Gå til innhold

Onkel Blaa


gsk
 Del

Anbefalte innlegg


 

Fra Onkel Blaa sin Facebookside:

 

Onkel Blaa har fått nye eiere, og nå skjer det noe snart....!!

Følg med for oppdateringer om generell fremdrift, åpningsparty i starten av mars, seriestart 30/3, og seriekickoff lør 29/3.

Vi gleder oss no sinnsykt til å komme igang, og Onkel håper på storinnrykk av både nye og gamle gjester utover våren

Hilsen Andre og Patrik

Noen som vet hvem Andre og Patrik er?

 

 

Det er de som skal drifte stedet. De er også eiere av Tordenskiold Pub i Oslo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Fra Onkel Blaa sin Facebookside:

 

Onkel Blaa har fått nye eiere, og nå skjer det noe snart....!!

Følg med for oppdateringer om generell fremdrift, åpningsparty i starten av mars, seriestart 30/3, og seriekickoff lør 29/3.

Vi gleder oss no sinnsykt til å komme igang, og Onkel håper på storinnrykk av både nye og gamle gjester utover våren

Hilsen Andre og Patrik

Noen som vet hvem Andre og Patrik er?

 

 

Uansett hvem de er, så er det gledelig at de frir til Stabækfans. var redd det kom til å bli en oppussing og mindre fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

 

Nå som Vestfronten endelig er gamle nok.. DEILIG

 

det er snakk om 22års aldersgrense

 

Hm... Bør vel være mulig å bli servert før match når man er 18 ?

 

:)

 

Jada, jeg har hatt en prat med Andre. og det skulle være mulig med 18år på kampdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Nå som Vestfronten endelig er gamle nok.. DEILIG

 

det er snakk om 22års aldersgrense

 

Hm... Bør vel være mulig å bli servert før match når man er 18 ?

 

:)

 

Jada, jeg har hatt en prat med Andre. og det skulle være mulig med 18år på kampdag.

 

Lugnt :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Nå som Vestfronten endelig er gamle nok.. DEILIG

 

det er snakk om 22års aldersgrense

Er det bestemt at det er 22års grense? Har vel vært 20 år de siste årene..

Nei, det er ikke bestemt. Men nå ser det ut som det blir 23 år på fredag og lørdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


nå vet jeg jo ikke hvordan det kommer til å bli. men før så har ikke blaa vært spesielt vanskelig å komme inn på kveldene. kom inn der når jeg var 18.. just sayin. men som sagt.. kan jo bli annerledes nå

Lenke til innlegg
Del på andre sider


nå vet jeg jo ikke hvordan det kommer til å bli. men før så har ikke blaa vært spesielt vanskelig å komme inn på kveldene. kom inn der når jeg var 18.. just sayin. men som sagt.. kan jo bli annerledes nå

Tror ikke du eller andre skal forvente at de nye eierne vil satse skjenkebevillingen på å ha folk under 20 år der når det er spritservering. Så tror folk må vente seg at det blir annerledes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg er 21 nå. så jeg er mer i den alderen der det er bittert at steder har 22 og 23 års grense. noe som jeg synes er tullete siden den høyeste alkohol aldersgrensa er på 20. men det er jo bare meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg er 21 nå. så jeg er mer i den alderen der det er bittert at steder har 22 og 23 års grense. noe som jeg synes er tullete siden den høyeste alkohol aldersgrensa er på 20. men det er jo bare meg.

Da er mitt tips til deg, oppfør deg, og spørr pent. det hjelper av og til på å tøye grensa. Merk: dette funker ikke om du er under 20.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

jeg er 21 nå. så jeg er mer i den alderen der det er bittert at steder har 22 og 23 års grense. noe som jeg synes er tullete siden den høyeste alkohol aldersgrensa er på 20. men det er jo bare meg.

oppfør deg, og spørr pent

 

 

oppfør deg og spør pent? kommer virkelig fra rett kjeft ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hinsides å kjøre mer enn 20årsgrense i et så ekstremt sårbart utelivsmarked som Bærum er om dagen. Når det er sagt så har onkel veldig godt av å rydde opp i klientell og konsept, men å skyve fra seg de som fortsatt vurderer å bli boende lokalt er i beste fall optimistisk på egen forretningsplans vegne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hinsides å kjøre mer enn 20årsgrense i et så ekstremt sårbart utelivsmarked som Bærum er om dagen. Når det er sagt så har onkel veldig godt av å rydde opp i klientell og konsept, men å skyve fra seg de som fortsatt vurderer å bli boende lokalt er i beste fall optimistisk på egen forretningsplans vegne.

 

Ikke vet jeg, men gutta har tilsammen drevet pøb lengre enn jeg forventer å leve, så jeg regner med at de veit hva de holder på med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for i går. Var ikke helt uten en tåre i øyekroken. Det var deilig å få stedet vårt tilbake

Ikke bare er Blaa åpent igjen, de starer quizen igjen!

Så til dere quizelskere der ute: Tirsdag i 18:30-tiden på Blaa! Slå ihjæl noen timer, ta deg en øl, avgjør en gang for alle HVEM som er den smarteste i forholdet. Kjør på!

Endret av Luguber
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I anledning Kick-Off og StabækLars sin konsert skal det settes opp en scene inne på Onkel Blaa. De har for tiden ikke veldig mange ansatte og har med det spurt pent om 3-4 personer kan stille opp for å bære en scene opp fra garasjen under OB. Lørdag 29. mars kl. 14.00. Vanker en øl eller to til de som stiller! Send meg en PM så tar jeg det videre til Andre på Onkel Blaa.

Endret av marbor
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Onkel Blaa
×
×
  • Opprett ny...