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk gud for internett, her er det bare å velge og vrake:

 

Åpningstider mm

 

Noget gammel versjon?

 

Enda en versjon

 

og sikkert enda flere. Hadde ikke Onkel Blaa en offisiell hjemmeside inntil ganske nylig, med informasjon om hvilke kamper som gikk, hvilke dager det var stengt/åpent osv.?

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Onkel Blaa inviterer til fest båder før og etter kampen i morgen. De åpner klokken 13, og stenger ikke før klokken 03. Her er de forberedt på kamp, så det burde være godt bemannet bak tappetårnene.

 

Normale åpningstider framover er

Mandag-fredag 15.00-03.00

Lørdag-søndag 13.00-03.00

 

De kan åpne tidligere på kampdager eller ved spesielle anledninger.

 

Førstkommende torsdag er det medlemskveld på Onkel Blaa. Vi får da besøk av Christer Kleiven, Stian Sortevik og David Antonius Hanssen. Mer info her.

 

Åpent for alle!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vises barca-chelsea ikveld?

 

Noen som vet?

De kaller seg fotballpub, og de holder åpent til 0300, så svaret er nok ja. Men jeg har ikke hørt med dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

For de som ikke har facebook:

"Stabæk Fotball-quiz på Onkel Blaa! Torsdag 7. februar kl 19.


Spillerne i troppen for 2013 kommer. Gamle blaa helter kommer. Ingo er quizmaster og kunnskapsnivået blir høyt. Kommer du?

Vi må møtes oftere, folkens! Spillere, trenere, ledere, supportere og Stabækvenner. Prate sammen, ta en brigg sammen, konkurrere sammen og snakke om sesongen som står foran oss.

Derfor inviterer vi til Stabæk-quiz på Onkel Blaa torsdag 7. februar kl 19. Alle A-lagsspillerne stiller og blir med på hver sine lag. En del av våre største helter fra ”gamledager” kommer også, og tror de vinner. Men de undervurderer kanskje deg og dine venner?

Ingebrigt står for quizen. Blaa står for forfriskningene, en 50-lapp for en halv liter av sånt noe, hvorav en tier går til klubben. Vi tror på smekkfullt hus og høy prestisje, mye moro og god atmosfære.

Vær tidlig ute! Og husk å bli med på Den Magiske Tieren før du kommer. Gå inn på nettbanken og gi en tikrone pr. dag øremerket til forsterkninger av spillertroppen. Eller en femmer pr dag hvis ti kroner blir for mye. Kontonummeret er 9001 17 46 097 og det er et adelsmerke å ha gjort dette som et fast, månedlige oppdrag med adresse Stabæk Fotball!

Vi sees.

Ingo"
Lenke til innlegg
Del på andre sider


På Blaa i motgang?

 

I morgen arrangeres det quiz på Onkel Blaa, slik de fleste vet. Dette tror jeg er viktigere å møte opp på enn man tror. Ingo har stått på som f de siste ukene med Den Magiske Tieren og drar igang quizkvelden, på oppfording fra supportere på møtet på brakka for noen uker siden. Jeg synes personlig det er en selvfølge å skulle møte opp på dette, spesielt når man, i mine øyne, ser et telys i spillertunnelen. Tanken på å stelle istand noe for følgere, uten godt oppmøte, er slik mange vet - drit kjipt. Jeg vet dette kanskje oppfattes feil, men skrev det likevel.

 

Jeg skal på Onkel Blaa i morgen, for å støtte Stabæk i motgang, for å delta på Stabækquiz, og for å drikke øl (kun for at Den Magiske Tieren skal støttes selvfølgelig)

Endret av marbor
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
12 211

Hører at Onkel Blaa er stengt igjen. Dette er vel fjerde gang på åtte år.

 

Nå som Onkel Blaa er stengt, Becks er ferdig og Bekkestuene ikke har fått skjenkebevilning er det ingen puber eller barer igjen på Bekkestua.

 

Blir det Hammarby-style á la Medborgarplatsen i ukene fremover?

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men det er vel ikke pub'en Bekkestuene som har skjenkebevilling, det er vel restauranten? Tror ingen Stabæksupportere er velkomne der på kampdag for å drikke øl, altså...

 

På tide å få åpnet baren i kjelleren i F25?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Onkel Blaa
×
×
  • Opprett ny...